logo

کانال فلکسیبل آلومینیومی مسلح نخ دار با روکش 170 میکرون

همان گونه که می دانید شرکت سامان تهویه ایرانیان یا شرکت تولیدی STI بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده کانال های فلکسیبل خرطومی با برند تجاری STI در کشور بوده که همواره بهترین کیفیت و بهترین قیمت را به مشتریان و خریداران محترم عرضه می نماید. اختلاف قیمتی محصولات تولیدی این کارخانه در مقایسه با اجناس موجود در بازار و فروشندگان خرد (واسطه ها) گاهی از مرز 30% نیز فراتر رفته و پیشنهاد می گردد جهت تهیه و تأمین کانال های فلکسیبل پروژه خود (در هر مدل و سایزی) با این شرکت ارتباط گرفته و محصول خود را خریداری نمایید. این محصول یکی از با کیفیت ترین و در عین حال بهترین مدل از کانال های فلکسیبل خرطومی بدون عایق می باشد که شرکت سامان تهویه ایرانیان در سال 1399 برای اولین بار در کشور تولید و آن را به بازار روانه نمود. این محصول یعنی کانال های فلکسی خرطومی از سایز "3 الی "24 تولید و طول شاخه های آن نیز 10 مترطول می باشد.


این مدل در بین کانال های فلکسیبل خرطومی بدون عایق از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که می توان به برخی از این موارد اشاره نمود. این مدل از لوله های خرطومی فلکسیبل دارای دو لایه آلومینیوم بوده که لایه داخلی آن همان روکش آلومینیومی لامنیه ساده است که در برابر حریق کندسوز می باشد. لایه دوم که بر روی لایه اول و در حین تولید محصول لمینیت و اضافه گردیده است، همان روکش آلومینیومی مسلح نخ دار به ضخامت 170 میکرون است که در برابر ضربه، آسیب پذیری، کشش، حریق و ... بسیار مقاوم بوده و عمر مفید بسیار بالایی در مقایسه با مدل های دیگر؛ کانال خرطومی آلومینیومی ساده، کانال فلکسیبل کومبی، لوله فلکسی برزنتی و ... دارد.


کانال فلکسیبل آلومینیومی مسلح نخ دار با روکش 170 میکرون برند STI در پروژه های بیمارستانی، پتروشیمی، فرودگاهی و اکثر پروژه هایی که حساسیت بسیار بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کانال فلکسیبل به کشورهایی همچون کانادا، عراق، افغانستان و ... توسط شرکت سامان تهویه ایرانیان یا همان شرکت STI صادر و ارسال می گردد. در کشور کانادا سایزهای پر مصرف عبارت است از؛ "3، "4، "5، "6 و "8 و در کشور عراق سایزهای عرف و استاندارد، سایز"10 و "12 می باشد. در عراق از این محصول برای عملیات کانال کشی کولرهای آبی استفاده می گردد. کانال فلکسیبل آلومینیومی مسلح نخ دار 170 میکرون برند STI به دلیل روکش مقاومی که دارد در برابر نور خورشید و اشعه UV بسیار مقاوم بوده و تنها مدلی که در برابر شرایط مختلف جوی و همچنین فضاهای باز دوام بالایی دارد همین مدل می باشد و استفاده از کانال فلکسیبل برزنتی، کانال فلکسی آلومینیومی ساده، کانال خرطومی فلکسی کومبی و ... در فضای آزاد به هیچ عنوان توصیه و پیشنهاد نمی گردد.


کانال فلکسیبل خرطومی آلومینیومی بدون عایق برای گزاست فن ها، سرویس های بهداشتی، هودها، کولرهای آبی و ... استفاده می گردد و کانال های فلکسیبل خرطومی STI به دلیل راحتی در نصب و اجرا، انعطاف پذیری، هزینه کم و ... بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفته اند. کانال های فلکسی خرطومی STI دارای گارانتی کیفی بوده و مشاوران و کارشناسان این شرکت نیز با توجه به شرایط پروژه، شرایط آب و هوایی و ... می توانند بهترین مدل از لوله های فلکسیبل را به شما معرفی تا بهترین نتیجه نیز حاصل گردد. کانال فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی STI یکی از بهترین کانال های فلکسیبل در بازار داخلی و خارجی بوده که نزدیک به 11 سال از تولید اولین مدل آن نیز می گذرد. این کارخانه با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز دنیا، بهره گیری از خطوط پیشرفته و همچنین نیروهای انسانی بسیار مجرب و کاردان توانسته است علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به کشورهای همسایه و همچنین کانادا صادرات داشته باشد.
این محصول یعنی کانال فلکسیبل آلومینیومی مسلح نخ دار به ضخامت 170 میکرون به صورت عایق دار نیز تولید می گردد که علاوه بر لایه داخلی لامینه و همچنین لایه خارجی آلومینیومی مسلح نخ دار دارای یک لایه عایق الاستومری کندسوز به ضخامت 3 میلیمتر در لایه میانی بوده که در عملیات کانال کشی هوای رفت، هوای تازه و ... از این مدل استفاده می گردد. برخلاف مدل ساده بدون عایق، شاخه های مدل عایق دار 170 میکرون این محصول؛ 6 متری تولید می گردد. کانال فلکسیبل با عایق الاستومری STI و روکش 170 میکرون بهترین مدل از کانال های خرطومی فلکسیبل یا کانال های فلکسی عایق دار در بین 9 مدل تولیدی دیگر بوده و به جز مناطق شمالی و جنوبی کشور که شرایط آب و هوایی متفاوتی دارد، در اکثر شهرها و استان های کشور استفاده از این مدل یعنی کانال لوله فلکسی با عایق الاستومری با روکش مسلح نخ دار به ضخامت 170 میکرون پیشنهاد می گردد.
یکی دیگر از نام های این مدل، کانال فلکسی با روکش فایبرگلاس می باشد که در بازار نیز با این اسم و عنوان شناخته می شود.

کامنت بگذارید