logo

عایق صوتی شانه تخم مرغی

وقتی در مورد عایق صدا یا صوت صحبت می کنیم، در مورد کاهش صدای ناخواسته از منبع صحبت می کنیم، (اغلب در موقعیت های خانگی) که از همسایگان پر سر و صدا و انتقال آن انرژی صوتی به گیرنده (شما) می آید. راه حل های عایق صدا می تواند شامل استفاده از عایق صوتی برای جلوگیری از سر و صدا در خانه ها، مکان ها یا محل کار و استودیوهای موزیک افراد باشد . عایق های شانه تخم مرغی STI یکی از آن محصولات است و برای جذب صداهای موجود در هوا و دیوارها ، تیرچه های چوبی و هر اتاق مهر و موم شده ای طراحی شده است که صدا می تواند طنین انداز شود. استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI می تواند به طور موثر صدا را جذب کند

عایق صوتی شانه تخم مرغی STI


یکی از رایج ترین سوالاتی که امروزه با آن روبرو هستیم این است که؛ چگونه دیوار خود را در برابر همسایه های پر سر و صدا عایق صدا کنم؟


برای این منظور ابتدا باید انواع نویز ها و آلودگی های صوتی را بشناسیم.
Airborne و Impact انواع اصلی نویز هستند.
• نویز هوابرد (Airborne) : گفتگوی و معاشرت/ تلویزیون با صدای معمولی / موسیقی - سر و صدای بیش از حد / اتاق های موسیقی/ سینمای خانگی و همسایه هایی با سر و صدای بلند
• نویز ضربه (Impact Noise) : قدم زدن یا دویدن / بسته شدن درب ها/کوبیدن / باس موسیقی
بنابراین اکنون می توانیم نوع عایق صوتی دیوار، نوع صدا و سطح مشکل صدا را تعیین کرده ایم و می توانیم راه حل های عایق صدا را برای کاهش مشکل صدا در نظر بگیریم و عایق صدا را برای دیوار شما در برابر همسایه های پر سر و صدا برطرف کنیم.

تمامی سیستمهای عایق صوتی از سه اصل اصلی عایق صدا استفاده می کنند:


افزایش جرم دیوار : این معمولاً با افزودن محصولات مختلف با جرم و چگالی بالا به دست می آید) نصب لایه های عایق های صوتی رولی و شانه تخم مرغی بصورت ترکیبی و چندلایه).
استفاده از مواد مختلف با جرم بالا : انواع مختلف جرم برای فرکانس‌های صوتی مختلف عملکرد بهتری دارند، بنابراین استفاده از ترکیبی از مواد با جرم بالا همیشه بهتر از استفاده ساده از یک ماده مشابه است ( استفاده و تشخیص درست نوع عایق جهت عملکرد بهتر)
بهبود توانایی دیوار برای جذب انرژی صوتی و ارتعاشات : از طریق میرایی یا جداسازی بدون افزودن جرم تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.


چگونه دیوار ها و سقف اتاق را در برابر همسایه های پر سر و صدا عایق صدا کنم؟


اتاق ها(اتاق خواب ها) و فضای های داخلی اغلب پناهگاهی در خانه های ما هستند که برای آرامش و سکوت به آنجا می رویم. اغلب برای استراحت پس از یک روز پرمشغله و با هدف داشتن یک خواب خوب شبانه. این اغلب می تواند توسط سر و صدای ناخواسته همسایگان پر سر و صدا از بین برود و این صداهای ناخواسته می توانند به مرور زمان منجر به طیف وسیعی از اثرات سلامت روان شوند. اضطراب و استرس اغلب می تواند در نتیجه صدای مکرر یا بلند ایجاد شود. با قرار گرفتن مداوم در معرض صداهای ناخواسته، حساسیت فرد به استرس افزایش می یابد. افرادی که با آلودگی صوتی زندگی می کنند ممکن است احساس تحریک پذیری، عصبانیت، ناامیدی یا عصبانیت کنند. اگر فردی احساس کند که نمی تواند میزان سر و صدای محیط خود را کنترل کند، تأثیر آن بر سلامت روان او تشدید می شود. عایق صوتی دیوارهای اتاق خواب شما ممکن است تنها راه کمک به کاهش سر و صدای ناخواسته باشد، به خصوص اگر روابط با همسایگان شما تیره و تار باشد و درخواست شما برای رد کردن موسیقی در اواخر شب نادیده گرفته شود.


3 نکته که قبل از عایق صوتی دیوار اتاق و سقف باید در نظر بگیرید:


1- صدا از دیوار اتاق چقدر بلند است؟ به عنوان مثال آیا فریاد زدن و موسیقی بلند است یا مکالمه آرامتر. پاسخ به این سیستم عایق صوتی دیوار مناسب برای دیوار اتاق خواب شما را مشخص می کند.
2- چه نوع سر و صدایی شنیده می شود؟ آیا سر و صدا در هوا (مثلاً صداها و موسیقی) یا ضربه (مثلاً گام برداشتن، کوبیدن درها) یا ترکیبی از این دو است. باز هم، انواع سر و صدای شنیده شده نیز تعیین می کند که کدام راه حل عایق صوتی مناسب برای دیوار اتاق خواب شما است.
3- چقدر مستعد سروصدا هستید؟ همانطور که قبلاً اشاره شد، در شب حساسیت افراد به سر و صدا را می توان افزایش داد. اگر به طور طبیعی حساسیت بالایی به سر و صدا دارید، به یک راه حل عایق صوتی دیوار اتاق خواب با عملکرد بالاتر نیاز خواهید داشت.


نکات طلایی عایق صوتی دیوار داخلی و خارجی:


• دیوار را برای از جهت نقاط ضعف، مانند شکاف، بررسی کنید زیرا این نقطه ضعفی برای خروج صدا خواهد بود. با دیوارها مانند عایق رطوبتی رفتار کنید، این فقط به اندازه ضعیف ترین نقطه خوب خواهد بود.
• با افزودن جرم/وزن به دیوار موجود، توانایی دیوارها را برای جلوگیری از نویزهای موجود در هوا بهبود بخشید. با اضافه کردن وزن و تراکم، عبور صداهای موجود در هوا از دیوار اتاق خواب را سخت تر می کنید.
• استفاده از لایه های مختلف عایق های صوتی که برای انواع مختلف صدا عملکرد بهتری خواهد داشت.

چرا صداها در شب بلندتر به نظر می رسند؟

ابتدا باید سطح سر و صدایی که از دیوار اتاق خواب می آید را تعیین کنیم. شایان ذکر است که هر صدایی که در شب شنیده می شود اغلب می تواند حتی بلندتر به نظر برسد. بدون سر و صدای پس‌زمینه و حواس‌پرتی‌هایی که در طول روز شنیده می‌شوند، زمانی که در اطراف ما تاریک و ساکت است، ما به سر و صدا حساس‌تر هستیم (مثلاً می‌توانید در شب صدای چک چک آب را بشنوید اما در طول روز متوجه این موضوع نمی‌شوید). همچنین، هنگامی که صدایی شنیده می شود، تمایل داریم بیشتر به آن گوش دهیم، که همچنین می تواند صدا را بلندتر به نظر برساند.
عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX شما را با بهترین راه حل های عایق صدا در هنگام جستجوی عایق صوتی دیوار های داخلی، خارجی، سقف و کف آشنا می نماید.


عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI FELEX


شرکت سامان تهویه ایرانیان STIبا بهره گیری از علم روز دنیا و تجربه متخصصان و استفاده از جدید ترین مصالح روز دنیا استفاده عایق های صوتی STI FLEX عایق صوتی شانه تخم مرغی با ضریب جذب صوت بسیار بالا را برای دیوارها و جدار های داخلی و خارجی، سقف و کف ها هم در برابرآلودگی های صوتی و مزاحم ناشی از(صحبت کردن، صدای تلویزیون، دستگاه های صنعتی و غیره) و هم در برابر نویز ضربه (جابجایی اثاثیه، قدم زدن و غیره) پیشنهاد می کند. عایق صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX از موادی تشکیل شده است که که قادر به جداسازی شدید صدا و ارتعاشات صوتی در یک اتاق یا ساختمان است، کاربرد آن بسیار متنوع است و می تواند به خوبی در اتاق هیئت مدیره، اتاق تلویزیون، سالن نمایش، دفتر و یا محل کار استفاده گردد. و هر جایی که به دنبال کاهش نویز از بیرون و داخل باشد.
عایق صوتی شرکت سامان تهویه ایرانیان STI فوم عایق صوتی شانه تخم مرغی است که برای کنترل صدا و نویز،، بسیار قدرتمند و جذب نویز عالی ایجاد می کند و همچنین زمان طنین را کاهش می دهد. عایق صوتی فوم STI بطور گسترده در استودیوهای ضبط، سینماهای خانگی، استودیوهای پخش و بسیاری از کاربردهای صنعتی و تجاری دیگر استفاده می شود.
فوم های صوتی شانه تخم مرغ شش وجهی آکوستیک STI یکی از بهترین عایق ها برای جذب اکو هستند. فوم های تخم مرغ را می توان در همه جا استفاده کرد اما بیشتر در استودیوهای صدا، اتاق های ضبط و استودیوهای حرفه ای صدا استفاده می شود.
همچنین یک انتخاب عالی برای کاربردهای صنعتی و تجاری مانند سالن‌ها، سالن‌های ورزشی، اتاقک های دیزل ژنراتور ها، اتاقک های پمپ آب، دیتا سنتر و هر جای دیگری است که کاهش نویز و طنین‌های ناخواسته در اولویت است.
فوم های آکوستیک STI FELE خود چسب و غیرچسب در دو مدل مختلف تولید می شود. در عایق های آکوستیک شانه تخم مرغی خود چسب؛ کاغذ پشت سطح چسب را می توان جدا کرد و به سطح مورد استفاده چسباند. مهمترین چیزی که در این مرحله باید به آن توجه داشت این است؛ سطح مورد نظر اجرا دارای ساختار صاف و صیقلی است. مدل دیگری از فوم های عایق صوتی شانه تخم مرغی مدل غیر خود چسب است که می توان با استفاده از چسب مخصوص STI به سطح متصل شود.
عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX در ابعاد 1× 2 و در ضخامت های 15 و 25 میلیمتر تولید می گردد و دارای کلاس حریق C می باشد.
عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI FELEX بعلت نصب آسان (پشت چسبدار بودن و برش با تیغ یا کاتر و قیچی) می توان بر روی دیوار های گچی رنگ شده و بدون رنگ، دیوار های پیش ساخته (گچی، چوبی، فلزی) مابین دیوارهای دوجداره در حال ساخت و روی سطوح بصورت نمایان exposed نصب گردد تا صدای مزاحم را در حفره‌های دیوارها و فضا ها مختلف جذب نماید.
عایق های صوتی رشانه تخم مرغی (شش وجهی) STI FELX: عایق های صوت STI بصورت رول 2×1 و با ضخامت های 20،25 میلیمتر و بصورت پشت چسبدار و ساده و دارای کلاس حریق C و قابلیت رنگ پذیری می توان بر روی دیوار های جداکننده و سقف ها استفاده نمود و شایع‌ترین صداهای موجود مانند صحبت کردن افراد و صدای تلویزیون، صدای ضربه ارتعاشی، و ... را کنترل نماید. عایق های صوتی فوم شانه تخم مرغی STI این توانایی را دارند که پس از نصب با انواع دیوارپوش ها نظیر( گچ، دیوار های پیش ساخته گچی ،فلزی و چوبی و... ) تزئین گردند.

کاربردهای عایق صوتی شانه تخم مرغی STI FLEX:


• عایق صدا اتاق هتل
• عایق حرارتی و صوتی برای سیستم های گرمایشی
• عایق صوتی دیوار در تاسیسات آسانسور
• عایق صدا برای دیوارهای اتاق کنفرانس
• پانل های عایق صدا برای سینما
• عایق صدا برای سالن های کنسرت
• عایق صوتی در دیوارها و سقف ساختمان ها یا اماکن تجاری
• عایق صدا در سالن های فرودگاه
• عایق صدا برای دیوارها در مناطقی که ماشین های ارتعاشی در حال کار هستند (پمپ های آب یا دیزل ژنراتور ها)


یکی از بزرگترین مشکلات موتورخانه ها در ساختمان ها و دیوار های مجاور موتورخانه ها صدای تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتور و پمپ های آب است که می توان جزیی از آلودگی های صوتی در محل زندگی باشد. که می توان با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI که بصورت ساختاریی شش وجهی و دارای جذب صوت بسیار بالایی هستند در بدنه اتاقک نصب و در مقابل نویز های موجود قرار گیرند تا صداهای حاصل از کارکرد دستگاه ها را جذب و کاهش دهند.


خصوصیات فنی عایق های صوت شانه تخم مرغی شش وجهی STI FLEX


• عایق حرارتی عالی - هدایت حرارتی بسیار کم
• عایق صوتی عالی - کاهش صدا و انتقال صدا
• مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر آتش
• ساختار سلول بسته
• دارای گواهینامه BS476-UL- ASTM E84 و...
• سازگار با محیط زیست و عمر فنی بسیار طولانی
• ضریب جذب صوت بسیار بالا
• کارایی و نصب آسان ( به راحتی می توان با تیغ، کاتر و قیچی برش و نصب گردند)

  • avatar
    مرتضی خادمی
    28 خرداد 1401

    سلام خسته نباشید مای حیاط خلوتی داریم دو طرفش پنجره داره به سمت اتاق ها داخلش خروس نگه می‌داریم به نظرتون با این عایق میشه کلا صدای خروس رو گرفت یانه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 خرداد 1401

      با سلام و وقت بخیر فقط با عایق شانه تخم مرغی میتونید جلوی انعکاس صدا رو بگیرید .

  • avatar
    زینب
    13 فروردین 1401

    سلام وقتتون بخیر من چند ماه دیگ کنکور دارم اما متاسفانه محل زندگی ما بسیار شلوغ و پر سر و صدا و پر رفت آمده چطور میشه صدارو کم کرد؟ این صدا هم از دیوار از خونه همسایه ها میاد هم از درب و بیرون از منزل از سالن و هم از حیاط و تراس همسایه ها یا توجه به اینکه خونه ما طبقه همکف هست این عایق ها کجا استفاده میشن دقیقا؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 فروردین 1401

      با سلام و وقت بخیر لازم است یک اتاق رو انتخاب کنید داخل و درب اتاق رو ترکیبی از عایق بزنید .

