logo

عایق رولی الاستومریک

هدف اصلی و اولیه استفاده از عایق های حرارتی و برودتی الاستومریک محدود کردن جذب یا اتلاف گرما از سطوحی است که در دماهایی بالاتر یا پایین تر از دمای محیط کار می کنند.

استفاده از عایق های الاستومریک عمدتاٌ برای تحقق یک یا چند هدف انجام می گیرد:

صرفه جویی در مصرف انرژی : به حداقل رساندن اتلاف یا جذب ناخواسته گرمای سیستم های HVAC ساختمان، همچنین حفاظت از منابع طبیعی و مالی.
استفاده از ضخامت اقتصادی: انتخاب ضخامت عایق به طوری که حداقل هزینه کل دوره ی عمر را داشته باشد.
کنترل چگالش: به حداقل رساندن چگالش از طریق حفظ دمای سطحی در دمایی بالاتر از دمای چگالش (کندانس) شبنم هوای محیط. با استفاده از عایق الاستومری می توان از چگالش روی سطوح سرد کانال هایی که از محیط گرم و مرطوب عبور می کنند، جلوگیری کرد. در نتیجه فرصت رشد میکروبی و سایر آسیب های ساختمانی مرتبط با رطوبت کاهش می یابد. چگالش روی سطح کانال های تهویه مطبوع سرد و در جاهایی که دمای سطح به نقطه شبنم برسد، رخ می دهد. ممکن است رطوبت در جای خود باقی بماند یا چکه کند و باعث آسیب های ناشی از رطوبت یا احتمال بروز آلودگی میکروبی شود. جلوگیری از چگالش روی سطح مستلزم ایجاد مقاومت گرمایی کافی در شرایط چگالش(کندانس) است.

کنترل فرایند : به حداقل رساندن تغییر دما در سیال های فرایندی زمانی که کنترل های دقیقی ضرورت دارند.
حفاظت در برابر یخ زدگی: به حداقل رساندن انرژی لازم برای سیستم های پیمایش گرمایی و یا طولانی کردن زمان یخ زدن در صورت خرابی سیستم یا متوقف کردن کار سیستم با هدفی خاص.
کنترل صدا: کاهش یا کنترل صدای تاسیسات مکانیکی
ایمنی در برابر آتش سوزی: حفاظت از اجرای مهم ساختمان و کاهش سرعت گسترش آتش در ساختمان.


عایق های الاستومریک STI

شرکت سامان تهویه ایرانیان STI در سبد محصولات خود، تامین کننده و تولید کننده انواع عایق های الاستومری STI FLEX رولی و لوله ای، تیپ های درزگیر، و چسب های مایع و دوطرفه سلولوزی و مسلح نخدار می باشد. عایق های شرکت سامان تهویه ایرانیان از نوع NBR/PVC می باشد و دارای ساختار کاملا سلول بسته است و گواهینامه فنی مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی را چندین سال پیاپی با بالاترین استاندارد ها اخذ نموده است.
عایق های الاستومریک شرکت سامان تهویه ایرانیان STI در وندور لیست سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهر سازی، شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کشور، وزارت بهداشت، علوم پزشکی استان ها، وزارت نفت و گاز، پتروشیمی، و مشاوران بزرگی از جمله گروه چهاره، ماهر و همکاران، لیمان و... قرار دارد.


عایق های الاستومریک رولی (پتویی) STI FLEX

عایق های رولیSTI FLEX جز عایق های حرارتی و برودتی می باشد که در دو نوع ساده و پشت چسبدار تامین و تولید می گردد.


عایق های رولی الاستومری STI FLEX: در ضخامت های 6،10،13،16،19،25 میلیمتر با انواع روکش های آلومینیومی 130 میکرون، 170 میکرون مسلح و 230 میکرون بصورت ساده و پشت چسبدار تولید می گردند.


عایق های الاستومریک رولی پشت چسبدار STI FLEX : عایق های رولی در کانال های هوا، مخازن، منابع، لوله های تاسیساتی با سایز بالاتر از "4 استفاده می گردد. عایق های الاستومری STI را می توان با چسب های مسلح نخدار تولید و عرضه کرد. این نوع چسب ها به علت کیفیت بالا و وجود شبکه ای از نخ های تنیده شده، مقاومت بسیار بالایی در چسبندگی بر روی سطوح را دارند.


