logo

کانال فلکسیبل عایق دار IFD با عایق فشرده STI

لوله فلکسیبل عایق دار IFD از لحاظ ظاهری شبیه به مدل کومبی با روکش PVC مشکی رنگ بوده با این تفاوت که یک لایه عایق پلی استر فشرده سفید یا مشکی رنگ به عنوان لایه میانی در آن به کار رفته است. کانال فلکسیبل IFD به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر کشش و پارگی و همچنین ضربات مکانیکی در کارگاه بسیار مورد استقبال کارفرماهای محترم و اکیپ های نصب و اجرایی قرار گرفته است. کانال فلکسیبل IFD دارای قیمت مناسب بوده و شاخه های آن در هر کارتن 6 متر طول می باشد.

لوله فلکسی عایق دار IFD بیشتر برای کانال کشی انواع دستگاه های داکت اسپیلت و فن کوئل ها به کار می رود. کانال فلکسیبل IFD دارای عمر طولانی نسبت به سایر کانال های فلکسیبل (کانال فلکسیبل عایق دار پشم شیشه، کانال فلکسیبل با عایق حرارتی پلی استر، مدل عایق دار PL، مدل عایق دار الاستومری با روکش AL و PVC و ...) موجود در بازار بوده و 80% از مشتریان و کارفرمایان محترم که واحدهای مسکونی داشته و می خواهند از دستگاه های داکت اسپیلت استفاده نمایند از مدل عایق دار IFD تهیه و خریداری می کنند. کانال فلکسیبل عایق دار IFD از سال 1393 توسط این شرکت تولید و به بازار کشور عرضه شده است.

لوله فلکسیبل IFD عایق دار دارای 3 لایه می باشد

لایه درونی : آلومینیوم از جنس لامینه که ضخامت نسبتاً بالایی داشته و در مقابل حریق مقاوم است.

لایه میانی : دارای یک لایه عایق پلی استر فشرده مشکی یا سفید رنگ به ضخامت حدودی 3 الی 4 میلیمتر.

لایه خارجی : داری یک لایه روکش PVC مشکی رنگ ضخیم و مقاوم در برابر پارگی و ضربه.

کانال فلکسیبل مدل عایق دار IFD که از سه لایه تشکیل شده است در کشورهای دیگر تولید نمی شود و فقط با توجه به درخواست کارفرمایان و مشتریان محترم در ایران و در کارخانه این شرکت یعنی شرکت سامان تهویه ایرانیان تولید و به بازار عرضه می گردد.

کانال فلکسیبل عایق دار IFD در مقایسه با دو کانال عایق دار پشم شیشه و کانال عایق دار پلی استر بسیار زیباتر، صاف تر و مهندسی تر نصب و اجرا می شود و با توجه به استقامت و هزینه معقولی که دارد بهترین پیشنهاد از بین کانال های فلکسیبل کندسوز به شمار می رود. این مدل کانال فلکسیبل یعنی کانال فلکسیبل عایق دار IFD را می توانید از شرکت سامان تهویه ایرانیان و نمایندگی های رسمی این شرکت و فقط با با برند تجاری STI خریداری نمایید.

از دیگر نام های کانال های فلکسیبل عایق دار IFD می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

کانال فلکسیبل عایق دار IFD، کانال فلکسیبل IFD، کانال عایق دار فشرده IFD، کانال خرطومی عایق دار، کومبی عایق دار، کمبی عایق دار IFD و ... .

کانال فلکسیبل خرطومی با عایق حرارتی IFD برند STI معمولاً در کاربردهای هوارسانی تجاری و مسکونی استفاده می شود. این نوع کانال فلکسیبل یعنی کانال فلکسیبل با عایق IFD برای انتقال هوا طراحی شده است و تراز آسانی بین آنها فراهم می کند.