  • avatar
    محمد حسن
    13 فروردین 1401

    سلام برای رهایی از صدای آب حمام و توالت فرنگی طبقه بالا می توان از محصولات شرکت شما استفاده کرد. چند درصد کاهش صدا دارد؟ از پشم سنگ استفاده کردم نتیحه ای نگرفتم.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 فروردین 1401

      با سلام و وقت بخیر سوال شما مبهم میباشد و لازم است منبع اصلی صدا و راه نفوذ صدا شناسایی و اقدام لازم انجام شود .

  • avatar
    رحیم دانیالی
    12 فروردین 1401

    درود ، برای عایق کاری درب و پنجره اتاق مطالعه چه نوع فومی سفارش میشه . چون ضروریه

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 فروردین 1401

      با سلام و وقت بخیر عایق شانه تخم مرغی که باید رو به منبع صدا نصب گردد .

  • avatar
    شاهرخ
    04 اسفند 1400

    سلام خسته نباشید بنده صاحب کامیونت هستم موتور زیر کابین قرار داره صدای موتور داخل کابین خیلی آزاردهنده ازچه عایقی بایداستفاده کنم زیر کابین یا داخل که صداکمتر شه وکجا گیرم میاد ممنون میشم که راهنماییم کنید

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 اسفند 1400

      با سلام و وقت بخیر لازم است فضای داخل موتور با عایق شانه تخم مرغی به گونه ای که به سمت منبع صدا (موتور) باشد پوشیده شود .

  • avatar
    makanbaharlo
    26 دی 1400

    سلام وقت بخیر ما در طبقه همکف هستیم ویک اتاق را تولیدی کردیم و دستگاهی که گذاشتیم خیلی صدا دارد برای اینکه صدا به بالا و دیوار بغلی نرود چه کار کنیم که جواب بده و همسایه ها شاکی نشن

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 دی 1400

      با سلام و وقت بخیر در صورت امکان میبایست برای دستگاه محفظه ای ایجاد شود و داخل محفظه عایق کاری شود در غیر اینصورت باید عایق کاری دیوار مشترک انجام شود .

  • avatar
    جوادفلاح
    24 دی 1400

    من میخوام داخل انباره ساختمانم یه کارگاه بزنم که دستگاه ام بخاطرکاری که میکنم صدای بالایی دارن میتونم یه قسمت ازانبارروجداکنم وازلین عایق استفاده کنم ایاصداباعث اذیت همسایه هانمیشود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 دی 1400

      ا سلام و وقت بخیر در صورت امکان میبایست برای دستگاه محفظه ای ایجاد شود و داخل محفظه عایق کاری شود در غیر اینصورت باید عایق کاری دیوار مشترک انجام شود .

  • avatar
    احمد ریاضی
    22 آذر 1400

    سوال: من در طبقه اول ساختمان هستم.صدای پمپ آب که در طبقه همکف و زیر واحد روبرویی ماست خیلی آزار دهنده است.آیا راه حلی وجود داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 آذر 1400

      پاسخ: بله جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI و نصب داخل اتاقک صدای دستگاه را از بین ببرید.

  • avatar
    کریمی
    18 آذر 1400

    سوال: با توجه به این که در مغازه چندین یخچال و وسایل برقی دارم در زمان قطعی برق و ممکن است چند ساعت برای تامین برق مغازه روی بام موتور برق بزرگ روشن کنم و صدای زیاد آن موجب شکایت همسایه ها شده ، برای عایق کردن صدای موتور برق چه پیشنهادی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 آذر 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایقهای رولی و شانه تخم مرغی STI بصورت ترکیبی داخل اتاقک استفاده نمایید و صدای دستگاه را کاهش دهید.

  • avatar
    محمد ماهان محمد پرست
    09 آذر 1400

    سوال: دیوار اتاق من ۲۰ سانتی و گچ و سیمان و آجر و در اتاقم رو به حال باز میشه و تلوزیون و خانواده سر و صدای زیادی دارند واز طرفی من میخوام صدام به حال نره و دره ما قدیمی و بالاش کتیبه شیشه ای ۸۰ ×۸۰ روی شیشه رو چه کار کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 آذر 1400

      پاسخ: اصولا جهت عایق کردن درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI استفاده میگردد و یا بصورت لمسه می توانید این کا رو انجام دهید.

  • avatar
    علی از مشهد
    29 مهر 1400

    سوال:  می خواستم بدونم برای خرطوم انتقال هوا از فن صنعتی راهی هست که بشه صداش رو کم کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 مهر 1400

      پاسخ: کانال های فلکسیبل در بعضی از نوع ها که دارای عایق می باشد تا حدی این امکان را میدهد که صدا را پوشش دهد. مدل IFD

  • avatar
    امیر
    28 مهر 1400

    سوال: می‌خوام داخل پارکینگ ۴۰متری سالن پرورش طوطی بزنم .برای عایق کردن دیوار.که صدا بیرون نره. پیشنهاد شما چیه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 مهر 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی رولی و شانه تخم مرغی STI که بصورت پشت چسبدار هستند بر روی دیوار ها استفاده نمائید و صداهای موجود را پوشش دهید.

  • avatar
    حسن لاجوردی
    18 مهر 1400

    سوال: طبقه بالایی ک حمام میره انگار صدای جریان آب تو لوله دیوانه کرده مارو،لوله کشی غیر اصولی باعث این اتاق شده چیزی وجود داره ک بریزیم تو لوله صداش گرفته بشه یا باید خونه رو عوض کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 مهر 1400

      پاسخ: متاسفانه به علت بکار گیری مصالح نا مرغوب این مشکل بوجود می آید امکان عایق کاری دیوار هایی که لوله از داخل آن عبور کرده است وجود دارد عایق های رولی با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر می تواند کمک نماید.

  • avatar
    Zahra alikhani
    16 مهر 1400

    سوال:  من چند وقت دیگه کنکور دارم و درس میخونم اما توی خونه ی ما هر صدایی حتی حرف زدن آروم هم به اتاق من میرسه و من رو اذیت می‌کنه میخواستم بپرسم که این عایق صدا ها برای جلوگیری از صدا باید چه جاهایی از اتاق قرار بگیره و هزینه اش چقدر میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مهر 1400

      پاسخ: جنابعالی باید ببینید صدا از چه طریقی وارد میشود؟ دیوار ها یا درب تا بعداز آن نسبت به عایق کاری اقدام گردد. با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل بفرمایید 

       

  • avatar
    Abbas
    14 مهر 1400

    سوال: من میخوام اتاقم تو واحدمون ساکت باشه و از بیرون صدا توش نیاد ، متاسفانه محله بسیار پر سر و صدایی داریم تا نیمه های شب و حتی صبح. چیکار باید بکنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 مهر 1400

      پاسخ: جهت عایق کاری اقدام نمایید و با کارشناسان شرکت تماس حاص بفرمایید و جهت بازدید و اجرا اقدام مقتضی نماییید.

  • avatar
    آرمین
    27 شهریور 1400

    سوال:  خانه ما دوبلکس است و یک دیوار اتاق خواب به سمت خیابان. در این دیوار، یک پنجره با قاب آلومینیومی و از نوع کشویی و نیز یک درب آلومینیومی(در درب، شیشه هم بکار رفته‌است) وجود دارد که به سمت بالکن است و بالکن به سمت خیابان. دیوار روبروی دیوار ذکر شده نیز دارای یک درب چوبی نسبتا ضخیم قدیمی و ابزارخورده است که مجموعه دیوار و درب به سمت محیط داخلی خانه قرار دارد. در دو دیوار دیگر مشکل مشکل عبور صدای خاصی نیست. جنس دیوارها: آجرهای فشرده قدیمی و گچ. برای اینکه صدایی از محیط اطراف و داخل خانه، به این اتاق، که برای ضبط ویدئوهای آموزشی استفاده می شود، وارد نگردد چه عایق هایی در هر بخش، پیشنهاد می‌کنید و نحوه نصب آنها چگونه است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 شهریور 1400

      پاسخ: جهت عایق کاری صدا های از محیط بیرون نیاز به اصلاح پنجره ها دیوار ها می باشد که با نظر کارشناس می بایست انجام شود استفاده از عایق های رولی STI می تواند به شما کمک کند.

  • avatar
    علي محمدي
    25 شهریور 1400

    سوال:  حياط خلوت منزلم طولش سه متر در عرض يك و نيم متر و ارتفاع سه متره كه كف موزاييك و بغلها سراميكه و پرنده ها خيلي صدا دارند و چون نورگير خونه از يكسمت اونجا هم هست بازه چطور ميتونم از انعكاس صدا به اون شدت جلوگيري كنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      25 شهریور 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی که دارای جذب صدای بسیار بالایی دارند استفاده نماید.

  • avatar
    احمد
    24 شهریور 1400

    سوال: من در طبقه اول یک آپارتمان ۵ طبقه زندگی می کنم متاسفانه در صورت استفاده هر یک از طبقات از حمام صدای بسیار آزار دهنده ای در اتاق خواب مجاور به گوش می رسد راهی هست که از بیرون، حمام را ضد صدا کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 شهریور 1400

      پاسخ: باید مشخص گردد صدا ازچه طریقی عبور می نماید دیوار سقف ؟ با تلفن های مندرج در سایت تماس حاصل نماید تا کارشناس جهت بازدید اقدام نماید.

  • avatar
    زهرا زاغیان
    12 شهریور 1400

    سوال:  ما در یک خونه قدیمی مستاجریم و متاسفانه درب ورودی ساختمان و واحد آهنی و با صدای زیادی همراه هست، خصوصا که همسایه ها رعایت نمیکنند و درب ورودی رو بسیار بد می بندند و ما که واحد اول هستیم بسیار اذیت میشیم، متاسفانه طول و عرض درها هم وسیعه، راهکار کم هزینه ای دارید؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 شهریور 1400

      پاسخ: متاسفانه چون صدا از طریق ضربه بوجود می آید فقط نسبت به اصلاح درب و سبک کردن درب باید اقدام گردد.

  • avatar
    بهزاد
    11 شهریور 1400

    سوال: من اتاق روبه حیاط هست و از کوچه و حیاط همسایه بقلی صدا می یاد یا بچه های بازی می کنند صدا میاد چه کار کنم که صدا از بین برود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 شهریور 1400

      پاسخ: جنابعالی میتوانید پنجره را با استفاده پنجره های دو جداره یا سه جداره صدا را پوشش دهید و صدای موجود از دیوار را با استفاده از عایق های STi  بصورت ترکیبی پوشش دهید.

  • avatar
    امین
    03 شهریور 1400

    سوال: محل کار من تو شهرک صنعتیه و دفترکارم کناره دیزل ژنراتور هست آیا میشه جداکننده ای نصب بشه که صدارو کاهش بده؟ و اینکه واسه کاهش صدای بلوئر و چیلر هم جداکننده ای وجود داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 شهریور 1400

      جواب: جنابعالی میتواند با استفاده از اتاقک و عایق های صوتی شانه تخم مرغی sti داخل اتاقک را عایق نماید و صدا های موجود را کاهش دهید.

  • avatar
    سعید
    21 مرداد 1400

    سوال: من داخل آپارتمان چرخ صنعتی گلدوزی دارم برای اینکه صدا نره بالا و کلا قطع بشه باید چی کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 مرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های رولی STI که دارای جذب صوت و کوبش بسیار عالی دارند استفاده نمائید.

  • avatar
    آریانا ایرانی
    19 مرداد 1400

    سوال: من در طبقه پایین خونه م کارگاه تولیدی لباس راه انداختم ولی صدای چرخ خیاطی ومکش اتو همسایه ها رو اذیت میکنه،میشه راهنماییم کنید که واسه جلوگیری از خروج صدا با ید چیکار کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 مرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی باید در مرحله اول بدونید عامل خروج دیوار ها هستند یا سقف که هر دو قابل پوشش هستند و با استفاده از عایق های صوتی و شانه تخم مرغی میتوانید این کار را پوشش دهید.

  • avatar
    محمود
    06 مرداد 1400

    سوال: حیاط خلوتی ۸ متری دارم که میخوام پرنده هام رو اونجا نگه دارم و میخوام سرو صداشون باعث آزار همسایه ها نشه از چه چیزی میشه استفاده کرد که هم به عنوان صداگیر عمل کنه و هم قابل شستشو و نظافت باشه و آیا خودمون به راحتی میتونیم نصبش کنیم ؟ و ای کاش هزینه متر مربع محصولاتتون رو میزاشتید که راحت محاسبه میکردیم.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 مرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی جهت اطلاعات بیشتر با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل نمایید.

  • avatar
    محمد
    05 مرداد 1400

    سوال: اتاق آسانسور افتاده تو واحد ما برای رفع صدا چه کار باید بکنیم؟ 

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 مرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی می بایست بر روی دیوارمورد نظر با استفاده از عایق های صوتی رولی و مینرال بصورت ترکیبی استفاده نمایید عایق های صوتی STI دارای جذب صوت بسیار بالایی دارند و دارای نصب آسانی دارد.

  • avatar
    حامد تابش
    26 تیر 1400

    سوال: برای دفتر محل کارم به مساحت ۳۷ متر میخوام عایقی تهیه کنم که صدای نوازندگی (کمانچه) به بیرون و همسایه‌های دیوار به دیوار و طبقه زیر منتقل نشه. چه راهکاری پیشنهاد میکنید و هزینه حدودی چند میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 تیر 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی بسیار با کیفیت STI که دارای ضریب جذب صوت 0.4 است و بصورت دو رو صاف و عایق صوتی شانه تخم مرغی برای جذب صدا استفاده می گردد بصورت ترکیبی استفاده نمائید.

      جهت استعلام با شماره های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    دبیرستان ایده پردازان حکمت
    14 تیر 1400

    سوال: ما یک نماز خونه داریم که سقفش رابا ایرانیت سیمانی پوشش دادیم ولی الان سرما و بخصوص گرمای زیادی در تابستان داره که با۴عدد کولر گازی هم جواب گو نیست به نظر شما این عایق که شما دارید می تونه جواب گو باشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 تیر 1400

      پاسخ: بله جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های رولی الاستومریک حرارتی و برودتی استفاده نمائید.

  • avatar
    مسعود حسین زاده
    31 خرداد 1400

    سوال: من در برج زندگی می‌کنم برج خنک کننده چیلر در زیر پنجره من تا واحد های طبقه ۳ را آزار می‌دهد برا صدا گیری چه باید کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 خرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از اتاقک های روباز و استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی این مشکل را برطرف نمائید.