عایق های رولی الاستومریک STI با انواع روکش های آلومینیومی

عایق های رولی با روکش آلومینیوم 130 میکرون که جهت محافظت در برابر هر گونه فشار و ضربه بر روی عایق های الاستومری استفاده می گردد و مقاومت حریق کمتری نسبت به مدل 170 میکرون دارد.
عایق های رولی با روکش آلومینیوم 170 میکرون که جهت محافظت در برابر هر گونه فشار، ضربه، پارگی، مقاومت حرارتی و آتش و UV خورشید بر روی عایق های الاستومریک STI FLEX استفاده می گردد و نسبت به دو نمونه 130 و 230 میکرون دارای کلاس حریق می باشد.
عایق های رولی با روکش آلومینیوم 230 میکرون در جهت محافظت در برابر هر گونه فشار و ضربه بر روی عایق های الاستومریک استفاده می گردد و به علت ضخامت بیشتری که داراست هنگام عایق کاری کار نصب را سختر می نماید.


مشخصات فنی و مهم عایق های رولی الاستومریک STI FLEX

• ضریب هدایت حرارتی: W/mK 0.032
• ضریب مقاومت حرارتی: m2K/W 0.61
• ضریب جذب آب: kg/m2 0.1
• کلاس جذب آتش: C-s3,d0 مطابق استاندارد ملی ایران
• عایق الاستومریک STI FLEX از نوع NBR/PVC می باشد و دارای ساختار کاملا سلول بسته می باشد.
• دانسیته : KG/M345
• مقاوم در برابر آلودگی و گرد و خاک، آلودگی های بیولوژیکی، خوردگی، ترکیبات آروماتیک، هیدروکربنها و روغن
• عایق های رولی الاستومریک STI FLEX دارای انواع استاندارد های خارجی UL2818، BS476، ASTM E84 می باشد که مطابق استاندارد ASTM E84 ، شاخص پخش شعله های عایق عموماٌ نباید از 25 و شاخص تولید دود آن نبایداز 50 بالاتر باشد.
متعلقات عایق های رولی الاستومری STI FLEX
• تیپ های درزگیر عایق های الاستومری رولی FLEX STI تیپ های درزگیر شرکت سامان تهویه ایرانیان شامل: تیپ درزگیر از جنس عایق فوم الاستومری که مخصوص عایق کاری در محل درز و برشکاری عایق های رولی و لوله ای می باشد و در ضخامت های 3میلیمتر،6 میلیمتر و 10 میلیمتر تولید می گردد. تیپ های از جنس عایق الاستومریک دارای کلاس حریق C و کندسوز می باشد و در عرض های 3سانت، 5 سانت، 10 سانت، و... در محل کارخانه سامان تهویه ایرانیان قابل تولید می باشد. تیپ های درزگیر فوم الاستومری در انواع چسبدار ساده،چسبدار سلولوزی و چسبدار نخدار قابلیت تولید را دارند.
• چسب مایع مخصوص عایق های رولی الاستومریک STI FLEX چسب های مایع STI در حلب های سه کیلویی و یک کیلویی تولید می گردند و در مواقعی که عایق های رولی جهت کانال هوا بصورت ساده و بدون چسب تهیه یا در محل برش عایق های لوله ای، بصورت جداگانه چسب مایع تهیه، و مورد استفاده قرار می گیرد.
• چسب های دو طرفه سلولوزی و نخدار چسب های دو طرفه سلولوزی و نخدار STI جهت پشت چسبدار کردن عایق های رولی و محل درز برش عایق های لوله ای استفاده می گردد.
استفاده از چسب های دوطرفه نخدار مشبک در پشت عایق های فومی الاستومریک به علت مسلح بودن می تواند چسبندگی بیشتری ایجاد نماید و در مواقعی که لرزش وجود دارد می تواند چسبندگی خود را حفظ نماید. بنابراین از این نوع چسب می توان در صنایع قطعات خودروسازی و... نیز بهره برد.
روکش های آلومینیومی مسلح 170 میکرون روکش های مسلح 170 میکرون STI جهت محافظت در برابر فشار، تاثیرات محیطی نظیر روطوبت وUV خورشید و نوک پرندگان بر روی عایق های رولی و لوله ای الاستومریک نصب و اجرا می گردد و به عنوان تیپ درزگیر بر محل درز عایق های رولی و لوله ای در عرض های 5 سانتی متر، 7 سانتی متر، 10 سانتی متر، و... قابل برش و تولید می باشد.

