logo

کانال فلکسیبل کومبی STI با روکش صدفی سفید

کانالهای فلکسی کومبی STI با روکش صدفی سفید رنگ مانند مدل آلومینیومی برای انشعابات یا مسیرهای کوتاه، هودها و سرویس های بهداشتی و کولرهای آبی استفاده می گردد. کانال فلکسیبل کومبی با روکش صدفی سفید رنگ در مقایسه با مدل فلکسیبل آلومینیومی ساده، یک لایه روکش PVC سفید اضافه دارد. روکش PVC صدفی لمینیت شده بر روی بدنه بیرونی کانال کومبی به رنگ سفید بوده و این شرکت توانایی تولید کانال های فلکسیبل کومبی در رنگ ها گوناگون دیگر را نیز دارد. رنگ هایی از جمله؛ طوسی، کرم و ...


کانال فلکسیبل کومبی به دلیل عمر نسبتا بالا در مقایسه با مدل آلومینیومی ساده تک لایه در پروژه های بیشتری مورد استفاده قرار می گیرد.
لوله کمبی یا کانال فلکسی کومبی صدفی سفید رنگ از آلومینیوم و چند لایه روکش تقویت شده با فنر فولادی با کشش بالا تولید شده که یک لایه PVC مقاوم در برابر کشش، پارگی و ضربه دور تا دور آن پیچیده شده است.

لوله فلکسی کمبی یا لوله فلکسیبل کومبی سفید رنگ صدفی برای تخلیه دود، گرما و سرما توصیه می شود و همین طور جهت استفاده برای کانال کشی کولرهای آبی که در کشورهای همسایه بسیار مناسب است. قیمت این مدل از کانال های فلکسیبل خرطومی (کانال کومبی خرطومی) در مقایسه با کانال فلکسیبل کومبی با روکش مشکی رنگ ارزان تر بوده و کیفیت آن نیز بسیار بالا می باشد.


این کانال در سایزهای "3 الی "24 (7.5 الی 60 سانت) تولید و آماده فروش به تمامی مشتریان محترم، پروژه های ساختمانی و صنعتی، شرکت ها و تجار می باشد. این شرکت تنها تولید کننده کانال های فلکسیبل خرطومی از سایز 7.5 سانت تا 60 سانت در کشور بوده و کارخانه این شرکت واقع در شهرک صنعتی شمس آباد می باشد.
پیشنهاد این شرکت جهت استفاده از کانال های بدون عایق در پروژه ها، خرید و استفاده از کانال های فلکسیبل کمبی بدون عایق است و از لحاظ کیفیت به دلیل روکش PVC مقاومی که دارند از مدل آلومینیومی ساده با کیفیت تر می باشند.

این مدل در شاخه های 10 متری تولید شده و با دو کیفیت آلومینیوم متفاوت یعنی روکش آلومینیومی لامینه و روکش آلومینیومی متالایز قابل تولید است. روکش آلومینیومی لامینه دارای ضخامت بالاتری بوده و در مقابل کشش، ضربه و همچنین حریق بسیار مقاوم تر از فویل آلومینیومی متالایز می باشد. آلومینیوم متالایز بیشتر جنبه و بعد اقتصادی داشته و در مناطقی که قیمت بسیار حائز اهمیت باشد بیشتر از این نوع آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سامان تهویه ایرانیان یا شرکت STI این محصول یعنی کانال فلکسی خرطومی کومبی با روکش سفید صدفی را در دو مدل گوناگون و با آلومینیوم های متفاوت و از سایز "3 الی "24 در کشور تولید می نماید. این شرکت این محصول را به کشور عراق (اربیل، سلیمانیه، کرکوک، بغداد و ...) صادر نموده و بیشترین سایز مصرفی در این مناطق سایزهای "10 و "12 می باشد که بیشتر برای کولرهای آبی مورد استفاده قرار می گیرند.
شرکت سامان تهویه ایرانیان بزرگترین تولید کننده کانال های فلکسیبل خرطومی در کشور بوده که سایز "3 الی "24 و در 14 مدل عایق دار و بدون عایق تولید می نماید. شما می توانید با سفارش حضوری و غیر حضوری کلیه محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه STI و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت (حدود 30% در سایزها و مدل های مختلف پایین تر) تهیه و خریداری نمایید. این محصول دارای واسطه های زیادی در بازار بوده که گاها اجناسی که دارای هیچ گونه مدرک، استاندارد تولید و کیفی، تأییدیه های معتبر داخلی و خارجی و ... می باشند را با بالاترین قیمت به مشتریان و خریداران محترم به فروش رسانده که بعد از گذشت چند ماه از افتتاح پروژه، پروژه با مشکلات فنی در بحث تهویه رو به رو خواهد شد.

کامنت بگذارید