logo

کانال فلکسیبل آلومینیومی ساده STI

قیمت کانال فلکسی خرطومی آلومینیومی ساده STI در مقایسه با دیگر کانالها و داکت ها (کانال های فلزی گالوانیزه، کانال های فلکسیبل عایق دار و کانالهایی همچون؛ کانال کمبی ساده، کانال IFD، کانال، کانال PL، کانال الاستومری نسوز، کانال پلی اورتان و ...) مقرون به صرفه تر می باشد.

بهای کانال فلکسی خرطومی آلومینیومی ساده یا لوله های فلکسیبل آلومینیومی ساده به عواملی چون نوع و ضخامت آلومینیوم مصرفی در تولید و کیفیت آن بستگی دارد. بدیهی است با توجه به متنوع بودن تولیدات در زمینه کانال های فلکسیبل خرطومی، مدل ها و سایزهای گوناگون، قیمت های متفاوتی را دارا می باشند.

متاسفانه در سال های اخیر با توجه به شرایط نا به سامان اقتصادی برخی از افراد اقدام به تولید کانال های فلکسیبل به صورت غیر استاندارد و بدون اخذ مجوزهای تولید نموده اند و همین امر سبب تولید کانال های فلکسیبل آلومینیومی بی کیفیت گردیده که برندهای معتبر و معروف در بازار را نیز با مشکل مواجه کرده است و کارفرمایان محترم اطمینان خود را در ارتباط با این محصول از دست داده اند. کانال فلکسیبل آلومینیومی STI دارای 3 لایه آلومینیوم و 2 لایه پلی استر لمینیت شده می باشد که در برابر پارگی و کشش بسیار مقاوم است. کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده سایز "10 و "12 بیشترین کاربرد و فروش را در بین سایزهای دیگر دارند و در عملیات کانال کشی کولرهای آبی از این 2 سایز بیشتر از مابقی سایزها استفاده می گردد.


مدل آلومینیومی ساده در ضخامت ها و کیفیت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می گردد. این مدل از کانالهای فلکسیبل تک لایه بوده و برای کولرهای آبی در مناطقی که هزینه کانال کشی بسیار حائز اهمیت است مورد استفاده قرار می گیرند. کانال آلومینیومی ساده نسبت به کانال های گالوانیزه فلزی هزینه بسیار کمتری داشته و نصب اجرای آن نیز بسیار راحت و آسان می باشد. در کشورهای همسایه مانند عراق نیز سالیان سال از این مدل کانال فلکسیبل برای انشعاب و کانال کشی کولرهای آبی استفاده می گردد. این راه یک راهکار بسیار مناسب برای انتقال هوا به داخل مغازه، فروشگاه و ... می باشد.


ضخامت آلومینیوم به کار رفته در کانال های فلکسیبل آلومینیومی ساده 70 میکرون بوده که در مقابل حریق نیز مقاوم می باشد. شاخه های این مدل از کانالهای فلکسیبل 10 متری و در داخل کارتن های لوگو دار کرم رنگ بسته بندی می شود.


این مدل از لحاظ قیمتی ارزان ترین نوع از کانال های فلکسیبل خرطومی بوده و از 15 سال قبل در کشورهایی همچون چین، ترکیه و ... به عنوان مدل اصلی یا پایه تولید شده اند.


این کانال های خرطومی یا لوله های فلکسیبل برای داکت اسپیلت - کانال هوا – لوله های فلکسیبل داکت اسپیلت – لوله های فلکسی بل داکت اسپیلت – لوله های خرطومی منعطف داکت اسپیلت – لوله فلکسیبل – لوله هوا – کانال فلکسیبل داکت اسپیلت – کانالهای فلکسیبل خرطومی داکت اسپیلت، کولر آبی، کولرهای آبی، کانال کشی، کانال های منعطف، لوله فلکسیبل خرطومی و ... استفاده می شوند.


در برنامه های کاربردی فن ها به حرکت و حمل و نقل هوا که باعث افزایش جریان هوا و سهولت اتصالات بین فضاها می شود؛ از جلو نصب شده و بالا بارگذاری می گردد. این کانال ها برای فن، گزاست فن ها نیز مورد استفاده قرر می گیرند.