  • avatar
    مسعود حسین زاده
    31 خرداد 1400

    سوال: من در طبقه اول زندگی می‌کنم برج خنک کننده در حیاط قرار دارد صدای آن واحد های اول دوم و سوم را ناراحت میکنه چه باید کرد برا صدا گیری؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 خرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از اتاقک که بصورت روباز باشد این مشکل را برطرف نمائید. استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI میتوانید جذب صدای خیلی خوبی داشته باشید.

  • avatar
    الیاس
    21 خرداد 1400

    سوال: یک عدد پمپ اب ۱ اسب برروی پشت بام روی سقف نصب شده است و باعث بوجود آمدن ویبره و صدا برای واحد پایینی ایجاد کرده است نظر پیشنهادی خود را اعلام نمایید با تشکر؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 خرداد 1400

      پاسخ: با استفاده از لرزه گیر می توانید این مشکل را برطرف نمائید.

  • avatar
    عیسی عادل پناه
    15 خرداد 1400

    سوال: بنده میخوام برا پسرم یه اتاق ضبط صدا ردیف کنم کدوم عایق بهتره و ضخامت اون چقد باشه و ما تو شهرستان هستیم نحوه خرید و دریافت چه جوریاس همچنین قیمت چنده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 خرداد 1400

      پاسخ: برای اطلاعات کامل با کارشناس مربوطه تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    Sepideee
    10 خرداد 1400

    پاسخ: جالبه اکثرا از طبقه بالایی شکایت داره اما یکی نگفت همسایه طبقه پایینی من اذیته چه کنم؟بیخود نیست بهمون میگن جهان سومی؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 خرداد 1400

      پاسخ: جنابعالی باید ببینید مشکل چیست؟ صدا های کوبه ای یا صدا های هوابردی؟ 

      صدای کوبه ای عایق در نزدیکترین قسمت کوبش باید قرار بگیرد.

  • avatar
    یاسر
    04 خرداد 1400

    سوال: که داشتنم این بودکه وقتی میخوام تو پارکینگ بازی کنم سرو صدا زیاد میشه و همسایه ها گله میکنند راه حل این مشکل چیه ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 خرداد 1400

      پاسخ: با توجه به اینکه سطوح پارکینگ ها از متریال های صاف و صیقلی استفاده می گردد بنابراین بهتر از از عایق های شانه تخم مرغی استفاده گردد تا انعکاس صدا را به حداقل برسانید.

  • avatar
    S.v
    31 اردیبهشت 1400

    سوال: بنده تو یه ساختمونی زندگی میکنم که سرویس بهداشتی به پذیرایی باز میشه.برا همین هر موقع مهمون اومدنی خجالت میکشیم جلو مهمون بریم دسشویی .چون کلا صدا داخل پذیرایی هستش .خواهش میکنم برای بنده یه راه حل بفرمایین برا دره سرویس بهداستی که صدا رو تا جایی که ممکنه کم کنیم .فقط روی در قدرت مانور داریم خیلی ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 اردیبهشت 1400

      پاسخ: جنابعالی باید بدونید صدا از دو طریق عبور میکند. اول درب و دوم دیوار ها

      درب را میتوانید بوسیله درزگیر بین چارچوب و درب قرار دهید و روی درب از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده نمائید.

      و دیوار ها را بوسیله عایق صوتی رولی بر روی دیوار و عایق های الیاف معدنی استفاده نمائید.

  • avatar
    آرمان
    15 اردیبهشت 1400

    سوال: جعبه عایق صوتی پمپ آب حدودا چه قیمتی میشه؟پمپ معمولیه.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 اردیبهشت 1400

      پاسخ: جهت استعلام از قیمت ها با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    امید
    15 اردیبهشت 1400

    سوال: من میخوام استودیو کنم اتاق رو فیلم ضبط کنم چون خونه چسبیده به خیابون و این اتاق بهار خوابه تو فیلم صدا میفته چطور عایق کنم یه قسمت رو تا صدا نیاد داخل؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 اردیبهشت 1400

      پاسخ: جنابعالی با استفاده از عایق های رولی با ضخامت 2 یا 2.5 سانت بر روی دیوار و در لایه  بعدی استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده نمائید.

  • avatar
    سجاد
    11 اردیبهشت 1400

    سوال: خانه ما در طبقه اول و بالای موتورخانه قرار دارد و صدای پمپ ها و موتورخانه کمی ناراحت کننده است آیا راه حلی وجود دارد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 اردیبهشت 1400

      پاسخ: بله می توانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی این نوع صدا ها را پوشش دهید.

  • avatar
    ناشناس
    02 اردیبهشت 1400

    سوال:وقت به خیر شرمنده برای کاهش صدای تاپ تاپ طبقه بالا از چه عایقی میشه استفاده کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 اردیبهشت 1400

      پاسخ:جهت پوشش صدا های کوبه از قسمت کف طبقه بالا باید عایق کاری از همان سمت صورت بپذبرد. عایق های رولی STI میتواند پوشش را ایجاد نماید.

  • avatar
    امیر
    01 اردیبهشت 1400

    سوال: برای کاهش صدای باد داخل کانال کولر چه عایقی داخل کانال کولر باید نصب کنم؟ به عبارتی میخام صدای هوایی که از کانال کولر میاد رو کمتر کنم . چه چیزی رو پیشنهاد میدید؟ مثلا عایق شانه تخمرغی رو داخل کانال کولر هر 4 وجه بچسبونم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 اردیبهشت 1400

      پاسخ: بله میتوانید از عایق های صوتی شانه تخم مرغی استفاده نمائید و مد نظر داشته باشید دچار افت فشار می شوید و این موضوع از ساخت اشتباه کانال ها می باشد.

  • avatar
    محمودی
    27 فروردین 1400

    سوال: بهترین گزینه برای کاهش صدای جای پمپ آب ورودی ساختمان؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 فروردین 1400

      پاسخ: میتوان داخل اتاقک زیر راه پله جا گذاری کرد. داخل اتاقک با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI پوشش بسیار مناسبی ایجاد کرد.

  • avatar
    ف.پ
    26 فروردین 1400

     سوال: ما در طبقه اول یک مجتمع ده طبقه‌ زندگی می کنیم. در زیر ما پارکینک و در زیر پارکینگ موتورخانه قرار گرفته. صدای مشعل موتورخانه تا دو طبقه بالای ما هم میرود و خیلی آزاردهنده ست. امکان استفاده از عایق صوتی هست؟ میتونه کارساز باشه و کاملا صدا رو خفه کنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 فروردین 1400

      پاسخ: بله امکان عایق کاری وجود دارد، جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی صوتی دو رو صاف و عایق های صوتی شانه تخم مرغی که دارای جذب صوت بسیار بالایی هستند میتواند پوشش مناسبی ایجاد نماید.

  • avatar
    علیرضا
    17 فروردین 1400

    سوال: من ساکن طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه هستم.مشکلی که وجود داره این هست که وقتی طبقات بالاتر از حمام و دستشویی استفاده میکنند صدای ریزش آب و بخصوص خالی شدن اب سیفون به گوش میرسه.گاها صدا چندان شدید نیست ولی در برخی مواقع این صدا به شدت زیاد و ازار دهنده میگردد.برای رفع این مشکل دیوار همجوار لوله های فاضلاب رو با استفاده از دیوار پیش ساخته گچی،فوم سایلنت و پشم سنگ پوشش دادیم.همچنین فضای سقف کاذب که لوله ها از اونجا عبور میکنه و دور لوله های فاضلاب رو با پشم سنگ تخته ای(پتویی) پوشوندیم ولی هنوز هم صدا به گوش میرسه.میخواستم ببینم ایا راه حلی برای این مشکل وجود داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از مشاوره درست و بازدید کارشناس با تجربه و استفاده از متریال مناسب در جای خودش میتواند صدا های مزاحم را پوشش دهد.

  • avatar
    محمدرضا
    11 فروردین 1400

    سوال: من میخوام توی یه خانه مسکونی که خونه دیوار به دیوار داره یه کارگاه اهنگری راه بندازم، باید چیکار کنم که صدای از اتاقی که کار میکنم بیرون نره و بقیه افرادی که توی خونه های کناری هست آزار نده ، کدوم روش در عین مناسب بودن قیمت بهترین بازده هم برای من داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر و ترکیب با عایق های صوتی مینرال بصورت ترکیبی بر روی دیوار های مشترک پوشش صدای خوبی داشته باشید.

  • avatar
    مجید
    10 فروردین 1400

    سوال:  من یه مغاره زیر ساختمون گرفتم برای کار باچوب و رزین و از دستکاه یکم پر سرصدا استفاده میکنم مثل فارسی بر و .... و با تست صدا که انجام دادم صدا به طبقه دوم داره میرسه و میخوام کاری کنم صدای ابزار به بالا نره و با خیالت راحت کار کنم ( یه سوال دیگه اینکه من اینارو به دیواره بزنم میتونم باز روی اینکه شلف و باکس درست کنم به دیئار وصل کنم یا نه ,, برای جای ابزار هامه و کلا نصب اینا به چه صورت ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی باید مد نظر داشته باشید صدا از طریق دیوار و سقف عبور می نماید بنابراین با استفاده از عایق های صوتی رولی و عایق های صوتی شانه تخم مرغی می توانید این نوع صدا ها که با حجم و قدرت زیادی عبور میکنند را پوشش دهید.

  • avatar
    فلاح
    06 فروردین 1400

    سوال: من میخوام درمنزل چرخ صنعتی استفاده کنم چکار کنم صداپایین نره طبقه اخرهستم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی دو رو صاف بر روی کف این مشکل را حل نمائید.

  • avatar
    محمود
    05 فروردین 1400

    سوال:  من خانه ایی ساختم که روی همکف چوب نماکارکردم میخواهم عایقی باشه که کسی روی چوب راه میره صداش پایینی روازارنده چکاربایدکنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 فروردین 1400

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی با ضخامت 1 سانتیمتر بر روی کف و زیر کف پوش چوبی این مشکل را حل نمائید.

  • avatar
    محمد سلیمانی
    22 اسفند 1399

    سوال: من ساکن طبقه اول یک اپارتمان ۵ طبقه هستم.وقتی واحدهای بالایی از اب استفاده میکنن صدای اب کاملا مشخص میاد واحد ما.یا وقتی بارون میاد از طریق این لوله ای ک برای اب بارون تو پشت بوم گذاشتن صدای بارون میاد تو خونه.راه حلی هست از این صداها راحت بشیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 اسفند 1399

      پاسخ: باتوجه به اینکه لوله های آب یا از طریق دیوار یا از طریق سقف ها موقع عبور صدا را از خود عبور میدهند بنابرایت ایجاد محفظه ای که کاملا با عایق های صوتی رولی و مینرال پوشش داده شوند میتواند تا حد بسیار زیادی پوشش را ایجاد نماید.

  • avatar
    محمد حسین نورزایی
    20 اسفند 1399

    سوال: من می خوام توی اتاقم تعدادی پرنده برای پرورش نگهداری کنم اما متاسفانه همسایه مان خیلی بلند صحبت میکنه و این موجب استرس پرنده میشه و می خوام بدونم از کدام محصول شما استفاده کنم؟ و در ضمن اینکه اتاق یک پنجره و درب شیشه ای داره برای نورگیر اگر از این پنل ها استفاده کنم نور رد میشه از انها؟ 

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 اسفند 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی دو روصاف پشت چسبدار و عایق های صوتی شانه تخم مرغی بصورت ترکیبی استفاده نمائید هر دو کلاس حریق و دارای ضریب جذب صدای بالا می باشند.

  • avatar
    علی
    10 اسفند 1399

    سوال: صدای سگ همسایه از دیوار مشترک رد شده و بسیار آزاردهنده است. چطوری می شه این دیوار رو عایق کاری صوتی کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 اسفند 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    کنعان عطایی
    05 اسفند 1399

    سوال: واسه جنراتور الکتریکی عایق صوتی لازم داشتیم جنراتور بزرگه ابعادش ۳ در ۱ در ۲ هست کدوم محصول تون رو پیشنهاد میدین و چجوری از شما این محصول رو تهیه کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 اسفند 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    علی
    14 بهمن 1399

    سوال: میخاستم بدونم اگر بخام یک اتاق رو عایق کاری کنم که نیاز به تهویه ی هوا هم داشته باشه چه پیشنهادی دارین درواقع دریچه ای که به عنوان تهویه ی هوا استفاده میشه رو چکار باید کرد که باعث خروج و ورود صدا نشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 بهمن 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال می توانید به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    محسن
    04 بهمن 1399

    سوال:  من یکی دوسال دیگه میخوام لوازم گیمینگ بخرم و گیمر بشم و تو یوتیوب فعالیت کنم،مشکل من اینجاس که من تا حالا هیچ چیز بدی مثل فحش و..جلوی پدر مادرم ندادم،و میخوام راحت باشم وفریاد بزنم موقع بازی کردن و ویدیو گرفتن،اتاقم ۱۲ متره و یکی از دیوار های اتاقم دقیقا روبه روی اتاق پذیرایی هستش و نمیخوام صدام بره اونجا،و صدامو نشنون،شما چه آکوستیکی پیشنهاد میکنید ضاخمتش چقدر باید باشه؟ من میخوام رنگ زرد بردارم،و کلا کل دیوارم رو بپوشنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 بهمن 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

      با استفاده از عایق های صوتی رولی و عایقهای صوتی شانه تخم مرغی میتوانید بصورت ترکیبی  پوشش لازم را ایجاد نمائید.

  • avatar
    ایدا
    29 دی 1399

    سوال: من کنکوری ام و کوچک ترین صدا اذیتم میکنه. من تو ی اتاقم خودم درس میخوانم خواستم ببینم چ چیزیو برا عایق کردن صدا پشینهاد میکنین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 دی 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    فروهر
    28 دی 1399

    سوال: من درطبقه پنجم یک آپارتمان زندگی میکنم،یک ازاتاقها ضلع جنوبی که دورتادورش خالی ودرفصل زمستان ازداخل اتاق روی دیوارها بخارمیکنه وهمیشه دیوارها خیس میباشند.بدلیل گرمای داخل وسرمای بیرون این اتفاق میافتد. راهی برای رفع این مشکل وجوددارد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 دی 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید از عایق های رولی با روکش 170 میکرون آلومینیومی استفاده نمائید ولی نور را از دست میدهید

  • avatar
    ونوس وکیلی
    23 دی 1399

    سوال: اجرای طرح شونه تخم مرغی چقدر هزینه داره ما برای گیم نت میخوایم برای ۵۰ متر مربع؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 دی 1399

      پاسخ: جنابعالی جهت استعلام از قیمت میتوانید با تلفن های مندرج در سایت با کارشناس مربوطه ارتباط برقرار کنید.

