logo

کانال فلکسیبل با عایق الاستومریک فایبرگلاس و روکش مسلح نخ دار 170 میکرون

این مدل یعنی کانال الاستومری فایبرگلاس، بهترین مدل از کانال های فلکسیبل در دنیا به شمار می رود و علاوه بر مقاومت بسیار بالا در مقابل پارگی، ضربه و ... به دلیل روکش آلومینیومی مسلح نخ دار 170 میکرونی که در لایه خارجی آن به کار رفته است در مقابل حریق بسیار مقاوم است.

استفاده از روکش آلومینیومی فایبرگلاس

در پروژه های بیمارستانی و پروژه هایی که بحث حریق و آتش سوزی بسیار مهم و مطرح است می بایست فقط از این مدل استفاده گردد.

در پروژه های بیمارستانی همانند؛ بیمارستان 740 تختخوابی برکت، بیمارستان 1000 تختخوابی شریعتی 2 و .... و همچنین در پروژه تجاری پلاسکو جدید از کانال فلکسیبل با عایق الاستومری با روکش مسلح نخ دار 170 میکرون استفاده شده است.

کانال الاستومری فایبرگلاس دارای 3 لایه بوده که لایه داخلی آن از آلومینیوم لامنیه دارای کلاس حریق، لایه میانی آن عایق الاستومری یا فوم الاستومری STI دارای بالاترین کلاس حریق (“C”) و یک لایه روکش فایبرگلاس آلومینیومی فایبرگلاس به ضخامت 170 میکرون می باشد که آلومینیوم فایبرگلاس آن نیز ضد حریق و نسوز است و در مقابل صربه، پارگی و آسیب پذیری از تمامی مدل های دیگر مقاوم تر است.

از کانال های فلکسیبل هوا (کانال فلکسی خرطومی کومبی با روکش PVC، کانال فلکسی خرطومی با عایق پلی استر و کانال فلکسی با عایق پشم شیشه و کانال خرطومی هوا، کانال فلکسی، لوله فلکسیبل، لوله خرطومی و ...) در تهویه معادن، سالن های تولید در کارخانه ها، آزمایشگاه ها، اتاق های تمیز، بیمارستان ها، هتل ها، کارخانجات چوب، سالن های نمایش، رستوران ها، کافی شاپ ها، فست فود ها، فروشگاه ها، پاساژها، سالن های ورزشی، استخرها، مجتمع های داروسازی، انبارها، گلخانه ها، سردخانه ها و حتی در سالن های فرودگاهی و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

کانال فلکسیبل عایق دار الاستومری فایبرگلاس آلومینیومی به ضخامت 170 میکرون دارای کیفیت بسیار منحصر به فردی می باشد و روکش آلومینیومی آن از همان روکش های مسلح نخداری است که بر روی بدنه عایق های رولی و لوله ای الاستومریک لمینیت و استفاده می گردد. این روکش در بازار در ضخامت های 130، 150 و 170 میکرون وجود دارد اما شرکت سامان تهویه ایرانیان به دلیل اینکه این محصول را (یعنی روکش های آلومینیومی 170 میکرون) خودش به کشور وارد می نماید و کارخانه های داخلی توان تولید این روکش های خاص را ندارد، قیمت های مناسب تری را در بازار عرضه می نماید. از این روکش های فایبرگلاس دارای کلاس حریق؛ تیپ ها و نوارهای درزگیر آلومینیومی نیز در عرض های 5، 7.5 و، 10، 15 سانت و ... در کارخانه شرکت سامان تهویه ایرانیان تولید و برای درزبندی عایق های الاستومری با روکش آلومینیومی و همچنین ساده بدون روکش و هوابندی کانال های فلکسیبل خرطومی استفاده می گردد.

در پایان خواهشمند است جهت خرید و تهیه انواع کانال های فلکسیبل از شرکت سامان تهویه ایرانیان که بالغ بر 11 سال تأمین کننده و تولید کننده این محصول در کشور می باشد استفاده نمایید. این شرکت همواره با داشتن کیفیتی مناسب و فوق العاده و قیمت هایی بسیار رقابتی در بازار (بازار داخل و خارج) توانسته است سهم بزرگی از بازار را به دست گرفته و جهت تولیدات خود از نیروی داخلی استفاده نماید.

تنها تولید کننده کانالهای فلکسیبل با عایق الاستومری نسوز فایبرگلاس آلومینیومی به ضخامت 170 میکرون در کشور شرکت سامان تهویه ایرانیان یا همان برند تجاری STI می باشد و راه حل ساده آن جهت تشخیص این امر، دادن نمونه این کانال به یک آزمایشگاه معتبر است که می تواند ضخامت آلومینیوم کار شده بر روی کانالهای فلکسیبل را مشخص و معین نماید. این کانال بسیار مقاوم و در برابر کشش و پارگی بسیار مستحکم می باشد.

کارخانه شرکت سامان تهویه ایرانیان هم اکنون در شهرک صنعتی شمس آباد دایر و با نیروی انسانی ای در حدود 80 نفر مشغول به تولید انواع کانالهای انتقال هوای گالوانیزه، کانالهای فلکسی و عایق های الاستومری رولی و لوله ای می باشد.

کامنت بگذارید