logo

عایق الاستومریک لوله ای

این عایقلوله ایجهت عایق کاری لوله های فولادی سیاه، گالوانیزه، مسی و پنج لایه از سایز ” 3/8 تا 3” استفاده می گردد. شایان ذکر است این عایقها جهت مقاومت در برابر عوامل جوی و ضربات مکانیکی می تواند دارای روکش آلومینیوم با ضخامت های 130، 170 میکرون مسلح نخدار و 230 میکرون باشد. ضخامتهای 130 و 230 میکرون مخصوص فضاهای سرپوشیده و به منظور مقاومت در برابر ضربات مکانیکی بوده و آلومینیوم 170 میکرون مسلح نخدار به دلیل مقاومت بالا در برابر عوامل جوی نظیر نور خورشید، قابلیت استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده را داراست و مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید (UV) و شرایط جوی دارد.

ضخامت های معمول در خصوص عایق های الاستومریک 10، 13 و 19 میلیمتر می باشد. این عایق لوله ای به شکل شاخه های دو متری بوده که پس از اجرا و تست لوله های تأسیساتی و ایجاد شیار در طول عایق لوله ای، به دور لوله افتاده و با چسب و تیپ درزگیر مخصوص اجرا می گردد.

این نوع از عایق ها جایگزین سایر عایق های سنتی و قدیمی نظیر: پشم شیشه، پشم سنگ، مل و ماستیک، فوم سفید رنگ و ...، جهت عایق نمودن لوله های سرمایش و گرمایش، لوله های آب مصرفی، تأسیسات و ... می باشند


انواع عایق لوله ای STI Flex

1-عایق لوله ای ساده

جهت عایق کاری لوله های سرمایشی و گرمایشی در فضاهای سرپوشیده به کار می روند.


2-عایق های روکشدار 130 میکرون

این عایق الاستومری ساده ترین مدل روکشدار آلومینیومی می باشند و جهت محافظت فیزیکی عایق در فضاهای سرپوشیده استفاده می گردد و مخصوص فضاهای سرباز نمی باشد.


3-عایق های لوله ای روکشدار مسلح 170 میکرون

این عایق ها به علت الیاف پلی استر به کار رفته در آلومینیوم، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید و همچنین ضربات فیزیکی می باشند و مخصوص فضاهای سرپوشیده و سرباز هستند که توصیه اکید می گردد در مورد فضاهای سر باز حتما از این مدل استفاده گردد.


4-عایق الاستومری لوله ای روکشدار 230 میکرون

این عایق الاستومری لوله ای دارای مقاومت بسیار مناسبی در برابر ضربات فیزیکی می باشند و به دلیل زیبایی در اجرا، جهت عایق کاری در فضاهای سرپوشیده به کار می روند و مخصوص فضاهای سرباز نمی باشد.

  • avatar
    حمید سامی
    29 آبان 1400

    سوال: آیا این محصول برای عایق شدن رطوبت دیوار داخلی اتاق مثلا داخل کمد دیواری و جا رختخوابی که درون کمد هست کارآیی دارد؟ سال گذشته پشت دیوار رااز بیرون ساختمان با چسب های مخصوص پوشانده ایم اما امسال باز هم رطوبت داخل کمد لباس و کمد رختخوابها وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 آبان 1400

      پاسخ: عایق های الاستومریک عایق های حرارتی و برودتی هستند و تا اندازه ای عایق های رطوبتی ولی جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده نمی گردد. ولی باعث می گردد حرارت و برودت بین فضای داخل و خارج از بین برود و به نقطه شبنم نرسد.

  • avatar
    علی صحرایی
    01 خرداد 1398

    سوال: برای عایق کردن لوله های تک لایه پرو پیلین ۱/۲ ۱ که برای گرمایش دستگاه زنت استفاد میشه میتونیم از عایق الاستومری معمولی استفاده کنیم ؟ البته پشت دیوار هست و تحت تاثیر ضربه یا تابش مستقیم افتاب نیست حدودا متراژ ۵۵ متر در فضای بیرون هست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 خرداد 1398

      پاسخ: بله میتوانید از عایق های لوله ای استفاده نمائید عایق های شرکت sti دارای تمامی استاندارد های داخلی و خارجی می باشد.

  • avatar
    دارایی
    01 مهر 1397

    سوال: از این عایق ضخامت 20 میلی متر هم دارین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 مهر 1397

      پاسخ: بله، شرکت سامان تهویه ایرانیان تامین کننده عایق های لوله ای تا سایز  3اینچ  با ضخامت 10-13-19 میلیمتر  و عایق های رولی از ضخامت 6 تا 25 میلیمتر می باشد. عایق های رولی بصورت ساده و چسبدار می باشد.

  • avatar
    حسین
    27 مرداد 1397

    سوال: با سلام من دنبال یک نوع عایق میگردم که بتوان جایگزین روکش دستگیره ورزشی کرد مانند کش بدنسازی که خیلی شبیه عایق الاستومری (لوله ای - رولی)است و در ضمن در مقابل تعریق دست هم مقاوم باشه لطفا راهنمایی کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 مرداد 1397

      پاسخ: عایق های الاستومریک دارای کلاس حریق و ضریب جذب آب می باشد ولی در مقابل ضربه و کشیدگی آسیب پذیر می باشد.

  • avatar
    خدابنده لو
    20 تیر 1397

    من کارم اجرای عایق الاستومری وپشم سنگ و...هست وزیادهم خرید میکنم آیامیتونیم باهم همکاری کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله میتوانید. جهت برقرای ارتباط با مسئول عایق صوتی شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    فرزین
    20 تیر 1397

    آیا از این عایق میتوان بروی روشنایی پاسیو جهت تبادل حرارتی در منطقه سردسیر استفاده کرد در صورت امکان راهنمایی فرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      بله میتوانید استفاده نمائید. دامنه عملکرد عایق از -40 تا +120 سانتیگراد است.

  • avatar
    مسعود
    20 تیر 1397

    بنده یک واحد آپارتمان در طبقه ۵ خریداری نمودم که کنار خیابان اصلی می باشد و با اینکه پنجره ها دوجداره می باشند و باز هم صدا از این پنجره ها عبور میکند که واقعا اذاردهنده است ،به نظر شما راهکار چیست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله میتوانید استفاده نمائید. دامنه عملکرد عایق از -40 تا +120 سانتیگراد است.

  • avatar
    سعید ساعدی
    20 تیر 1397

    ما دیوارهای بیرونی ساختمان و سیمانکاری کردیم میخواستم یه عایقی معرفی گنید که روی سیمانکاری ااجرا بشه و نیازی به روکش روی عایق نباشه که هزینه زیاد نشه چون قبلا سیمانکاری شده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام در ابتدا برای پوشش صدا های بسیار قدرتمند مثل خیابان حتما باید نسبت به اصلاح پنجره اقدام نمائید.بعداز آن میتوانید دیوار را عایق نمائید.

کامنت بگذارید