  • avatar
    آمنه حبیبی
    22 دی 1399

    سوال: این عایقی که فرمودید روی پکیج هم میتونه به کار بره؟ پکیج ما توی آشپزخونه هست و صداش شب ها باعث میشه مادرم نتونه بخوابه... و اگر قابل استفاده هست باید برای پکیچ اتاقک درست کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 دی 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    میلاد بایسته
    17 دی 1399

    سوال: خانه ما ۷۵ متر واز پذیرایی به اتاق خواب صدا میرود چون بچه کنکوری دارم وصدا اذیتش میکنه مخواستم راهنمایی کنید که چکارکنیم که صدا نیاد مشکل در اتاق خواب که صدا زیاد میره. هزینش چقدر میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 دی 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    حسین
    13 دی 1399

    سوال: من طبقه آخر یک ساختمان مسکونی خانه دارم. با توجه به آفتاب گرم تابستان اهواز آیا عایقی برای گرما و هم صوت که کامل دیوارهای خانه و سقف را پوشش دهد وجود دارد؟ و آیا میتونم روی این عایق کاغذ دیواری کنم یا باید رنگ بزنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 دی 1399

      بله میتوانید از عایق های رولی الاستومریک جهت پوشش گرمایش و سرمایش استفاده نمائید.

  • avatar
    وحید
    07 دی 1399

    سوال:  برای صدا گیری دستگاه آسیاب پلاستیک چه راهکاری پیشنهاد میکنین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      07 دی 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    قدیمی
    29 آذر 1399

    سوال: ما طبقه همکف زندگی می‌کنیم و کانال کولر تقریبا بیرون اتاق خواب ماست و وقتی بارون یا مخصوصا تگرگ میشه صدای وحشتناک مثل تیراندازی توی اتاق ما میپیچه شما پیشنهادتون چیه؟ کاری میشه کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 آذر 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده یک سایه بان که بر روی آن عایق رولی با روکش آلومینیوم داشته باشد استفاده نمائید.

  • avatar
    هاشمی
    08 آذر 1399

    سوال: من زیرزمین هستم و مستاجرطبقه اول بخاطر ورودی کانال کولرمشترک هست صداهایش کلا درخونه من میپیچه. به نطرشما چجوری کانال کولر باچه عایقی ببندم ازسمت زیرزمین. که خودم زندگی میکنم.کولرطبقه اول هست ازبالا یک کانال به زیرزمین وصل هست و یک شاخه کولربه سمت خونه مستاجربالاهست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 آذر 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از لوله های فلکسیبل بصورت انشعاب این صدا را به حداقل بر سانید.

  • avatar
    داود
    01 آذر 1399

    سوال: دیوار اتاق خواب به ابعاد 4 متر طول و3 متر ارتفاع مشترک با آشپزخانه همسایه است که تماما صدای صحبت وبرداشتن وگذاشتن وسایل تو کابینت به اتاق خواب منتقل میشود حتی صدای آب گیری ماشین ظرف شویی وماشین لباس شویی هم میاید ایا امکان اکوستیک کردن هست یا خیر چند سانتت از دیوار گرفته میشه وایا امکان کندن دیوار تا عمق آجر سفال وجود دارد بعد نصب صورت بگیرد که از فضای اتاق گرفته نشود وکیفت اکوستیک بالاتری بدست بیاید ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 آذر 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    مبین
    01 آذر 1399

    سوال: ما در خانه یک اتاق داریم که یک دیوار مشترک با اتاق کناری دارد و در هم به هال باز می شود و چون دیوار ها نازک است صدا داخل اتاق است برای دیوار و در چه کار می تونم بکنم که صدا قطع بشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 آذر 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    حمید
    30 آبان 1399

    سوال:  همسایه طبقه ی بالای ما یک هواکش قوی در سرویس بهداشتی نصب کرده و صدای آن در کل خانه شنیده میشود و روزی ۱۰ ساعت به صورت مداوم روشن میگذارد چه راه حلی برای کمتر شدن یا قطع شدن صدا پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 آبان 1399

      پاسخ: خیر نمیتوان پوششی ایجاد کرد به علت اینکه از یک لوله استفاده شده است.

  • avatar
    حسینی
    24 آبان 1399

    سوال: بچه های همسایه طبقه پایینی ما سر و صدا زیادی دارند و باعث ازار و اذیت ما میشوند. ایا برای رفع این مشکل میتونم کف واحد خودم رو عایق کنم و سر و صدای طبقه پایین به بالا منتقل نشود یا نه بایستی طبقه پایین را عایق کنیم. البته امکان بنایی ندارم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 آبان 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری صدا های هوابردی از طبقه پایین می بایست از سقف طبقه پایین تر عایق کاری صورت بپذیرد و استفاده از عایق های صوتی رولی دو رو صاف که بصورت چسبدار می باشد می تواند پوشش مناسبی از حجم صدا را انجام دهد.

  • avatar
    رضا زارعی
    21 آبان 1399

    سوال: مایک کارگاه نساجی دار یم صدای دستگاه از طریق زمین همسایه بغل را اذیت میکنه چه کار باید بکنیم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 آبان 1399

      پاسخ: اگر صدای لرزش و ارتعاش باشد جنابعالی باید لرزه گیر استفاده نمائید ولی اگر صدای هوابردی باشد از عایق صوتی شانه تخم مرغی می توانید استفاده نمائید.

  • avatar
    توتیا
    07 آبان 1399

    سوال: خانه‌ی من طبقه‌ی اولِ یک بلوک چهارطبقه‌ای است. از طبقه‌ی بالا مدام صدای پاکوبیدن و دویدن بچه‌ها می‌آید. چه تغییری می‌توانم بدهم که مشکل صدا را برطرف کند و شکل ظاهری سقف هم نازیبا نشود. ضمن اینکه بعید می‌دانم همسایه‌ی بالا حاضر باشد در کف خانه‌اش تغییری ایجاد کند.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      07 آبان 1399

      پاسخ: خیر نمیتوانید با عایق ها صداهای کوبه ای را پوشش دهید مخصوصا ارتعاش ها عایق های صوتی باید در محل ضربه قرار بگیرد. 

  • avatar
    مجید
    26 مهر 1399

    سوال: دیوار پذیرایی و یکی از اتاق خواب های ما با همسایه مشترک هست . شبها تا صبح سر و صدای دعواشون مانع استراحت ما هست . محصوصا اینکه خانمم به شدت به صدا حساس هست . برای اینکه صداها قطع بشه ، چه عایقی بهتر جواب میده ؟ شانه تخم مرغی یا صاف ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 مهر 1399

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های صوتی دو رو صاف STI و بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر اجرا نمائید و بعداز عایق کاری بر روی دیوار های عایق شده دیوار پوش اجرا نمائید.عایق های صوتی STI بصورت یک طرف چسب می باشد و جنابعالی می توانید از این نوع عایق استفاده نمائید.صدا هایی نظیر صحبت کردن ها و... پوشش می دهد.

  • avatar
    امیر
    22 مهر 1399

    سوال:.سرویس دستشویی ما در مجاورت نشیمن و پذیرایی است و زیادم بزرگ نیست،هر کی میره دستشویی سر و صدا به پذیرایی میاد ،دیوارها رو چطور میشه عایقی نصب کرد که هم زیبا باشه هم سرویس رو کوچک‌تر نکنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 مهر 1399

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های صوتی دو رو صاف STI و بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر اجرا نمائید و بعداز عایق کاری بر روی دیوار های عایق شده دیوار پوش اجرا نمائید.

  • avatar
    مجد
    20 مهر 1399

    سوال:من در طبقه اول یک ساختمان سکونت دارم پنجره اتاق خواب ها در مسیر نورگیر اشپزخونه واحد پایین قرار گرفتن همینم باعث شده صدای پایین براحتی بالا میاد و اذیت کنندس حتی حرف زدن معمولییشون، پنجره ها هم الومینیومی ساده هستن میخاستم بپرسم چجور عایقی خوبه اصلا عایق جواب میده و اینکه عایق بندازم رو شیشه ها اتاقا تاریک نمیشن؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 مهر 1399

      پاسخ: جنابعالی نسبت به عایق کاری کناره های پنجره که شامل دیوار ها می باشد اقدام نمائید با استفاده از عای قهای صوتی رولی دو رو صاف.

  • avatar
    قلی زاده
    19 مهر 1399

    سوال: اپارتمان ما در طبقه همکف قراردارد از درب وروی یک متر فاصله دارد درب منزل چوبی هست خیلی بهداخل خانه صدا میایدخواستم بدانم چگونه ازشر این سر صدا راحت شم خیلی از راهنمایتان ممنونم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 مهر 1399

      پاسخ: بله میتوانید از عایق های صوتی شانه تخم مرغی با ضریب جذب صدای بالا که بصورت پشت چسبدار است استفاده نمائید.

  • avatar
    حسن نظری
    17 مهر 1399

    با عرض سلام بنده در یک ساختمان پنج طبقه تک واحدی در طبقه چهارم زندگی می کنم و در یکی از اتاق های خواب حمام وجود دارد.همسایه طبقه بالا که از حمام استفاده می کند به علت آنکه سقف حمام ها به نظر از یک رابیتس استفاده شده صدای وحشتناکی با شر شر آب که به سمت فاضلاب می رود مواجه می شود.پیشنهاد شما برای این موضوع چیست؟متشکرم

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 مهر 1399

      پاسخ: بله میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی و عای قهای صوتی شانه تخم مرغی میتوانید بصورت ترکیبی  پوشش لازم را ایجاد نمائید.

  • avatar
    روزبهانی
    12 مهر 1399

    سوال:، خونه ی ما طبقه دومه و اتاق به سمت خیابونه و پنجره قدیمی با درزهای زیاد داره، حتی صدای قدم زدن و صحبت افراد هم داخل میاد، علاوه بر اون مشکل سرما و گرد و خاک هم داریم، برای گردو خاک یه لایه پلاستیک ضخیم زدیم. پیشنهادتون چیه؟ ممنون از توضیحات خوبتون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 مهر 1399

      پاسخ: جنابعالی نسبت به عایق کاری کناره های پنجره که شامل دیوار ها می باشد اقدام نمائید با استفاده از عای قهای صوتی رولی دو رو صاف.

  • avatar
    مهتاب
    02 مهر 1399

    سوال: شبتون بخیر ما طبقه آخر ساختمان هستیم، صدای کولر های گازی واقعا آزار دهنده هست، راهکاری‌دارید آیا؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 مهر 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    سید داود رسولی
    30 شهریور 1399

    سوال: یکی از اتاق خواب های خونم تنها راه ورود صدای مزاحمش از طریق درب اتاق هست؛ چطور میتونم این درب رو عایق کنم؟ آیا باید در عوض بشه یا عایق بشه؟ چه نوع عایقی؟ (در حال حاضر در اتاق چوبی هستو کتیبه بالای در شیشه ای)

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 شهریور 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    محمد مهدی خانی
    27 شهریور 1399

    سوال: مثل اکثر دوستان برای عایق صدای پمپ آب سوا داشتم عایق های شنه تخم مرغی واقعا موثر هست؟ غرب تهران {شهریار}نمایندگی یا پخش دارید

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 شهریور 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    محمد
    16 شهریور 1399

    سلام،من یه کانتینر ۲ونیم در ۳ متر با ارتفاع۲ونیم،توش تمرین اهنگ و اینچیزآ با صدای بلند میکنم واسه اینکه صدام به هیچ وجه بیرون نرود باید چکار کرد؟ قیمت محصول مورد پیشنهاد شما چنده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 شهریور 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    Zahra
    16 شهریور 1399

    سوال: .منزل ما طوری هست که سقفش از راویز ساخته شده و در دیوار هامون هم سفال هست و به راحتی صدا از اتاق ها و پذیرائی منتقل میشود و صدا هم واقعا کم نیست پیشنهاد شما برای عایق کردن فقط یک اتاق خواب چی هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 شهریور 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید از عایق های صوتی رولی دو رو صاف استفاده نمائید.

       

  • avatar
    حسینی
    14 شهریور 1399

    سوال: عایق های مطرح شده در بالا آیا از نوع شفاف هم دارد یا نه می خواهم روی شیشه بچسبانم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 شهریور 1399

      پاسخ: خیر عایق ها باید دارای ضخامت و جرم حجمی باشد.

  • avatar
    بازرگان
    12 شهریور 1399

    سوال: خانه من روبروي بيمارستان است و واقعا صداي بوق اعصابم رو مختل كرده براي ضد صدا كردن پنجره چه راهكاري پيشنهاد داريد در ضمن مستاجر هستم و نميخوام هزينه زيادي داشته باشه البته شيشه ها هم از دو جدا ه نامرغوب است ممنون ميشم راهكاري داريد ارايه كنيد؟ 🙏

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 شهریور 1399

      پاسخ: جنابعالی نسبت به عایق کاری کناره های پنجره که شامل دیوار ها می باشد اقدام نمائید با استفاده از عایقهای صوتی رولی دو رو صاف.

  • avatar
    ملیحه حبیبی
    09 شهریور 1399

    سوال: دستشویی ما دقیقا نزدیک پذیرایی هست. بهترین عایق صدا که مورد تایید شما باشه چیه؟ 

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 شهریور 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد

  • avatar
    حسینی
    08 شهریور 1399

    سوال: من دو اتاق دارم که به داخل یک سالن کوچک باز میشه. دیوارها آنقدر نازک هستند که صدای داخل اتاق ها به راحتی از داخل سالن شنیده میشه. آیا امکانش هست این خارج شدن صدا رو تقریبا به صفر برسونم؟ چون من مستاجر هستم، آیا امکان جابه جایی عایق وجود دارد؟ آیا در مشهد نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 شهریور 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    مژگان استادیان
    05 شهریور 1399

    سوال: خونه ما دم پارکه و مستاجرهستیم شبها تا ساعت ۲ مردم در این پارکها بازی و سرو صدا دارن و صدا از پنجره های بسته وارد منزل ما میشود لطفا بفرمایید چیکار میتنیم انجام بدیم ممنون؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 شهریور 1399

      پاسخ: جنابعالی نسبت به عایق کاری کناره های پنجره که شامل دیوار ها می باشد اقدام نمائید با استفاده از عای قهای صوتی رولی دو رو صاف.