  • avatar
    امامی
    09 اسفند 1401

    سلام، جایی کمد دیواری قرار داره به سمت حیاط همسایه است در طبقه دوم ساکن هستیم، زمستانها کپک میزنه عایق بندی کردیم و یونولیت گذاشتیم و بازهم رطوبت داره و کپک میزنه راهکار دیگه مد نظرتون هست انجام بدیم

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 اسفند 1401

      با سلام و وقت بخیر عایق الاستومریک بصورت صددرصد عایق رطوبت نیست ولی تا حدودی با عایق ضخامت 19 میلیمتر قابل کنترل میباشد .

  • avatar
    مجتبی
    06 دی 1401

    سلام، ما خوزستان زندگی میکنیم کمد دیواری ما سمت خیابان هست و زمانی که هوا سرد میشه داخل کمد دیواری کاملا خیس میشه و خونه بوی نم میگیره چه عایقی رو باید استفاده کنیم؟ ممنون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 دی 1401

      با سلام و وقت بخیر عایق الاستومریک بصورت صددرصد عایق رطوبت نیست ولی تا حدودی با عایق ضخامت 19 میلیمتر قابل کنترل میباشد .

  • avatar
    ali
    10 تیر 1401

    سلام : برای عایق کاری دیوار ساختمان از بیرون (که در تابستان به مدت طولانی در برابر آفتاب است) می توان از عایق الاستومتریک استفاده کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 تیر 1401

      با سلام و وقت بخیر بله این امکان وجود دارد ولی میبایست از عایق با روکش 170 میکرون استفاده بشه چون عایق روکش دار در برابر شرایط جوی مقاوم تر است .

  • avatar
    سعید
    12 بهمن 1400

    باسلام منزل ما ۳۵سال ساخته ولی کل کمد دیواری کاملا بازسازی کردم حتی اول داخل کمد سیمان کاری کردم بعد با ام دی اف کمد دیواری درست کردم ولی هنوز داخل کمد دیواری خیس میشه و کپک میزنه آیا راه مناسبی برای برطرف کردن خیس شدن داخل کمد هست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 بهمن 1400

      با سلام و وقت بخیر عایق الاستومریک بصورت صددرصد عایق رطوبت نیست ولی تا حدودی با عایق ضخامت 19 میلیمتر قابل کنترل میباشد .

  • avatar
    اخلاقي
    19 دی 1400

    با سلام روي گاز هود ندارم و كابينت كار شده براي جلوگيري از حرارت ديدن و خرابي كابينت بالاي گاز عايق خاصي پيشنهادي داريد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 دی 1400

      با سلام و وقت بخیر بله باید از عایق های حرارتی 10 یا 13 میلیمتر استفاده کنید .

  • avatar
    آذربایجان غربی مهاباد
    11 دی 1400

    سوال: کمد دیواری گالوانیزه داخل منزل زدیم زیر پنجرهاکلاَ کمد گالوانیزه است ولی متاسفانه در فصل زمستان همه خیس میشن چی پیشنهاد می کنید و اقعا خسته شدیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 دی 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های رولی که بصورت حرارتی و برودتی هستند با نصب این عایق مشکل نقطه شبنم را حل نمائید.

  • avatar
    Reza
    28 آذر 1400

    سوال: وقت بخیر چجوری میتونم از عایق های حرارتی شما جهت نصب در دیوار داخل کمد دیواری تهیه کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 آذر 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با شماره تلفن های مندرج در سایت شرکت نسبت به تهیه اقدام نمائید.

  • avatar
    فرشید بهرامی
    25 مهر 1400

    سوال:  کمد دیواری ما ی طرف سمت بخاری میشه و حرارت بخاری و لوله های که از طبقه پایین امده از داخل دیوار کمد دیواری رد شد و حرارت را به داخل کمد دیواری انتقال میده میشه راهنمایی کنین چی بزنیم ؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      25 مهر 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های حرارتی و برودتی الاستومریک STI این مشکل را برطرف نمائید.