از این کانالهای فلکسیبل به عنوان اولین نوع کانال های فلکسیبل در دنیا یاد می شود و پایه تولید انواع کانالهای فلکسیبل به غیر از مدل برزنتی مسلح نخدار می باشد.
کانال های فلکسیبل آلومینیومی دارای ساختار پیشرفته ای از آلومینیوم فویل لمینیت شده و PET (برای دوام) و طراحی 3 لایه با پوشش شعله عقب مانده که در برابر خوردگی و تغییرات دما مقاوم است.

  • avatar
    taheri
    03 اسفند 1399

    سوال: شما لوله خرطومی الاستومری رو هم میفروشین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 اسفند 1399

      پاسخ: شرکت سامان تهویه ایرانیان بزرگترین تولید کننده و تامین کننده کانال های فلکسبل های خرطومی در کشور می باشد. جهت سفارش با شماره تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    رامین
    15 آبان 1399

    سوال: ببخشید این لوله ها با قطر ۵۰ یا ۴۵ سانت دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 آبان 1399

      پاسخ: بله از سایز "3 تا "24 اینچ تولید می شود.

  • avatar
    رامین
    15 آبان 1399

    سوال: ببخشید با قطر ۴۵ یا ۵۰ سانت دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 آبان 1399

      پاسخ: بله شرکت سامان تهویه ایرانیان بزرگ ترین تولید کننده کانال های فلکسیبل خرطومی با بیش از 15 نوع مختلف عایق دار و ساده از سایز 3تا 24 اینچ می باشد.

  • avatar
    احسان
    08 تیر 1398

    سوال: لوله خرطومی عایق دومتر میخوام آدرس داری بیام بگیرم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 تیر 1398

      پاسخ: جهت خرید از شرکت با شماره تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید واحد فروش فلکسیبل.

  • avatar
    سعیدی
    01 مهر 1397

    سوال: از این نوع کانالهای فلکسیبل برای لوله بخاری هم میشه استفاده کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 مهر 1397

      پاسخ: بله از مدل کانال فلکسیبل نوع آلومینیوم ساده میتوانید استفاده نمائید.

  • avatar
    محمدی
    20 تیر 1397

    در اصفهان نمایندگی برای خرید کردن کانال خرطومی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله، لطفاً جهت تماس با نمایندگی این شرکت، تماس حاصل فرمایید.

  • avatar
    میرزایی
    20 تیر 1397

    لوله خرطومی با عایق الاستومری و IFD سایز 20 موجود دارید و قیمت بدهید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله، کانال های فلکسیبل خرطومی STI در همه سایزها و مدل ها تولید و آماده عرضه می باشند. جهت اطلاع از بهای هریک از محصولات لطفاً با شرکت هماهنگ بفرمایید.

  • avatar
    زارعی
    20 تیر 1397

    بنده روی یک دستگاه تزریق پلاستیک 3 عدد د کار گذاشتم برای مکش بوی نامطبوع مواد. فن های سانتریفیوژ را هم بالای سوله در ارتفاع 10 متری قرار دادم ( 2 عد فن سانتریفیوژ قطر پروانه 35 سانتی با موتور 1/2 اسب بخار) سایز لوله های هود ها 15 سانت و دهانه مکش سانتریفیوژها 20 سانت هست و میخوام این ها رو با لوله های فلکسیبل برزنتی راه بی اندازم آیا جواب میدهد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله، می توانید از کانال های فلکسیبل استفاده فرمایید. پیشنهاد این شرکت برای شما، 3 مدل مختلف کانال فلکسیبل بوده که 2 مدل آن دارای عمر مفید بالاتری می باشد. جهت تهیه و اطلاعات بیشتر لطفاً با شرکت هماهنگ بفرمایید.

  • avatar
    مجتبی
    20 تیر 1397

    آیا نوع عایق دار آن جایگزین مناسبی برای لوله های آزبستی سیمانی برای کار های ساختمانی است؟ و در صورت تأیید برای ارتفاع بالاتر از 15 متر هم پیشنهاد می شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام این کانال ها برای انتقال هوا بوده و برای استفاده در کارهای خاص استفاده نمی شود.

  • avatar
    ehs
    20 تیر 1397

    شما کار اجرایی پیمانکاری هم انجام میدهید؟ یا کسی که اجرا میکنه معرفی کنید؟ مثال کرج

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 تیر 1397

      سلام بله، شما میتوانید با تلفن های درج شده در سایت شرکت با کارشناس مربوطه تماس حاصل فرمائید تا جهت همکاری، هماهنگی های لازم صورت بپذیرد.

کامنت بگذارید