  • avatar
    شایان نصیری
    31 مرداد 1399

    سوال: برای عایق کردن(صوتی و حرارتی) درب ورودی واحد مسکونی(ضد سرقت نیست)، چه راهی پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 مرداد 1399

      پاسخ:جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    مزینانی
    23 مرداد 1399

    سوال: ما به تازگی وارد یک ساختمان نوساز شدیم که متاسفانه فکر میکنم عایق صوتی نیست و صدای صحبت کردن واحد کناری و طبقات بالایی کاملا واضح داخل اتاق شنیده میشه شما راه حلی میتونید پیشنهاد کنید که این مشکل برطرف بشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 مرداد 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی STI دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار مورد نظر استفاده نمائید. با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت 2 و 2.5 سانت برروی دیوار مورد نظر و ترکیب با عایق های مینرال میتوان به پوشش مناسبی رسید.

  • avatar
    مریم
    23 مرداد 1399

    سوال:منزل ما بر خیابونه بااینکه پنجره ها دوجداره است باز هم سروصدای خیابون شنیده میشه از اونجایی که خودم به سروصدا حساسم وخوابم نمیبره لطفاً راهنمایی کنید باید چکار کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 مرداد 1399

      پاسخ: جنابعالی نسبت به عایق کاری کناره های پنجره که شامل دیوار ها می باشد اقدام نمائید با استفاده از عای قهای صوتی رولی دو رو صاف.

  • avatar
    علی عشقی
    14 مرداد 1399

    سوال: بدلیل مطالعه ای که در طول روز داخل اتاق خودم دارم و زمان زیاد در بازه ی روز مشغول مطالعه ام بنابراین; میخوام محصول شما روی درب این اتاق کارایی داشته باشه و از ورود صدا ازخیابان و پذیرایی منزل جلوگیری بشه.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 مرداد 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    Nasser
    28 تیر 1399

    سوال:،میخواستم بدونم برای اینکه عایق صوتی ضد کوبه ای روی سرامیک کف نصب کنید زیر درب هارو چه میکنید که گیر نکنه،چون غیر از عایق قطعا روش باید لمینت هم بشه،؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 تیر 1399

      پاسخ: جنابعالی جهت عایقکاری کف می بایست کف را جمع آوری کرده و عایق کاری و بحث لمینت را اجرا نمائید.

  • avatar
    محمد
    21 تیر 1399

    سلام.من تویرآپارتمان زندگی میکنم.چه عایقی روباید استفاده کنم که صداازدرب خونه بیرون نره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 تیر 1399

      پاسخ: جهت عایق کاری درب ها از عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده میگردد که ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد.

  • avatar
    هانیه خلجی
    18 تیر 1399

    سوال: ما یه حیاط خلوت داریم که سقف زدیم همسایه بالا باهامون لج کرده و دون برای پرندها میریزه.صداش کاملا آزار دهنده هست راهی هست برای عایق بندی که صدا راه رفتن پرندها پایین نیاد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 تیر 1399

      پاسخ: هر نوع صداهای که بصورت هوابردی را میتوان با عایق های صوتی STI پوشش داد ولی صداهای کوبه ای مثل دویدن حتما عایق باید در نزدیک ترین قسمت به ضربه قرار گیرد.

  • avatar
    ابراهیمی
    02 تیر 1399

    سوال: من یه واحد ۶۰ متری خریداری کردم که کولر ابی در بالکن خونه هست واز طریق یه کانال ۳۰ سانتی به دریچه داخل واحد وصل شده و صدای زیادی برای واحد ایجاد کرده حتی وقتی کولر روشن میشه صدای تی وی هم شنیده نمیشه ایا راهکاری وجود داره ؟؟ 

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 تیر 1399

      پاسخ: اگر صدا ها از طریق دریچه عبور میکند خیر امکان پذیر نمی باشد.

  • avatar
    ژیلا
    01 تیر 1399

    سوال: واحد ما طبقه آخر یک ساختمان هست و سروصدای کوارهای همسایه از داخل دریچه کولر میاد و خیلی آزار دهنده است ..شما راه حلی برای برطرف نمودن این سروصدا دارید ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 تیر 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی استفاده نمائید.

  • avatar
    مهدی کشوری
    28 خرداد 1399

    سوال: شرکت ما برج مسکونی در حال اجرا دارد که در پشتبام آن دستگاه چیلر قرار میگیرد.برای عایق صوت کردن طبقه آخر، چه پیشنهادی دارید؟ضمنا پشتبام شیب بندی، فوم، ایزوگام و سنگ کف اجرا شده است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 خرداد 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    مهدی کشوری
    28 خرداد 1399

    سوال: شرکت ما برجی مسکونی در حال ساخت دارد که در پشت بام آن چیلر قرار گرفته است.برای عایق صوت کردن طبقه آخر ، چه پیشنهادی دارید؟ضمنا کف پشتبام شیب بندی ،فوم، ایزوگام و سنگ کف اجرا شده است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 خرداد 1399

      پاسخ: اصولا جهت عایق کاری دستگاه ها نظیر چیلر یا پمپ ها با استفاده از ساخت اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق است و ضریب جذب صوت بالایی دارد استفاده می گردد.

  • avatar
    هنرجو
    23 خرداد 1399

    سوال: من اتاقم طوری ضد صدا باشه که موقع تمرین موسیقی ( سنتور) صدا از اتاق بیرون نره و بقیه اذیت نشن. با توجه به تایم تمرینم که یک شب به بعد هست ایا راهکاری داره؟ و هزینه هم بفرمایید برا یه اتاق ۱۲ متری؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 خرداد 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی  دو رو صاف بصورت ترکیبی بر روی دیوار این نوع صدا ها را پوشش دهید. جهت اطلاع از هزینه های خرید و نصب با تلفن های دفتر مرکزی تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    باران
    20 خرداد 1399

    سوال: 3 عدد طوطی هلندی در منزل داریم خیلی سرو صدا دارند می خواستیم به حیاط متقل کنیم و قفسی تهیه کردیم از پروفیل و پوشش کارتن پلاست.حالا مشکل گرمایش و سرمایش و سر و صدای انها را در این قفس داریم. ایا ممکنه راه حلی پیشنهاد کنید؟ ایا با عایق تخم مرغی یا امثال آن مثل پشم سنگ مشکل سرما و گرمای و صدای ان رفع میشود؟ و اگر رفع می شود چه نوعی از عایق تخم مرغی یا دانیسته پشم سنگ تهیه کنیم. اندازه 2 متر در 1/20 می باشد. ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 خرداد 1399

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق هایصوتی شانه تخم مرغی الاستومریک که دارای کلاس حریق است و میتواند با استفاده از خاصیت ضریب انتقال حرارت میتواند گرما و سرما را علاوه بر عایق صوتی حفظ نماید.

  • avatar
    محسن
    20 خرداد 1399

    سوال: من یک آپارتمان خریدم طبقه نهم و دهم دوبلکس هستش سقف آخر شیروانی و حلبی است کناره هاش هم با چوب وتخته اتاق خواب ها طبقه بالاست و متاسفانه باد هم اکثر اوقات شدیده و صدای باد شبیه زوزه امکان خوابیدن رو گرفته با چه عایقی میشه درزگیری کرد و مانع جریان باد و مانع سروصدا شد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 خرداد 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید بوسیله تیپ های درزگیر از جنس عایق این مشکل را حل نمائید.

  • avatar
    کتایون
    11 خرداد 1399

    سوال: من برای عایق سقف برای صدای تلویزیون و حرف زدن طبقه بالا سوال داشتم ایا برای عایق کردن سقفمون باید سقف خراب بشه ؟ با توجه به اینکه کل سقف هم کار شده هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 خرداد 1399

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید جهت صدا های هوابردی از عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر استفاده نمائید. و پس از عایق کاری سقف کاذب اجرا نمائید.

  • avatar
    امیر متین فر
    02 خرداد 1399

    سوال: برای یک اتاق ۴*۳یک لایه پشم سنگ+فوم شانه تخم مرغی برای عایق کردن کافیه؟ چکار کنم که یک اتاق مناسب ضبط داشته باشم؟ آیا پشم سنگ کافیه برای اتاق؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 خرداد 1399

      پاسخ: استفاده از عایقهای صوتی رولی بعلاوه عایق های شانه تخم مرغی بصورت ترکیبی میتواند به جنابعالی در جهت پوشش کمک نماید.

  • avatar
    موحدی
    27 اردیبهشت 1399

    سوال: این ضریب جذب برای چه ضخامتی هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 اردیبهشت 1399

      پاسخ: برای ضخامت 25 میلیمتر از قله تا کف عایق.

  • avatar
    كورش جلالي
    24 اردیبهشت 1399

    سوال:  پسر من بصورت حرفه اي در اتاقش بازيهاي كامپيوتري انجام ميده و ساعات كاري ايشان شبها تا صبح ميباشد و اين امر باعث شده صداي بازي ايشان مزاحم خواب بقيه شود لطفا اقدامات لازم جهت بيصدا كردن اتاق ايشان را بفرماييد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 اردیبهشت 1399

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های  صوتی رولی  و ترکیب با عایق های مینرال بر روی تمامی دیوار های موجود نصب گردد و بعداز نصب با اجرای دیوارپوش جهت زیبایی اقدام نمائید.

  • avatar
    علی
    20 اردیبهشت 1399

    سوال: خونه ما ویلایی هستش و همسایه مجاور تا ساعت 3 نصف شب بچه هاش در حال دویدن هستن و صدای بسیار آزار دهنده ای داره هر جای خونه هم بخوابم این صدا میاد و اصلا نمیتونم بخوابم میشه یه اتاق خواب رو که البته داخلش کمد دیواری هست رو کامل عایق کرد که اصلا هیچ صدایی مخصوصا صدای دویدن همسایه بغلی رو نشنوم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 اردیبهشت 1399

      پاسخ: صداها به دو صورت هستند! 

      کوبه ای مثل دویدن

      هوابردی مثل صحبت کردن

      برای پوشش صداهایکوبه ای اصولا می بایست عایق در ارتباط مستقیم قرار بگیره تا بتونه صداهای کوبه را پوشش بده.

      ولی جنابعالی میتوانید ایزوله کامل انجام بدید تا حدی حدود 60 درصد کاهش داشته باشید. استفاده از عایق های صوتی رولی دو رو صاف می تواند به جنابعالی کمک کند.

  • avatar
    بهنام
    18 اردیبهشت 1399

    سوال: صدای پکیج ما زیاد است وداخل کابینت قرار دارد و در فصل زمستان آزار دهنده است.کدام عایق را پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 اردیبهشت 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی بصورت پشت چسبدار و دارای کلاس حریق C بر روی درب کابینت و داخل نصب نمائید.

  • avatar
    محمد آرین مهر
    18 اردیبهشت 1399

    سوال: خدمت تون عارضم پنجره های اتاقهای خواب ما با یک حیاط خلوت به حیاط ساختمان پشتی راه داشته متاسفانه یاصدای بازی تعداد زیادی بچه یاصحبت همسایه ها از روی تراسها بایکدیگر وقت وبیوقت مزاحم استراحت ماشده آیا می توان از عایق صوتی روی پنجره استفاده کرد؟ دراین صورت آیا نمایندگی فروش در مشهد دارید ؟ مقدار جزئی حدود 5متر مربع از این محصول را چگونه تهیه کنم باتشکر از راهنمایی تون؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 اردیبهشت 1399

      پاسخ: جنابعالی در مرحله اول می بایست نسبت به اینکه پنجره دو جداره یا سه جداره باشد اقدام نمیائید. جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی رولی بر روی پنجره استفاده نمائید ولی تمامی نور را از دست خواهید داد.

  • avatar
    علی آریو
    04 اردیبهشت 1399

    سوال:  من یه اتاقک کوچیک استریم دارم . من فقط میخوام صدا از اتاقم بیرون نره . میخوام دیوار ها عایق بشن و تا حَدِ ممکن صدا از اتاق بیرون نره . آیا راهی هست؟ چه محصولی رو پیشنهاد میکنید؟ 

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 اردیبهشت 1399

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی دو رو صاف با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بصورت ترکیبی با عایق های مینرال جهت عبور صدا سد ایجاد نمائید.

  • avatar
    Mmmmm
    04 اردیبهشت 1399

    سوال: من یه خروس دارم میخام یه جعبه عایق صدا درست کتم که صداش همسایه ها رو اذیت نکنه این عایق صدای شما چه قد میتونه تاثیر داشته باشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 اردیبهشت 1399

      پاسخ: با توجه به نوع صدا منتشر شده و استفاده از عایق مناسب جهت این نوع کار بهتر از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI استفاده نمائید.

  • avatar
    محمد صدیقی راد
    03 اردیبهشت 1399

    سوال: تو حیاط خونه یه کارگاه درست کردم...خونمون سه طبقه است و طبقه همکف،مستأجر هست و صدای فرز،اذیتشون میکنه. به نظر شما بهترین کار برای عایق کردن صدا چیه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 اردیبهشت 1399

      پاسخ: جنابعالی با ایجاد اتاقک و نصب عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI می توانید جهت کمتر شدن صداهای مزاحم اقدام نمائید.

  • avatar
    امیر حسین صمدی
    03 اردیبهشت 1399

    سوال: ببخشید برای اتاق گیمینگ چه جور عایق صوتی رو پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 اردیبهشت 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید بصورت ترکیبی از عایق های صوتی شانه تخم مرغی و دو رو صاف بر روی دیوار جهت این کار استفاده نمائید. ضریب جذب عایق های صوتی 0.4 می باشد که جز بالاترین ضرایب جذب عایق است.

  • avatar
    علی رضا
    29 فروردین 1399

    سوال: فاضلاب حمام و توالت همسایه بالایی از توی سقف کاذب راهرو ما عبور کرده و صدای عبور اب ناراحت کننده است .چه باید کرد؟؟ ساختمان نو سازه و ما تازه اومدیم ساکن شدیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI و ساخت اتاقک و نصب عایق های صوتی به داخل اتاقک این مشکل را حل نمائید.

