logo

کانال های فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه STI

کانال های فلکسیبل با عایق پشم شیشه و پلی استر از مدل های عایق دار کانال های فلکسیبل STI محسوب می شوند و بیشتر برای مناطق شمالی و جنوبی کشور که از لحاظ آب و هوایی نسبت به دیگر مناطق شرایط متفاوت تری دارند مورد استفاده قرار می گیرند. لوله فلکسی پلی استر و عایق دار حرارتی پشم شیشه به دلیل بالا بودن ضخامت عایق به کار رفته در آن ها از ایجاد کندانس و شبنم بر روی بدنه داکت جلوگیری نموده و برای آب و هوای مرطوب و شرجی بسیار مناسب می باشند.


در مناطق شمالی و جنوبی کشور مانند مازندران، گیلان، عسلویه، بندرعباس، هرمزگان و .. به دلیل رطوبت بالای هوا (تمامی نقاط استان مازندران، گیلان، رشت، کیش، قشم، بندرعباس، عسلویه و ...)استفاده از مدل هایی که ضخامت عایق به کار رفته در آن کم می باشد مانند؛ کانال فلکسیبل با عایق الاستومری رابر، مدل IFD، مدل PL و ... پیشنهاد نمی گردد و استفاده از آن ها بسیار خطرناک است و اختلاف دمای هوای داخل کانال فلکسیبل و محیط بیرون باعث به وجود آمدن کندانس و شبنم بر روی لایه خارجی کانال نصب شده می شود که به مرور زمان سقف های کاذب پروژه را با مشکل مواجه می نماید. استفاده نمودن از دیگر مدل های عایق دار کانال های فلکسیبل در مناطق شرجی پیشنهاد نمی شود و خطر ایجاد کندانس در مناطق شمالی و جنوبی کشور به دلیل پایین بودن ضخامت عایق به کار رفته در آن ها بسیار زیاد می باشد.


بنابراین انتخاب و پیشنهاد اول این شرکت یعنی شرکت سامان تهویه ایرانیان به پروژه ها و کارفرمایان محترم که در مناطق شمالی و جنوبی کشور پروژه های در حال ساخت دارند، استفاده نمودن از کانال های فلکسیبل با ضخامت عایق بالا مانند؛ کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه و کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پلی استر می باشد.


کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه و پلی استر STI یک کانال بسیار انعطاف پذیر، سبک و با کیفیت و در عین حال در برابر ضربه نیز نسبتا مقاوم است. کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه این کارخانه از لمینت آلومینیومی با مارپیچ سیم فولادی محصور شده ساخته شده است. عایق پشم شیشه و پلی استر در کارخانه تایید و عملیات برشکاری بر روی آن انجام می شود و با یک مانع بخار بیرونی، قسمت لمینت آلومینیومی آن پوشانده خواهد شد.


فضای داخلی صاف، مقاومت جریان هوای کمی دارد و مارپیچ سیم فولادی با کشش بالا می تواند در برابر حمل و نقل خشن مقاومت کند. این کانال فلکسیبل یعنی کانال فلکسیبل خرطومی با عایق حرارتی پشم شیشه و پلی استر STI می تواند مجرای قطر کامل خود را در خم ها حفظ می کند و برای سهولت حمل و نقل می توان آن ها را نیز فشرده کرد.


کانال فلکسیبل خرطومی با عایق حرارتی پشم شیشه و عایق دار پلی استر STI معمولاً در کاربردهای هوارسانی تجاری و مسکونی استفاده می شود. این نوع کانال فلکسیبل یعنی کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه و پلی استر STI برای انتقال هوا طراحی شده است و تراز آسانی بین آنها فراهم می کند.


شایان ذکر است کانال های صلب و پایانه های هوا مانند دیفیوزرها برای استفاده در سیستم HVAC فشار کم و متوسط توصیه می شود.


کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه و پلی استر برای مناطق جنوبی و شمالی کشور و هر نقطه ای که از لحاظ شرایط آب و هوایی، آب و هوای شرجی و مرطوبی دارد بسیار گزینه خوبی می باشد؛ زیرا این کانال یعنی کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه موجب می شود عملیات کندانس اتفاق نیافتد یا به سختی ایجاد گردد اما متاسفانه برخی از اکیپ های اجرایی به دلیل اتمام پروژه ها زودتر از زمان مقرر، مدل پشم شیشه را قبول نکرده و مدل هایی که نصب و اجرای آن به مراتب راحت تر می باشد را به کارفرمایان محترم پیشنهاد می نمایند که هیچ بار علمی نخواهد داشت و ممکن است در گذر زمان پروژه با مشکل مواجه شود.