  • avatar
    علی
    15 مهر 1400

    سوال: کمد دیواری به پشتش به فضای ازاده در فصل سرما عرق میکنه خیس میشه دیوارها و کپک میزنه لطف میکنین راهنمایی کنیین چه باید بکنیم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 مهر 1400

      پاسخ: اصولا توی فصل سرما در داخل منازل این اتاق رخ میدهد که فضا داخل گرم و فضای بیرون سرد و به علت عایق نشدن دیوار ها و عبور گرما از سطح دیوار منجر به شبنم یا تعرق صورت میپذیرد بنا براین استفاده از عایق های حرارتی و برودتی STI Flex میتواند به این مشکل کمک کند.

  • avatar
    حسن
    31 تیر 1400

    سوال: دماوند زندگی میکنیم و ۲ تا از اتاق خواب هایمان در فصل سرما از دیوارشان سرما منتقل میشه امکانش هست راهنمایی بفرمایید برای جلوگیری از انتقال چکار کنم البته با توضیحات کامل در کامنت های قبلی خودم میخواستم الاستومر رولی چسپی روی دیوار بزنم و روی این الاستومر رو دیوارکوب چوبی کار کنم آیا این روش کار مورد تایید شما هست.؟؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 تیر 1400

      پاسخ: بله می توانید بوسیله عایق های حرارتی و برودتی الاستومریک برند STI  که پشت چسبدار است استفاده نمائید.

  • avatar
    kimiya
    18 تیر 1400

    سوال: کمد دیواری ما پشتس حمام همسایه هست. بدجور کپک زده و همسایه میگه کاشی حمام را درآورده و پشتش خشک هست و علت از آن نیست. لطفا راهنمایی بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 تیر 1400

      پاسخ: با استفاده از یک متخصص اول نشتی نم از حمام را بررسی نمائید و سپس اگر مشکل از نم نبود میتوانید با استفاده از عایق های رولی که باعث می گردد تبادل گرمایش و سرمایش بین دو فضا جریان دارد از بین برود استفاده نمائید.

  • avatar
    حسن
    30 فروردین 1400

    سوال: برای سقف سالن که ورق گالوانیزه است برای سرما و گرما مناسب است؟واز چه پوششی استفاده ای بکنیم؟؟؟ ممنون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید جهت عایق کاری حرارتی و برودتی از عایق های الاستومریک رولی که دارای کلاس حریق و ضریب انتقال حرارت بسیار خوبی دارند استفاده نمائید.

  • avatar
    وحید
    25 بهمن 1399

    سوال: خانه ما نوساز هست، یه کمد دیواری داریم که وجه روبروی در کمد با دیوار بیرونی ساختمان در تماس مستقیم هست، این دیوار رو که لمس میکنم نسبت به دیوارهای کناری سردتره و باعث تشکیل قطره و کپک زدن رختخواب ها شده، راهنمایی کنید چیکار کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      25 بهمن 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید از عایق های رولی با روکش 170 میکرون آلومینیومی استفاده نمائید ولی نور را از دست میدهید.

  • avatar
    جواد افشان
    05 بهمن 1399

    سوال: شما نمایندگی دارین در تبریز دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 بهمن 1399

      پاسخ: خیر ولی میتوانید محصول مورد نظر راخریداری نمائید و با باربری به هر نقطه کشور ارسال خواهد شد.

  • avatar
    مازیار
    05 بهمن 1399

    سوال: نمایندگی یا عامل فروش در رشت دارین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 بهمن 1399

      پاسخ: خیر

  • avatar
    محمدی
    21 دی 1399

    سوال: کمد دیواری ما سرامیک و در فصل زمستان عرق میکنه واسه بر طرف کردن این مشکل چه نوع عایق پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 دی 1399

      پاسخ: استفاده از عایق های رولی الاستومریک با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر با روکش آلومینیومی 170 میکرون میتواند به شما کمک نماید.