  • avatar
    مهدی بنیاد
    25 فروردین 1399

    سوال: جهت عایق کامل صدا بین منزل ما و همسایه چه عایقی پیشنهاد میکنید و اگه لطف کنید هزینه با احتساب نصب روهم بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      25 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با توجه به شدت صدا با استفاده از عایق صوتی رولی دو رو صاف که پشت چسبدار است و عایق مینرال بر روی دیوار مشترک استفاده نمائید و سپس بعداز نصب عایق از دیوار پوش استفاده گردد تا پوشش مناسبی جهت زیبایی ایجاد گردد.جهت هزینه با تلفن شرکت تماس حاصل گردد.

  • avatar
    نبی
    21 فروردین 1399

    سوال: برای ایزوله کردن الکتروپمپ اپارتمان که در زیر دستگاه پله طبقه همکف قراردارد چه پیشنهادی دارید؟ درحالیکه دور ان کاملا باز بوده و محصور نیست و صدای کارکرد ان در کل محدوده دستگاه پله اپارتمان می پیچد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با ساخت محفظه یا اتاقک و با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI که بصورت پشت چسبدار است و کلاس حریق دارد بر روی بدنه اتاقک استفاده نمائید. ضریب جذب صوت عایق های صوتی شانه تخم مرغی بسیار بالا است و برای پوشش صدای هایی نظیر پمپ آب- دیزل ژنراتور ها و ... استفاده می گردد.

  • avatar
    مازیار ایزدی
    21 فروردین 1399

    سوال:  مشکل من مثل اقای حسینی_تفر اول_هستش طبقه سوم هستم لوله فاضلاب حمام توالت فرنگی روشویی و ..طبقه چهارم. از سقف کاذب حمام و توالت به دیوار مشترک توالت و پذیرایی متتقل و به سمت پایین سرازیر میشه. خودم دوره لوله ها پلیکا پشن سنگ پیچیدم صدا تا حد زیادی کم شد. ولی وقتی تو لوله فاضلاب دیوار مشترک توالت سرازیر میشه صدا بلند میشه شما راه حلی دارید. ممنون. و سوال دوم خود شماهم اجرا میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی می بایست در مرحله اول با ایجاد اتاقک و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI و عایق مینرال در داخل محفظه و به سمت منبع صدا می توانید این نوع صدا را کاهش دهید.

  • avatar
    پیمان
    20 فروردین 1399

    سوال: میخوام کاری کنم که صدای درام از اتاقم بیرون نره،اتاق ۱۲متری چقدر هزینه داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 فروردین 1399

      پاسخ: جهت استعلام از قیمت عایق و اجرا با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    سعید احمدی
    19 فروردین 1399

    سوال: یه همسایه داریم که آزار داره و هر روز صبح تا شب رادیو روشن میشه پشت دیوار ما با صدای بلند. دیوار ما حدود سه سانتی متر جا داره برای عایق کردن. چه نوع عایقی و با چه نوع پوشش رویی پیشنهاد می‌کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از عایق های صوتی رولی بصورت پشت چسبدار با ضخامت 2 و 2.5 سانت به بالا و ترکیب با عایق های مینرال تا حد بسیار زیادی این نوع صدا را پوشش دهید. و پس از عایق کاری با استفاده از دیوارپوش سطح بعداز عایقکاری را زیبا کنید.

  • avatar
    reza
    15 فروردین 1399

    سوال:  ما تو یه خونه دوطبقه هستیم که صدای پمپ آب برای طبقه هم کف بسیار آزاردهنده هست پمپ آب زیر راه پله هستش اگه پمپ آب رو داخل یه جعبه بذاریم و از عایق شانه تخم مرغی استفاده کنیم که صدا کم شود. ولی اگه به پمپ هوای مورد نیاز نرسد باعث خرابی پمپ نمیشود .؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 فروردین 1399

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با تعبیه اتاقک یا محفظه و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی این پوشش را انجام دهید. برای سیرکوله کردن هوای داخل اتاقک استفاده از فن مکنده هوا می تواند گرمای حاصل داخل اتاقک را تخلیه نماید.

  • avatar
    منصورسمایی
    14 فروردین 1399

    سوال: بخشی از دیوار آشپزخانه ما با دیوار سرویس بهداشتی واحد رو به رو مشترک هستش. صدای لوله هایی که از دیوار رد شده هنگام باز شدن آب بسیار برای ما آزاردهنده هستش. و این صدا کلا در سالن منزل ما میپیچه. لازم به ذکر هستش کلا لوله های ساختمان به جای عبور از کف از دیوارها رد شده. آیا راهی برای کم کردن صدا هستش؟ و فکر میکنید حدودا چه قدر هزینه داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 فروردین 1399

      پاسخ: اگر دیوار و فضایی که فرمودید قابلیت عایق کاری را داشته باشد بله میتوان با استفاده از عایق های رولی صوتی و مینرال بصورت ترکیبی بر روی دیوار کار کرد.جهت هزینه با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    ولی اله یوسفی
    12 فروردین 1399

    سوال: اتاق خوابمون رو به خیابان هست و طبقه پنجم وپنجرش دوجداره هستش روز مشکلی نداریم میخوام فقط شبها صدای ماشینها قطع بشه اندازه پنجره 140*170 هستش پیشنهادتون چییه تشکر؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 فروردین 1399

      پاسخ: با توجه به اینکه تمامی سطح دیوار و پنجره با خیابان در تماس می باشد و در شب صدا واضحتر است میتوانید نسبت به عایق کاری دیوار توسط عایق های رولی صوتی اقدام نمائید و حتی میتوانید پنجره های دو جداره و یا حتی سه جداره با شیشه های ضخیم تر استفاده نمائید.

  • avatar
    مهدی
    08 فروردین 1399

    سوال: لوله های فاضلاب طبقه بالا از سقف اطاق خواب ما میگذره که سرو صدای زیادی داره مخصوصا شبها که باعث بیدارشدن ما میشه آیا میشه سقف اطاق رو بدون خرابی عایق کرد یا بایستی گچ سقف کاذب تخریب و بعد رو لوله ها رو عایق کرد ممنون میشم جواب بدین...؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 فروردین 1399

      پاسخ: اگر لوله سیفون داخل سقف مدفون باشد حتما و باید سقف شکافته شود و محفظه که دارای عایق صوتی شانه تخم مرغی است بر روی لوله فاضلاب قرار گیرد.که باعث می گردد صدای حاصل از صدای عبور آب در لوله فاضلاب پوشش داده شود.

  • avatar
    الیاس
    06 فروردین 1399

    سوال: در طبقه سوم هستم و در بالکن قصد ساخت قفس برای پرنده رو دارم و تقریبا به تعداد ۴۰ پرنده داخلش امکانش هست که صدا به طبقه بالا و پایین با عایق کاری نره؟ با تشکر

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 فروردین 1399

      پاسخ: بله - جنابعالی میتوانید با ساخت اتاقک و نصب عایق صوتی رولی و شانه تخم مرغی پوشش مناسبی ایجاد نمائید.

  • avatar
    مجید
    05 فروردین 1399

    سوال: به خیر میخواستم ببینم چجوری میتونم صدای زیاد موتور گیربکس 12 ولت کوچک که داخل یک جعبه مکعبی هست رو ازبین ببرم توضیح اینکه قبلا با هرچی که بگین دورش وبستم اما فرقی نکرده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 فروردین 1399

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی رولی و عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنه محفظه یا اتاقکی که ایجاد کردید از داخل این نوع صدا را پوشش دهید.عایق ها دارای ضریب جذب صوت-کلاس حریق و پشت چسبدار هستند.

       

  • avatar
    محمدی
    29 اسفند 1398

    سوال: ما در طبقه اول یک اپارتمان ساکن هستیم صدای سیفون توالت فرنگی و همچنین حمام رفتن و اب ریختن همسایه بالایی کاملا در پذیرایی ما حس میشه برای این مشکل راه حلی وجود داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 اسفند 1398

      پاسخ: اگر مشکل سیفون زیر سرویس بهداشتی یا حمام را دارید میتوانید بوسیله اتاقک عایق شده بوسیله عایق صوتی شانه تخم مرغی STI را بر روی لوله های سیفون قرار داده.

  • avatar
    هما
    16 اسفند 1398

    سوال: واحد ما در طبقه اخر آپارتمان است. آسانسور پشت دیوار هال پذیرایی قرار دارد. صدای آسانسور موقع فعالیتش و حرکت در طبقات آزار دهنده است و درداخل هال پذیرایی میاد. چه باید کرد؟ و چقدر تأثیر گذار هست؟ و هزینش چقدره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی صوتی sti که بصورت پشت چسبدار است و نصب بصورت ترکیبی صدای حاصل از دیوار را کاهش دهید. مقداری از این صدا از طریق ریل های متصل به سازه ساختمان و سقف ها عبور میکند.

  • avatar
    مهدی
    12 اسفند 1398

    سوال: همسایه ی طبقه ی پایین ما همیشه از سروصدای بچه های من شاکیه و چندیدن بار باهم دعوا کردیم از چه عایقی باید استفاده کنم؟ و اینکه آیا واقعا این عایق جلوی سروصدا رو میگیره؟ برای ۱۲ متر هزینش چقدر میشه حدودا؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید جهت صدا های کوبه ای از عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 یا 25 بر روی کف و زیر فرش یا موکت استفاده نمائید. جهت قیمت با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس بگیرید.

  • avatar
    موسوی
    12 اسفند 1398

    پاسخ: ببخشید همسایه طبقه بالا سر چند بار تذکر که دادیم سر دویدن بچه هاش با ما سر لج‌افتاده و علنا میگه مشکل دارین میتونین بفروشین برین غیر از تایم خواب مابقیشو دارن میدون اون بالا واقعا صدا آزار دهندست مخصوصا چون پدرشون یاد داده پاتونو بکوبین بدتره.میخواستم ببینم رو کار از سقف پایین پیشنهاد شما چیست چون مطمئنا نمیذارن خودشون از این لایه های صداگیر زیر فرششون.ممنون میشم راهنمایی کنید

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 اسفند 1398

      پاسخ: با توجه به اینکه صدا های ضربه ای و کوبه ای عایق باید به نزدیکترین قسمت کوبه نصب کرد بنابراین از زیر سقف منزلتون فقط میتوانید عایق را برای صداهای هوابردی مثل صدای صحبت کردن-تلوزیون و... استفاده نمائید.

  • avatar
    حبیب الهی
    09 اسفند 1398

    سوال: ما یه بالابر توی راه پله منزلمون تعبیه کردیم که موتورش زیر راه پله روی زمینه و موقع بالارفتن بالابر فوق العاده صدا میده.همچنین در همان مکان پمپ و تانک آب هم قرار داره که صدا داره.پیشنهاد شما برای رفع صدای هر دو چیه؟و آیا در شهر اصفهان نمایندگی و مشاور دارید که از نزدیک کارشناسی و راهنمایی کنند؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید با این حجم صدای بالا با تعبیه اتاقک یا محفظه و عایقکاری استفاده از عایق صوتی رولی و شانه تخم مرغی STI بصورت همزمان در داخل محفظه این نوع صدا را به شدت کاهش دهید.

      برای تهویه اتاقک هم می توانید فن هواکش تعبیه نمائید تا هوای گرم اتاقک در فصل تابستان خارج گردد.

  • avatar
    مهدی ساعدی
    09 اسفند 1398

    سوال: من در طبقه سوم یک مجتمع 63 واحدی هستم صدای دودکش موتورخانه که از داخل دیوار اتاق خواب رد شده صدای ناهنجاری را ایجاد میکند طوری که امکان استراحت را از ما گرفته و تقریبا در همه جای اتاقها احساس میشه با توجه به اینکه دودکش داخل دیوار از ابتدا عایق بندی هم نشده چطور میشه الان اصلاحات را انجام داد تا صدا قطع بشه ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی دو روصاف STI که با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر می باشد را با ترکیب عایق های مینرال روی دیوار نصب و استفاده نمائید.

  • avatar
    رضالو
    05 اسفند 1398

    سوال: لوله حمام طبقه بالایی قسمتیش از سقف حموم ما معلوم هست و چون مستر هست صدای آب زیاد هست چکار میتونیم بکنیم.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 اسفند 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید با ایجاد محفظه و با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی به داخل محفظه و بسمت منبع صدا این نوع صدا را پوشش دهید.

  • avatar
    علی
    01 اسفند 1398

    سوال: بهترین پیشنهاد برای استفاده تو در خودرو پیشنهادتون چیه قیمتشم خوب باشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 اسفند 1398

      پاسخ: عایق کاری جهت خودرو برای عایق حرارت-برودت و صوتی عایق رولی با ضخامت 13 میلیمتر میباشد که ابعاد 14*1 دارد و بصورت پشت چسبدار می باشد.

  • avatar
    توکلی
    01 اسفند 1398

    سوال: میخواستم قیمت عایق تخم مرغی و ابعاد آن ‌اینکه آیا پشت چسب دار هست یا نه و اینکه امکان پاره شدن یا کنده شدن دارن؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 اسفند 1398

      پاسخ: ابعاد عایق صوتی شانه تخم مرغی 1*2 متر است و بصورت ساده و پشت چسبدار موجود است دارای کلاس حریق c ضد آب و ضریب جذب صوت بسیار بالایی دارد. در صورت فشار بیش از حد آسیب خواهد دید. جهت قیمت با تلفن های مندرج در سایت شرکت sti حاصل فرمائید.

  • avatar
    احمد مقدم
    30 بهمن 1398

    سوال: ما یک چرخ خیاطی راسته دوز داریم که دینام آن خیلی صدا دارد و مشکل آن از بلبرینگ نیست. خواستم بدونم این عایق می تواند صدا را کم کند و بعد از کجا می توانم آن را تهیه کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 بهمن 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از اتاقک و عایقکاری داخل اتاقک و قرار گرفتن داخل اتاقک به عنوان اتاق کار پوشش مناسبی جهت این نوع صدا داشته باشید.

  • avatar
    محمد
    16 بهمن 1398

    سوال: یک اتاق سرور دارم که شدت صدای تولید شده در این اتاق 70 دسی بل هست. میخوام دیوار مشترک این اتاق با اتاق مجاور رو عایق صوتی نصب کنم به طوری که صدا در اتاق مجاور شنیده نشه. کدوم عایق رو پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 بهمن 1398

      پاسخ: استفاده از همزمان از عایق صوتی شانه تخم مرغی sti و عایق مینرال بصورت ترکیبی بر روی دیوار میتواند پوشش مناسبی ایجاد نماید.