از دیگر نام های این محصول (کانال های فلکسیبل با عایق حرارتی پشم شیشه STI) می توان به موارد ذیل اشاره نمود:


کانال لوله فلکسی با عایق حرارتی پشم شیشه، عایق دار پشم شیشه، لوله فلکسیبل با عایق پشم شیشه دوستدار محیط زیست، کانال فلکسیبل خرطومی پشم شیشه دار و ... .
کانال پشم پشم شیشه دارای عایق حرارتی بودتی و مانند کانال های گالوانیزه فلزی نیازی به عایق کاری مجدد ندارد. این مدل از اولین مدل های کانالهای فلکسیبل در دنیا بود.

  • avatar
    رشیدی
    01 خرداد 1400

    سوال:  اگر ما ده متر کانل فلکسیبل بخواهیم میتواتد به شهرستاها ارسال کنید .وقیمت ان هم چقدر میشود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 خرداد 1400

      پاسخ: بله امکان پذبر می باشد لطفا جهت اطلاع از قیمت ها را تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    محمد جواد علوی ممش
    10 آذر 1398

    سوال: اگه بخوایم به عنوان عایق صوتی ازین لوله ها استفاده کنیم، کدوم نوع رو باید خریداری کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 آذر 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از کانال های فلکسیبل STI که تولید کننده هستیم میتوانید از فلکسیبل با عایق لاستومریک یا با عایق پشم شیشه استفاده گردد.

  • avatar
    هامان صنعتی
    04 مرداد 1398

    سوال: آیا فروش جزئی هم دارید؟ من ۴ تا لوله خرطومی فلکسیبل با عایق پشم سنگ میخواستم هر کدوم ۲ متر؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 مرداد 1398

      پاسخ: شرکت STI تولید کننده کانال های فلکسیبل در دو برند STI و Eco فلکس هست و از سایز "3 تا "24 اینچ تولید کننده می باشد.

      کانال فلکسیبل با عایق پشم شیشه موجود می باشد.

  • avatar
    رضا احسانی
    01 مهر 1397

    سوال: خرید کانالهای فلکسیبل در حجم بالا چقدر تخفیف داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 مهر 1397

      پاسخ: با توجه به نوع انتخاب و مصرف کارفرمای محترم و متراژ تخفیف لحاظ میگردد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناس بخش کانال های فلکسیبل از طریق تلفن های درج شده در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    نیرومندی
    20 تیر 1397

    لیست قیمت کانالهای فلکسیبل تون رو به آدرس زیر ارسال کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      جهت اطلاع از بهای محصولات لطفاً با شرکت و با بخش مربوطه هماهنگ بفرمایید.

  • avatar
    محمود
    20 تیر 1397

    آیا در مشهد نمایندگی دارید؟ شرایط اجراء در مشهد و نماینده آن شرکت را در مشهد لطفا معرفی کنید

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      در مشهد چندین عاملیت فروش کانال فلکسی STI وجود دارد امام نمایندگی رسمی این شرکت خیر. جهت خرید و اطلاعات جهت نصب و اجرای کانالهای فلکسیبل با شرکت تماس گرفته و با واحد مربوطه صحبت بفرمایید.

  • avatar
    ایرجی
    20 تیر 1397

    لوله های خرطومی عایقدار برای پروژه ای لازم است، نمونه ارسال فرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      نمونه کلیه محصولات به ویژه کانال های فلکسیبل خرطومی به آدرس موردنظر ارسال خواهد گردید.

  • avatar
    اصغری
    20 تیر 1397

    آیا در اصفهان نمایندگی دارید؟ لطفا معرفی نمایید.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      بله، لطفاً با شرکت تماس گرفته و با واحد فروش هماهنگ فرمایید.

  • avatar
    ایمانی
    20 تیر 1397

    کانال فلکسیبل کمبی قطر 15 سانت در حدود 120 کارتن لازم دارم، قیمت و نحوه تهیه را بدهید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      ین شرکت تنها تولید کننده انواع کانال های فلکسیبل خرطومی انتقال هوا در کشور بوده و در هر سایز و با هر متراژی که شما مشتری محترم درخواست داشته باشید، تقدیم حضورتون می گردد. جهت اطلاع از قیمت و نحوه ارسال کالا، لطفاً با شرکت و مسئولان مربوطه هماهنگ فرمایید.

  • avatar
    امید
    20 تیر 1397

    کانال فلکسیبل برای سایز 15 و 20 سانت در حدود 50 کارتن لازم است. جهت تهیه کجا باید مراجعه کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      جهت خرید و تهیه کانال های فلکسیبل با شرکت تماس حاصل فرمایید.

کامنت بگذارید