  • avatar
    ب میرزایی
    14 دی 1399

    سوال: روی دیوار مشترک آپارتمان، کناف کار کرده ام، ولی باز هم صدا می آید. اگر روی آن هم از این عایق استفاده کنم کمکی میکند؟ یک در ضدسرقت هم دارین که از آن هم خیلی صدا می آید. برای آن در چه کنیم که صدا نیاید؟ متشکرم

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 دی 1399

      اسخ: هر نوع صداهای که بصورت هوابردی را میتوان با عایق های صوتی STI پوشش داد ولی صداهای کوبه ای مثل دویدن حتما عایق باید در نزدیک ترین قسمت به ضربه قرار گیرد.عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 و25 میلیمتر در زیر فرش یا موکت جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    نوری
    12 دی 1399

    سوال: دیوارسمت شرق منزل ما آفتاب خورهست ازاول صبح تا عصر وروی آن هم یک لایه سیمان سیاه کشیده شده است برای حفاظت از گرما باید چکارکرد درضمن نمایندگی اصفهان را بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 دی 1399

      پاسخ: استفاده از عایق های رولی الاستومریک با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر با روکش آلومینیومی 170 میکرون میتواند به شما کمک نماید.

  • avatar
    ربانی
    12 دی 1399

    سوال: آیا در اصفهان هم نمایندگی دارید؟ اگر بلی لطفا شماره تماس را ارسال بفرمایبد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 دی 1399

      پاسخ: نمایندگی عایق صوتی نداریم.

  • avatar
    عباس رحمانی
    06 دی 1399

    سوال: من برای داخل کمد دیواری و دیوار اتاق خواب عرق میکنه میخوام لطفا راهنمایی کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 دی 1399

      پاسخ: استفاده از عایق های رولی الاستومریک با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر با روکش آلومینیومی 170 میکرون میتواند به شما کمک نماید.

  • avatar
    علی
    04 دی 1399

    سوال: برای نصب عایق الاستومتری بروی دیوار،هنگام ساخت دیوار باید در چه مرحله ای باشه؟ لوله کشی آب، شوفاز، ونصب انشعابات برق مشکلی در نصب عایق ایجاد نمیکنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 دی 1399

      پاسخ: نصب عایق الاستومریک بر روی دیوار بهتر است قبل از دیوار چینی و داخل دیوار اجرا گردد.

  • avatar
    علی
    04 دی 1399

    سوال: آیا امکان اجرای نما روی دیوار بعد از پوشش عایق الاستومتری وجود داره؟ آیا نمایندگی عایق الاستو مری در مازندران وجود داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 دی 1399

      پاسخ: بله امکان دارد با استفاده از دیوارپوش زیبایی را برای دیوار عایق صوتی شده ایجاد نمائید.

  • avatar
    ناشناس
    03 دی 1399

    سوال: رنگ این عایق مشکیه و برای داخل منزل روی دیوار ها اصلا خوب نیست برای حل این مسکل چ پیشنهادی دارید؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 دی 1399

      پاسخ: جنابعالی باید در نظر بگیرید هیچگاه عایق ها را روی دیوار اجرا نمیکنند و همیشه باید داخل دیوار اجرا گردد و پس از عایق کاری با استفاده از دیوارپوش های مختلف مثلا کناف، چوب و ... پوشش زیبایی اجرا کرد.

  • avatar
    فرامرزی
    28 آذر 1399

    سوال: من از عایق الاستومری برای عرق کردن کمد دیواری استفاده کردم ولی خود عایق به شدت عرق میکنه چه راهی داره دیگه خسته شدم واقعا؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 آذر 1399

      پاسخ: برای عایق کاری این نوع کار در مرحله اول حتما باید از عایق با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر استفاده نمائید و حتما روکش آلومینیوم داشته باشد. 

  • avatar
    کابینت
    30 آبان 1399

    سوال: کابینت خونه ما تازه یکماهه جنسشم ملامینه الان یه طرفش نزدیک ابچکان همه خیس میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 آبان 1399

      پاسخ: محصول مورد نظر جنابعالی در سبد محصولات شرکت نمی باشد.

  • avatar
    كاظم باغبان ژافر
    15 مهر 1399

    سوال: ارسال به شهرستان داريد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 مهر 1399

      پاسخ: بله

  • avatar
    S. A
    26 مرداد 1399

    پاسخ:با سلام شما درکرج نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 مرداد 1399

      پاسخ: بله.