  • avatar
    مهدی تهرانی
    16 بهمن 1398

    سوال: همسایه طبقه پایین ما صدای تلویزیون و بچه هاش کاملا آزار دهنده هست،.چجوری میتونم کف واحد خودم رو عایق کنم. کف خونه سرامیک هست.ایا باید کار بنایی انجام داد یا خیر؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 بهمن 1398

      پاسخ: بله برای اجرای عایق کاری در این مرحله کفسازی جمع آوری می گردد و عایق کاری انجام میشود. هر چقدر هم ضخامت عایق کاری زیاد گردد کیفیت و پوشش دهی مناسبی خواهد داشت.

  • avatar
    محمد
    15 بهمن 1398

    سوال: صدای غرش موتور خانه شوفاژ از لوله دودکشی که از داخل داکت عبور کرده بداخل واحد مسکونی وارد میشه. آیا راهی هست بدون تخریب بشود مثلا" داخل موتور خانه یا لوله دوکش داخل موتور خانه را عایق کرد که صدا کاهش یابد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 بهمن 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید دیواری که لوله از پشت آن عبور کرده است را عایق نمائید در صورتی که نیاز به تخریب نباشد. استفاده همزمان از عایق رولی و عایق مینرال بر روی دیوار مربوطه و سپس نصب دیوار پوش.

  • avatar
    طالبی
    06 بهمن 1398

    سوال: لوله فاضلاب طبقه بالایی از داخل دیوار پذیرایی ما رد میشه و خیلی آزاردهنده است چاره ای دارد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 بهمن 1398

      پاسخ: اگر لوله توی همین وضعیت مشخص است میتوان با استفاده از عایق های صوتی sti پوشش را ایجاد نمود اما اگر کامل توی دیوار است باید دیوار شکافته شود دور لوله از زیر سقف تا انتها عایق کاری صورت بپذیرد.

  • avatar
    مجتبی خوشرو
    06 بهمن 1398

    سوال: سوال بنده این است که اگر عایق صوتی دو رو صاف را در دیوار مشترک پذیرایی و اتاق خواب بچسبانیم آیا روی این عایق صوتی الاستومری دو رو صاف کاغذ دیواری محکم می چسبد؟ و اینکه اگر زمانی بخواهیم کاغذ دیواری را که به أین عایق ها چسبانده ایم را عوض کنیم به این عایق ها آسیبی میرسد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 بهمن 1398

      پاسخ: جنابعالی بعداز اجرای عایق کاری بهتر و الویت این است که با استفاده از دیوارپوش سطح مورد نظر را بپوشانید سپس کاغذ دیواری را اجرا کنید.

  • avatar
    علی
    04 بهمن 1398

    سوال: من توی آپارتمان زندگی میکنم و طبقه ی بالا مون خیلی سر و صدا دارن(اتاق بالای اتاقم سرامیک هست و مدام روش راه میرن و لوازم جابجا میکنن و صدای دلخراش مثل بلندگو چند برابر میشه) حالا سوالم اینه که محصولات شما به درد من میخوره که مثلا یک اتاقک مکعبی باهاش درست کنم و برم داخلش برای درس خوندن؟ اگر که میشه، آیا صدا رو به طور کامل میگیره؟ و محصولاتی دارین که نور بیرون از خودش عبور کنه؟ ممنونم

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 بهمن 1398

      پاسخ: بله امکان ساخت اتاقکی که کاملا عایق باشه امکان پذیر می باشد.با استفاده از عایق های رولی sti با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بر روی اتاقک می تواند پوشش مناسبی را ایجاد نماید. میتوان اتاقک  دارای پنجره باشد تا نور و تهویه صورت پذیرد.

  • avatar
    ابراهيم باروتي
    29 دی 1398

    سوال: براي كم كردن صداي پكيج از عايق ميشه استفاده كرد نمايندگي فروش اصفهان داريد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 دی 1398

      پاسخ: برای کاهش صدای حاصل کارکرد دستگاه های پکیج می توانید از عایق صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار sti استفاده نمائید که دارای جذب صوت بسیار بالا و دارای کلاس حریق می باشد.

  • avatar
    وجیهه سلطانی
    28 دی 1398

    سوال: ما تازه به یک ساختمان ۱۴ واحدی نقل مکان کردیم.این ساختمان جزء یک مجتمع بزرگ است.متاسفانه در شب دوم متوجه سروصدای زیاد داخل ساختمان شدیم به حدی که نمیتوانیم در اتاق خواب بخوابیم.این صدا مربوط به موتورخانه این مجتمعه که ۹ پمپ آب داره.لطفا راهنمایی کنید چه کنیم که این صدا کم یا از بین بره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 دی 1398

      پاسخ: با توجه به مشکل جنابعالی می بایست دستگاه های داخل موتورخانه عایق کاری گردد بصورتی که محفظه یا اتاقک ایجاد گردد و از داخل عایق صوتی شانه تخم مرغی نصب گردد.

  • avatar
    حامد
    22 دی 1398

    سوال: دیوار اتاق خواب ما به دلیل انقباض و انبساط لوله های داخلی شوفاژ تق تق صدا میکنه آیا با عایق میشه صدارو از بین برد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 دی 1398

      پاسخ: متاسفانه به دلیل اینکه لوله های فولادی و قدیمی کار گذاشته شده است نمی توان بوسیله عایق کاری این موضوع را حل کرد.

  • avatar
    معصومه بهرامی
    16 دی 1398

    سوال: سلام من یه پسر دو ساله دارم که خیلی بدوبدو میکنه و همسایه طبقه پایین خیلی شاکیه با توجه به این که مستاجرم و امکان جابجایی هست از چه عایقی استفاده کنم که اول قابل جابجایی باشه و دو اینکه کف خونه زشت نشه و ضد آب و حریق باشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 دی 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی که با ضخامت 2و2.5 سانت است و بصورت چسبدار و غیر چسبدار موجود است بر روی کف منزل پهن کرده و بر روی عایق فرش یا موکت استفاده نمائید.

      عایق های رولی sti دارای کلاس حریق و ضد آب می باشد.

  • avatar
    سید مصطفی حسینی
    14 دی 1398

    سوال: بنده طبقه همکف میشینم لوله فاضلاب اشپزخانه طبقه بالا از سقف اشپزخانه من اومده بیرون وهر وقت اونا اب میریزند صداش مستقیم تو خونه ماست وخیلی ازار دهندست چون سیفون طبقه بالا از سقف اشپزخانه ما قابل رویته بعد خمش دادند بردند تو دیوار ولی صدا از همین قسمتی که دیده میشه شنیده میشه چیکار کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 دی 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از باکس یا اتاقکی بر روی سیفون فاضلاب و مسیر لوله آب در زیر سقف و عایق کاری داخل اتاقک با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی و عایق های رولی STI این نوع صداها را به حداقل برسانید.

  • avatar
    ایرج جوانمرد
    11 دی 1398

    سوال: خسته نباشین برا کابین تراکتور چه نوع عایق رو پیشنهاد میکنید روش خرید وروش نصبشم توضیح بدین ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 دی 1398

      پاسخ: برای کابین استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی با ضریب جذب صدای بسیار بالا و پشت چسبدار و دارای کلاس حریق می باشد. جهت خرید با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    کوروش
    05 دی 1398

    سوال: شرکت ما جدیدا یک پکیج تصفیه فاضلاب با دبی ورودی 200 مترمکعب در روز نزدیک یک منطقه مسکونی نصب و راه اندازی کرده ولی در همین شروع کار،ساکنین و همسایگان از سروصدای زیاد این پکیج شاکی هستند(عمده صدا مربوط به هوادهی ها-بلوور-هست)شما چه پیشنهادی برای حل این مشکل برای ما پیشنهاد میکنید؟(ابعاد پکیج 1.5 در 2 در 3 متر میباشد)لطفا درباره نحوه نصب و هزینه آن نیز اطلاعاتی به ما بدهید.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 دی 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با تعبیه یک اتاقک و عایق کاری داخل بدنه اتاقک این نوع صدا را پوشش دهید- با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI که دارای ضریب جذب صوت بسیار بالایی هستند و عایق صنعتی محسوب می گردد استفاده نمائید.

      جهت استعلام از قیمت تماس بگیرید.

  • avatar
    Afsane
    04 دی 1398

    سوال: همسایه طبقه بالا هر روز برای ساعت ۴ و ۵ صبح موبایل را روی ویبره میگذارد تا بیدار شود و چند بار قطع و وصل می‌کند تا وقتی بیدار شود صدایی بسیار ازار دهنده و روی اعصاب است و با صحبت هم حل نشده راه حل خوب و قطعی دارد یا اینکه بفروشیم و ترک کنیم. لطفا هزینه را هم اعلام بفرمایید. ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 دی 1398

      پاسخ: با توجه به گفته های جنابعالی اگر مشکل شما بحث صدای لرزش باشد و ویبره گوشی به سمت پائین انتقال پیدا کند ایشان میتواند با استفاده از تکه ای عایق یا ابر زیر گوشی این مشکل را حل نماید.!

  • avatar
    علی
    03 دی 1398

    سوال: بنده برای اتاق خواب خودم میخواستم عایقی نصب بفرمایید که هیچ صدایی به اتاق فرزندانم و پذیرایی نرود.بهترین عایق چیست؟ هزینه صفر تا صدش چقدر هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 دی 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی STI بصورت ترکیبی بر روی دیوار مشترک و استفاده از دیوارپوش گچی تمامی صدا های عرف رو از بین ببرید. جهت استعلام از قیمت و بازدید با دفتر مرکزی شرکت تماس بگیرید.

  • avatar
    محمود
    26 آذر 1398

    سوال: من یه خونه خریدم که تو نما پنجره یسره هست که با واحدهای دیگه مشترکه و محل اتصال سقف و کف به پنجره 5 سانت فاصله داره که باعث میشه صدای همسایه از پایین به بالا منتقل بشه برای رفع این مشکل چه کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 آذر 1398

      پاسخ: با توجه به مشکل جنابعالی به نظر می رسه مشکل از بی کیفیت بودن پنجره های شما می باشد که نسبت به اصلاح اقدام نمائید.

  • avatar
    مسعود
    24 آذر 1398

    سوال: پكيج داخل اشپزخونه هست و صداي فن ازاردهنده هست طريق نصب عايق صوتي رو محبت كنيد بگوييد و همچنين آيا زياني براي پكيج ندارد اگر روي سطحش نصب بشه؟وعايق چندسانتي خوبه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 آذر 1398

      پاسخ: استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI پشت چسبدار بر رویجداره داخلی کابینت تعبیه شده برای پکیج میتواند صدا را برای شما کاهش چشمگیر دهد.

      عایق ها دارای ضریب جذب صوت بسیار بالا می باشد. و دارای کلاس حریق می باشد.و مشکلی برای دستگاه مورد نظر نخواهد داشت.

  • avatar
    محسن بت شکن
    20 آذر 1398

    سوال: یک پارکینگ با درب فلزی 4ونیم در 2 متری و در مجاورت یک خیابان عریض دارم که بصورت کلاس درسی میخواهم استفاده کنم ولی صدای زیادی از تردد حودروها در خیابان و عابرین در پیاده رو بگوش میرسد چگونه میتوان این درب را عایق صوتی نمود / با تشکر از لطف شما و راهنمایی هایتان؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 آذر 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید با ایجاد یک دیوار بر روی درب پارکینگ و عایق کاری در داخل دیوار پوشش مناسبی جهت ایزوله صدا ایجاد کنید. با استفاده از عایق صوتی رولی با ضخامت 19 یا 25 میلیمترSTI و عایق مینرال پوشش مناسب ایجاد خواهد شد.

  • avatar
    محمد مهدی خانی
    19 آذر 1398

    سوال: عایق تخم مرغی در کاهش صدای پمپ آب ساختمان چقدر اثر گذار است؟ غرب تهران فروشگاه یا نمایندگی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 آذر 1398

      پاسخ: با توجه به اینکه عایق صوتی شانه تخم مرغی از جنس الاستومریک می باشد و دارای ضریب جذب بسیار بالایی می باشد (nrc 0.4)  تا 30 الی 35 دسیبل میتواند پوشش ایجاد نماید.

  • avatar
    علی
    04 آذر 1398

    سوال: ببخشید که این سوال رو میپرسم ولی فکر میکنم خجالت رو باید کنار گذاشت و میدونم مشکل خیلی از آپارتمان های امروزی هست. متاسفانه به دلیل نزدیکی سرویس بهداشتی به سالن متاسفانه صدای باد فتق در توالت باعث خجالت مهمان ها می شود. برای این نوع صدا شما در قسمت های دیگر توصیه به استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی کردید و در این جا پیشنهاد به استفاده از عایق های صوتی رولی و مینرال بصورت ترکیب شده و دوبل کردید. راه حل نهایی و کارآمد چیست؟ تشکر

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 آذر 1398

      پاسخ: جهت پوشش این گونه صدا ها در سرویس بهداشتی از دو طریق صدا انتقال پیدا میکند.

      1. درب سرویس: می توانید از عایق های صوتی شانه تخم مرغی بر سطح درب از داخل اجرا و فاصله درب و چارچوب را هم با استفاده از درزگیر ایزوله کنید.(توجه داشته باشید عایق های صوتی توان مشخص شده ای دارند و نباید انتظار پوشش تمامی صدا ها را داشت.)

      2. عایق کاری دیوار های مشترک بین سرویس و پذیرایی: این نوع عایق کاری از داخل پذیرایی و بیرون از سرویس بهداشتی صورت میپذیرد. که عایق صوتی رولی و مینرال بصورت همزمان بر روی دیوار اجرا میگردد.

  • avatar
    masoud
    20 آبان 1398

    سوال: در یک حیاط که فروش گلدان انجام میشود و محیطی ارام است میخواهم که یک کارگاه 30 متری برای نجاری درست کنم . دیوار ها به چه صورت ساخته شود که صدا بیرون نرود . به چه صورت میتوانم در هزینه ه صرفه جویی کنم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 آبان 1398

      پاسخ:جنابعالی میتوانید موقع ساخت دیوار های اتاق بصورت دوجداره اجرا کنید و داخل جداره ها از عایق های رولی دو رو صاف استفاده نمائید همین کار را هم برای سقف میتوانید در نظر بگیرید.