"شایان ذکر است کانال های صلب و پایانه های هوا مانند دیفیوزرها برای استفاده در سیستم HVAC فشار کم و متوسط پیشنهاد می شود"

استفاده از کانال های فلکسیبل در صنعت ساختمان بالغ بر 15 سال می گذرد و این محصول با توجه به ویژگی ها و مزایای زیادی که دارد توانسته است بسیاری از مشکلات مهندسین را حل نماید. کانال های فلکسیبل به دلیل وزن بسیار سبک، انعطاف پذیری فوق العاده، انبارداری راحت و آسان، سرعت نصب و اجرا و ... در چند سال گذشته بسیار مورد استقبال کارفرمایان و مجریان محترم قرار گرفته اند. این کانال ها به صورت گرد و چهارگوش و به صورت آکاردئونی تولید می شوند و در سایزهای مختلف به بازار عرضه می گردند. در مدل گرد معمولا سایزهای "4 و "5 برای هودهایی سرویس های بهداشتی و سایز " 6 الی " 12 که به عنوان پر کاربرد ترین سایزها نیز از ان ها یاد می شود برای کانال کشی انواع دستگاههای داکت اسپیلت، فن کوئل ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند و سایزهای "14 به بالا برای کارخانه ها، مراکز صنعتی، پتروشیمی، معادن و ... بیشتر تهیه و خریداری می گردند. همچنین کانال های فلکسیبل به صورت شاخه های 6 و 10 متری تولید می شوند.

کانال های انتقال هوا از 150 سال گذشته تاکنون در دنیا کار شده اند و کانال های گالوانیزه انتقال هوا که به صورت سنتی ساخته می شدن از اولین نسل کانال های انتقال هوا به شمار می آمده اند. تولید کانال های گالوانیزه انتقال هوا به روش سنتی بسیار سخت و دشوار است. برای ساخت و نصب روزانه 70 مترمربع از کانالهای گالوانیزه یک اکیپ اجرایی 5 الی 6 نفره مورد نیاز است.

  • avatar
    javad
    17 مرداد 1397

    کانال فلکسیبل با نصب و اجرا هم کار میکنید برای دستگاه های داکت؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      بله، تأمین، نصب و اجرای کانال های فلکسیبل برای انواع دستگاه های داکت اسپیلت و ... انجام می پذیرد.

  • avatar
    خیری
    17 مرداد 1397

    کانال فلکسیبل برای اتصال شدن به دریچه هوا میخوام. کدام مدل را پیشنهاد می کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      برای اتصال به دریچه می بایست از کانالهای فلکسیبل کمبی استفاده گردد که برای همین کار می باشد.

  • avatar
    امین
    17 مرداد 1397

    لوله فلکسیبل در دمای 80 درجه جواب می دهد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      بله، دامنه عملکرد دمایی کانال های فلکسیبل از 120 تا 30 - درجه سانتی گراد می باشد.

  • avatar
    کامران
    17 مرداد 1397

    کانال فلکسی کومبی "8 در حدود 70 کارتن میخوام. قیمت و نحوه تهیه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      بله، هر متراژ و مقداری از کانال های فلکسیبل موجود بوده و جهت اطلاع از قیمت ها با شرکت تماس گرفته و بعد از آن می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

  • avatar
    عباس
    17 مرداد 1397

    آيا در استان مازندران نمايندگي داريد؟ براي مشاوره و بازديد از پروژه چه بايد كرد؟ حدود ٤٠٠ الي ٥٠٠ متر خرطومي فلكسيبل برزنتي جهت هوا دهي گرم و تخليه هواي مرطوب نياز داريم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      عامليت فروش كانالهاي فلكسيبل بله، لطفا جهت هماهنگي هاي لازم با شركت تماس گرفته تا سايز مورد نياز و مقدمات كار با جنابعالي هماهنگ شود.

  • avatar
    تالشی
    17 مرداد 1397

    کانال های فلکسیبل با قطر 40 سانت هم موجود دارید؟ چند جا تماس گرفتم ولی کسی نداشت؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      بله، همه سایزها و در همه مدل ها موجود می باشد. کانال های فلکسیبل STI در مدل های؛ عایقدار پلی استر، پشم شیشه، کمبی، برزنتی، آلومینیومی ساده و ... موجود بوده و از سایز "3 تا "24 که البته سایزهای بزرگ براساس نیاز و درخواست مشتریان محترم تولید می گردند.

  • avatar
    لارستانی
    17 مرداد 1397

    كانال فلكسيبل از لحاظ اقتصادي چند درصد با كانال هاي سنتي فرق دارد!؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مرداد 1397

      كانال هاي فلكسيبل از نظر اقتصادي در مقايسه با كانال هاي سنتي در حدود ٢٠٪‏ درصد ارزان تر بوده و سرعت نصب و اجراي آن به مراتب سريعتر از كانال هاي گالوانيزه مي باشد

کامنت بگذارید