  • avatar
    اكبرى
    21 مرداد 1399

    سوال:  براى رفع بوى نم و قارچ داخل كمد ديوارى اونم تو ويلاى شمال چه پيشنهادى داريد ممنون ميشم بهترين راهكارو ارائه بدين؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 مرداد 1399

      پاسخ: عایق های شرکت STI  عایق های صوتی حرارتی و برودتی است و جهت عایق رطوبتی استفاده نمی گردد.

  • avatar
    نگار
    17 مرداد 1399

    سوال: چطور میتونم عایق الاستومریک تهیه کنم ایا دراردبیل نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1399

      پاسخ: خیر نمایندگی در شهر اردبیل نداریم جهت خرید با دفتر مرکزی تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    حمید ادیبی فر
    23 اسفند 1398

    سوال: روش خرید عایق رولی پشت چسب دار چطوره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید جهت خرید با شماره های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل فرمائید.

  • avatar
    احمد م
    14 اسفند 1398

    سوال: آیا در شهر قم نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 اسفند 1398

      پاسخ: عاملیت فروش عایق در قم می باشد.

  • avatar
    مجتبی خان احمدی
    01 اسفند 1398

    سوال: برای رطوبت و عرق کردن داخل کمد دیواری چه نوع عایق پیشنهاد میگردد؟ در ضمن داخل کمد هیچگونه مسیر اب و فاضلاب نیست .به علت اختلاف دمای بیرون و داخل اتاق داخل کمد عرق میکند و خیس می شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 اسفند 1398

      پاسخ: به جهت اختلاف دمای بیرون و داخل نقطه شبنم صورت می پذیرد.

      جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی الاستومریک این مشکل را بصورت کامل از بین ببرید.

  • avatar
    يادگاري
    22 دی 1398

    سوال: كمد ديواري ما زير تراس قرار گرفته كه در فصل سرما ، داخل كمد ديواري نمناك و كپك مي زند جهت رفع مشكل لطفا"‌راهنمائي فرمائيد در ضمن ما طبقه اول در آپارتمان هستيم كه پاركينگ بدون در مي باشد ( پاركينگ باز ) كه سرما به شدت اذيتمان مي كند اخيرا" جهت نسبت به نصب پاركت اقدام كرديم كه باز كف پاركت سرد مي شود و گاهي نيز نمناك ، لطفا در اين مورد نيز راهنمائي فرمائيد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 دی 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های رولی الاستومریک که عایق حرارت و برودت نیز می باشد بر روی دیوار و کف استفاده نمائید.عایق های رولی دارای کلاس حریق و ضد آب می باشد.

  • avatar
    فاتح
    19 دی 1398

    سوال: کابینت رو سه ماه میشه نصب کردیم و بخاطر اصولی کردن و محکم کاری برای زیر سینگ از ورقه pvc استفاده کردیم بخاطر اینکه از رطوبت راحت باشیم.. ولی الان ک زمستان هست و بخاطر اختلاف دما طرفی ک به دیوار بیرونی وصله همش بخار میکنه و دائما در کابینت رو باید باز بذارم تا عرق نکنه ..آیا این عایق الاسترومری داخل کابینت باید چسبانده بشه یا طرف بیرونیش؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 دی 1398

      پاسخ: جهت جلوگیری از تبادل هوای سرد و گرم داخل و بیرون می بایست از عایق رولی الاستومریک استفاده نمود و مشکل کاملا برطرف خواهد شد. از داخل و بیرون هم امکان پذیر می باشد.

  • avatar
    انصاری
    16 دی 1398

    سوال: سلام منزل ما کمد دیواری هایش به طرف کوچه هست وداخل دیوارکمد وقتی رختخواب ویا لباس می گذاریم رطوبت می گیرد وخیس می شود واگر آنها رادر نیاوریم تا خشک شود کپک میزند آیا عایق شما می تواند کاری کند که دیگر این دیوارها خیس نشود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 دی 1398

      پاسخ: بله جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های رولی sti که حرارت و برودت را از بیرون به داخل از بین می برد باعث می گردد رطوبت ایجاد نگردد.عایق ها رولی و بصورت پشت چسبدار می باشد.

  • avatar
    حجت الله یونسی
    24 آذر 1398

    سوال: هزینه هر متر مربع عایق ۱۹ میلیمتر پشت چسبدار چقدر است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 آذر 1398

      پاسخ: خواهشمند هستیم جهت اطلاع از قیمت با شماره های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    نسیبه
    22 آذر 1398

    سوال: خونه ما درو تادورش ساختمونی نیست ودورش خالی وداخل کمد دیواری همیشه نم میده و کپک میزنه ازاین عایق ها میشه رو کار برای داخل کمد دیواری استفاده کرد؟؟؟هزینه اش چقدر میشه ؟؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 آذر 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید از عایق های الاستومریک sti بر روی دیواره ها استفاده نمائید. جهت اطلاع از هزینه با شماره های موجود مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    سارایی
    29 شهریور 1398

    سوال: ایا میشه روی کف ساختمان که موزاییک شده عایق چسبیده بشه و روی آن قالی انداخته شود ؟ یا باید حتما عایق توکار شود؟ممنون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 شهریور 1398

      پاسخ: بله امکان این وجود دارد عایق بر روی موزاییک اجرا گردد و فرش و موکت اجرا گردد.

  • avatar
    سید مهدی
    23 شهریور 1398

    سوال: چگونه برای عایق کاری دیوار خارجی از عایق الاستومری استفاده میشود آیا در طرف خارجی دیوار یا داخلی دیوار؟ و آیا پس از نصب اجرای نمای بیرونی یا داخلی با مشکل عدم اتصال خوب مواجه نمیشود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 شهریور 1398

      پاسخ:بستگی به نوع کاربرد عایق دارد که باید مشخص گردد برای چه نوع کاری استفاده میگردد.

  • avatar
    محمدبرزگر از رفسنجان
    03 اردیبهشت 1398

    سوال: مغازه کناری من نانوایی شده و دو تا تنور پشت دیوار مغازه من گذاشته برای جلو گیری از داغ شدن مغازه ام چه محصولی استفاده کنم آیا نمایندگی در کرمان دارید ممنون میشوم راهنماییم کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 اردیبهشت 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های الاستومریک رولی و قرار دادن بر روی دیوار های مورد نظر این مشکل را حل بنمائید. این نوع از عایق میتواند از دمای 20- درجه تا 120 درجه سانتیگراد را پوشش دهد.

  • avatar
    رضا ضیایی
    14 اسفند 1397

    سوال: منزل ما در طبقه آخر هست و کلی انرژی ار سقف پرت میشود آیا میشود با چسباندن عایق 1سانتی متری فویل دار بر روی ایزوگام در خارج از ساختمان از پرت انرژی جلو گیری کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 اسفند 1397

      پاسخ: اصولا عایق های حرارتی زیر عایق های رطوبتی از زیر سقف باید اجرا گردد و با ضخامت یک سانتیمتر قابل اجرا می باشد.

  • avatar
    چنگیز
    02 بهمن 1397

    سوال: طبقه چهارم هستیم اطراف ساختمان باز است برای جلوگیری از سرمای دیواراطاق ها چه پیشنهادی می نمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 بهمن 1397

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های الاستومریک رولی پشت چسبدار بر روی بدنه دیوار ها انتقال حرارت و برودت را به حداقل برسانید. بعداز عایق کاری با استفاده از دیوارپوش بر روی سطح زیبایی هم ایجاد نمائید.

  • avatar
    شهرام سهرابی
    04 آذر 1397

    سوال بنده در خصوص عایق مناسب برای کانالهای هوای نصب شده در یک استخر که به یک دستگاه هواساز متصل هستند، می باشد. لطفا ضمن راهنمایی بنده، محدوده قیمتی محصولات را هم اعلام فرمایید. با تشکر

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 آذر 1397

      جنابعالی با توجه به نوع آب و هوای شهری که زندگی میکنید و درجه حرارت محیط اطراف می توانید از عایق های حرارتی و برودتی الاستومریک استفاده نمائید. برای شهر تهران عایق رولی با ضخامت 10 یا 13 میلیمتر مطابق استاندار ها کفایت می نماید.جهت استعلام ازقیمت ها با شماره های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    کریمی
    01 مهر 1397

    سوال:آیا میشه از این عایق در فضاهای باز هم استفاده کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 مهر 1397

      پاسخ: عایق های الاستومریک را میتوان با استفاده از روکش آلومینیومی 170 میکرون مسلح نخدار در فضا های باز استفاده نمائید. 

  • avatar
    زهره
    20 تیر 1397

    جهت مشاوره با چه شماره ای تماس بگیریم و لطفا کد استان رو بنویسید ایا در مازندران نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام شرکت در مازندران نمایندگی ندارد. 26763448-021

  • avatar
    بهنام
    20 تیر 1397

    برای عایق کف منزل برای جلوگیری از ورود سرما چه پیشنهادی دارید؟ و اینکه بعد عایق می شود روی انها را سرامیک کرد یا نه؟ و اینکه در مشهد کجا می شود از محصولات شما تهیه کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام جنابعالی میتوانید از عایق های رولی استفاده نمائید و بطور کامل این موضوع را پوشش دهید. اگر عایق را در مرحله ی کفسازی قرار دهید میتوانید بر روی آن سرامیک نصب کنید. شما میتوانید جهت تهیه از طریق شرکت اقدام نمائید.

  • avatar
    مهدوی
    20 تیر 1397

    برای مکان های صنعتی نیاز به عایق صوتی خیلی خوب برای سقف اتاق کنترل که نسوز باشه داریم راهنمایی کنید ممنون میشیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام شما میتوانید از عایق های دو رو صاف و عایق های شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق می باشند استفاده نمائید. عایق های شانه تخم مرغی را می توان در مکان هایی استفاده شوند که دستگاه های صنعتی دارند جهت جذب صدا استفاده کرد.

  • avatar
    آرمین متحدی
    20 تیر 1397

    ساختمان ما نوساز است و ما طبقه آخر (ششم) هستیم بخشی از دیوار های اتاق های خواب و همچنین کمد دیواری که پشت دیوار آن به سمت فضای باز است بر اثر اختلاف دما رطوبتی می شود و بعضا کپک می زند آیا با عایق کاری از داخل اتاق و یا داخل کمد دیواری می توان این مشکل را رفع نمود. مساحت دیوار های ذکر شده حدودا 20 متر مربع می باشد هزینه این کار چقدر است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله جنابعالی میتوانید از عایق های رولی با ضخامت 19 میلیمتر که پشت چسبدار است بر روی سطح دیوار استفاده نمائید و مشکلات قطعا حل گردد.

  • avatar
    حمید
    20 تیر 1397

    براي عايق كاري كانال گالوانيزه به مقداري عايق الاستومريک رولي نياز داريم نحوه تهيه آن چگونه است ؟ آيا شما در شهر كرمان نمايندگي فعال داريد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      جنابعالی میتوانید از طریق ثیت سفارش، محصولات را مستقیما از شرکت تهیه نمائید.

  • avatar
    راضیه
    20 تیر 1397

    ببخشيد يك لوله آب وارد انباري ما شده و در طول سقف آن امتداد دارد و از وسط سقف به سمت بالا مي رود كه وارد كنتور آب ساختمان شود. در محلي كه لوله پيچ خورده و به سمت بالا مي رود، قطرات آب ديده مي شود. كنتور كاملا بررسي شده و آن آبي ندارد. ممكنه به علت اختلاف دماي محيط انبار و آب داخل لوله، تعريق ايجاد شود؟ اگر بله، راه حلي دارد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      با توجه به اینکه از لوله نشتی وجود نداشته باشد امکان دارد بر اثر اختلاف دمای محیط و لوله تعریق اتفاق بیافتد. استفاده از عایق های لوله ای به طور کامل این موضوع را از بین می برد.

  • avatar
    علی
    20 تیر 1397

    لوله کشی ساختمانی در منطقه سردسیر ایران برای موتور خانه کرده ام . سرما در زمستان تا -12 درجه کاهش دارد. آیا این عایق مقاوم در برابر چنین سرمایی هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله، عایق های الاستومریک با ضخامت مناسب تا -40 درجه سانتیگراد را برای شما پوشش میدهد.

کامنت بگذارید