  • avatar
    سامان
    19 آبان 1398

    سوال: این عایق ها هوا ازشون رد میشه ؟؟ برای ماینر میتوام یک دیوارو با این شکل درست کنم که هم عایق صدا باشه هم هوا برای تنفس ماینر ها باشه یعنی پشت عایق بازه و هیچ‌ سطحی نیست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 آبان 1398

      پاسخ: عایق های صوتی شانه تخم مرغی STI به دلیل جذب صوت بسیار بالا و با کیفیت جز عایق های سلول بسته می باشد بنابراین عبور هوا وجود ندارد ولی به علت ضریب انتقال هوا بسیار خوب هوای دمیده شده به دستگاه ها را حفظ و مانع از هدر رفت سرمایش می گردد.

  • avatar
    احسان
    17 آبان 1398

    سوال: واحد من در طبقه اول یک پاساژ هست و این پاساژ در خیابان اصلی و پر ترافیک (صدای بوق ماشین و موتور، صدای رهگذرها..) واقع هستش، من قصد دارم فیلم آموزشی پر کنم بنابراین به یک محیط بدون صدا نیاز دارم، با توجه به نکات زیر چطور می تونید کمکم کنید. 1- چون واحد من رهن هستش می خوام بعد از اتمام کارم تمام وسایل عایق کاری رو بدون خسارت جدی از روی دیوار در بیارم.(امکان چسباندن با میخ دارد؟) 2- از چه ضخامتی باید استفاده کنم؟ 3-در حال حاضر نمی توانم از اتاقک آکوستیک (بدلیل گران بودن) استفاده کنم.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی بهتر است با ایجاد یک اتاقک کوچک و عایق کاری از داخل این اتاقک ایزوله مناسب جهت صدا را ایجاد نمائید. تا در هزینه و در خسارتهای بعدی جلوگیری صورت گیرد.

  • avatar
    شادی
    16 آبان 1398

    سوال: میشه خواهش کنم لطفا راهنمایی کنیم من کنکوری ام و خونمون رفت و امد زیاده و سر و صدا هست و من نمیتونم درس بخونم . من ی اتاق دوازده متری دارم که قطر دیوار ها زیاد هست ولی پنجره شیشه ای و در داره . چجوری باید عایق صداش کرد با چه وسیله صدا داخل اتاق نیاد ؟ ایا دیوار ها هم باید عایق شن ؟ چقدر هزینه میبره لطفا جواب بدید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست تمامی دیوار های مشترک که انتقال صدا دارند را عایق نمائید. با استفاده از یک لایه عایق صوتی دو رو صاف با ضخامت 2.5 سانتی متر و عایق مینرال می توانید پوشش مناسبی ایجاد نمائید.

      درب اتاق هم بوسیله عایق صوتی شانه تخم مرغی STI و یا چرم کوبی ایزوله کنید.

  • avatar
    علی
    12 آبان 1398

    سوال: من یک بالای مغازه بیکاره دارم که میخوام توش فعالیت های موسیقی کار کنم چیکارکنم ضد صدا و آکوستیک بشه و ۸۵%صدا بیرون نره اگر چیزی هس شماره نماس بزارین سفارش بدیم قیمتش چجور هستش؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های رولی و عایق های مینرال و عایق صوتی شانه تخم مرغی بصورت همزمان بر روی دیوار ها استفاده نمائید.

      برای استعلام از قیمت ها با تلفن های مندرج در سایت شرکت استفاده نمائید.

  • avatar
    علی
    11 آبان 1398

    سوال: پشت دیوار اتاقم موتور خونه هست صداش هم از دیوار هم از لوله بخاری میاد تو اتاق چه طور میشه اتاق رو عایق کرد بدون عایق کردن موتور خونه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 آبان 1398

      پاسخ: برای عایق کاری دیوار هایی که با موتورخانه در ارتباط هستند بهتر است در مرحله اول دستگاه های موجود در موتور خانه عایق نصب گرددبطور مثال پمپ آب را بوسیله اتاقک و نصب عایق صوتی شانه تخم مرغی عایق نمود.

      مرحله دوم عایق کاری دیوار مشترک مابین است که با استفاده از عایق های رولی که یک طرف بصورت چسبدار می باشد و عایق های مینرال بصورت ترکیبی بر روی دیواره قرار داد.

  • avatar
    علی
    11 آبان 1398

    سوال: در ورودی خانه در یک اپارتمان یه در یک و نیم لنگست با یک کتیبه شیشه ای بالاش ، که به علت درزهای فراوون صدا و سرما به شدت از بیرون به داخل میاد و بالعکس ! اول میخواستم با عایقهای شما ببینم میشه کاری براش کرد و دوم اینکه خودتون اجرا هم میکنید ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 آبان 1398

      پاسخ: در عایق کاری درب های ورودی دو راه حل وجود دارد.1- استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بسیار با کیفیت2- استفاده از لمسه کاری یا چرم کوبی بر روی دربها. در هر دو مرحله دوستان نصاب وجود دارند.

  • avatar
    رضا
    10 آبان 1398

    سلام. برای اتاقم نیاز به عایق داشتم تا صدا به اتاق های مجاور انتقال پیدا نکنه. اتاق 6 در 4 هست و شامل کمد، همینطور به در هم میبایست عایق بزنم اما سقف و کف نیازی ندارم. سوال اول اینکه بنده اتاقم 2 نبش هست و 2 طرف اش مجاورت با هوای بیرون ساختمان داره، پس فکر کنم برای عدم انتقال صدا به داخل خانه دیگه نیازی نیست که در 2 ضلعی که با بیرون از خانه مجاورت داره عایق بزنم؟ به گمانم فقط کافیه 2 ضلع مجاور خانه را عایق کنم؟ که شامل دیوار و در و کمد میشه. - مسئله بعدی اینه که به علت مستاجر بودن و کاهش هزینه نمیخوام از عایق هایی استفاده کنم که زیبایی نداشته باشه و نیاز به گچ و پوشش بیرونی داشته باشه. از طرفی کار بنده در اتاقم هست و بصورت دائم توسط PC با همکاران درحال صحبت کردن هستم و اکثرا با صدای بلند صحبت میکنم. قصدم این هست که کوچکترین صدایی مزاحم افراد خانواده نشود و به بیرون منتقل نگردد. پس سوال دومم این هست که با وجود این موارد چه عایقی را پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست از عایق های رولی با ضخامت 2 یا 2.5 سانتی متر استفاده نمائید. نکته قابل تامل بعداز اجرای نصب عایق است که می بایست از دیوار پوش استفاده نمائید. عایق ها فقط نقش پوشش صدا را ایجاد می نمایند و ظاهر خاصی ندارند.

  • avatar
    امیرحسین
    09 آبان 1398

    سوال: من یه کارگاه ماینر قراره راه اندازی کنم که در منطقه مسکونی قرار داره که صدایی بسیار زیاد داره و ماینر ها شبانه روزی روشن هستن هردستگاهی تقریبا۷۰ دسی بل صدا تولید میکنه تقریبا ۲۰ دستگاه قراره در کارگاه قرار بگیره میخوام عایقی بهم معرفی کنید که هیچ صدایی از کارگاه بیرون نره که همسایه ها را ازار بده.راهنمایی کنید.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی sti با ضخامت  19 یا 25 میلیمتر بر روی دیوار ها و ترکیب با عایق های مینرال و در انتهای کار با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی sti این حجم از صدا را پوشش دهید.

  • avatar
    پدرام
    06 آبان 1398

    سوال: میخواستم سوال بپرسم که با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی و استفاده از اون داخل باکسی ک دستگاهی حدود 160 دسی بل صدا تولید میکنه.. چقدر از صدا را حداکثر میشه مهار کرد از چ متریالی با چ زخامتی استفاده بایید کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 آبان 1398

      سوال: عایق های صوتی شانه تخم مرغی sti بالاترین کیفیت در کشور را داراست و دارای ضریب جذب صوت nrc0.4   می باشدکه در نوع خودش بی نظیر است.

      برای این نوع از کار جنابعالی با استفاده از عایق های رولی در مرحله اول و عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی عایق اول میتواند توان خوبی از پوشش صدا را ایجاد نماید.

  • avatar
    سعید
    06 آبان 1398

    سوال: پکیج در داخل ساختمان نصب شده و هر بار روشن و خاموش شدنش تولید صدا میکنه .آیا عایق صوتی شما قابلیت خنثی کردن صدای فن پکیج در هربار روشن و خاموش شدن رو داره؟ایا سطح شش وجهی عایق شانه تخم مرغی بر روی سطح صاف پکیج جهت نصب قابلیت اجرایی داره ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 آبان 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای ضریب جذب صوت و کلاس حریق استفاده نمائید.این عایق از نوع پشت چسبدار میباشد و میبایست طرف شانه تخم مرغی بصورت منبع صدا نصب گردد.

  • avatar
    فراهاني
    04 آبان 1398

    سوال: ما طبقه اول هستيم سقف پلي كربنات براي پاسيو زديم صداي باران آزار دهده هست آيا عايقي براي رفع اين مشكل وجود دارد ؟هزينه چطو ر است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 آبان 1398

      پاسخ: بله جنابعالی با استفاده از عایق های رولی با روکش آلومینیوم 170 میکرون بر روی سقف میتوانید این نوع صدا را پوشش دهید.

  • avatar
    دریا
    03 آبان 1398

    سوال: ما خونه نوسازی خریدیم.که متاسفانه دستشویی ان عایق صدا نشده. یکی از دیوارها با اتاق خواب متصله و گچیه.و یکی دیگر به حمام. از در و دیوارهای ان صدای اب و دستشویی میاد .واقعا تصمیم به فروش گرفتیم. اگه راهی هست لطفا راهنمایی بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 آبان 1398

      پاسخ: برای این نوع صدا ها می بایست از پشت دیوار حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از عایق های صوتی رولی و مینرال بصورت ترکیب شده و دوبل این صدا را پوشش دهید و در آخر با استفاده از دیوارپوش مثل پنل های گچی جهت زیبایی بر روی دیوار عایق شده اقدام نمائید.

  • avatar
    فرشاد
    01 آبان 1398

    سوال: وقتی ک بارون میاد صدای برخورد بارون ب کانال کولر ،ب داخل واحدمون میاد راهی برای جلوگیری هستش؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 آبان 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی الاستومریک sti با روکش آلومینیوم مسلح نخدار بر روی کانال های هوا استفاده نمائید.

  • avatar
    محمد مهدی
    27 مهر 1398

    سوال: من در منطقه سردسیر سقف شیروانی دارم که در قسمت ساختمان با رابیتس و گچ سفید صاف شده و حرارت زیادی از سقف به بیرون پرت میشه عایق شما برای اینمورد کاربردی داره و از زیر به سقف گچی میتونه بچسبه؟ و قیمت هر متر مربع ان چقدر میباشد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 مهر 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید از عایق های حرارتی و برودتی الاستومریک STI با ضخامت های مختلف استفاده نمائید. این نوع از عایق ها دارای کلاس حریق و ضریب انتقال حرارت می باشد.

      جهت قیمت با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    پگاه
    21 مهر 1398

    سوال: من در طبقه اول یک ساختمون 6 طبقه زندگی میکنم و پنجره اتاق خواب و آشپزخونه بعضی از واحدها تشکیل یک دالان یا تونل دادن به طوریکه کوچکترین صدا(حتی صدای سرخ کردن روغن )داخلش میپیچه. برای کاهش این صدا کاری میشه کرد؟ آیا میشه ارسال صدای خودمون و دریافت صدای همسایه ها کاهش داد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 مهر 1398

      پاسخ: با توجه به اینکه صدا بصورت تکرار باعث آزار جنابعالی میگردد جنابعالی می بایست با استفاده از عایق هایی نظیر صوتی شانه تخم مرغی توی بعضی از فضا ها استفاده نمائید.

  • avatar
    لیلا والا
    20 مهر 1398

    سوال:  خانه ی قدیمی مستاجر و ساکنیم شبها صدای موتور خانه در زیززمین بشدت نویزهای آزار دهنده ای دارد و باعث ناراحتی شده .بدنبال راهکاری برای جلوگیری از انتشاره این صدا و خواب راحت هستیم . چکار میتونیم انجام بدیم تا راحت بشیم . ممنونم لطفا به ایمیل بفرستین یا شماره ی تمای بزارید تماس بگیرم و مشاوره بدهید . با سپاس فراوان؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 مهر 1398

      پاسخ: برای عایق کاری موتورخانه ها در مرحله ی اول دستگاههای موجود در موتورخانه را عایق می نمایند بصورتی که با ایجاد محفظه یا اتاقک صداها را پوشش میدهیم.

  • avatar
    علی گلشکن
    19 مهر 1398

    سوال: همسایه ما از صدای موتور خونه استخر مون ناراحته ایا میشه از محصول شما استفاده کنیم و مطمین باشیم صدارو کم میکنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 مهر 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های رولی با ضخامت های 19 یا 25 میلیمتر و عایق های الیاف دار بصورت ترکیبی بر روی دیوار ها و سطوحی که صدا عبور میکند استفاده نمائید.

  • avatar
    پوریا
    14 مهر 1398

    سوال:ببخشید برای اتاق گیمینگ هم کاربرد داره که صدای داخل اتاق به بیرون نره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 مهر 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی sti استفاده نمائید.

  • avatar
    علی
    14 مهر 1398

    سلام .. بنده به تازگی خانه ای اجاره کردم که در خیابان اصلی هست و با اینکه پنجره ها دوجداره هستن ولی باز صدای اتومبیل ها و رفت و‌امدها به راحتی وارد خانه میشه و‌این خیلی باعث اذیت و‌ازار میشه .. میخواستم ببینم راهی هست منو راهنمایی کنید چون واقعا خیلی سخت شده تحمل این همه صدا

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      14 مهر 1398

      پاسخ:با توجه به اینکه شما مستاجر هستید تنها راه ممکن استفاده دیوار کاذب میباشد بصورتی که دیواری مجزا بر روی دیوار اصلی اجرا گردد و عایق بر روی آن دیوار بصورت لایه لایه اجرا گردد.

  • avatar
    سوال
    13 مهر 1398

    سوال: برای قفس پرنده برای طوطی سانان میشه از این عایق صدا استفاده کرد؟ در پشت بام منزل.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 مهر 1398

      پاسخ: بله میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی از داخل به سمت منبع صدا استفاده نمائید.

  • avatar
    بابک
    12 مهر 1398

    سوال: تواتاقم چندجفت عروس هلندی دارم که صبح صدای زیادی دارن برای اتاق کناری که فاصلشون اندازه عرض دره میشه از این عایق ها استفاده کن بینشون؟اگه اره چجوری و قیمتش متری چنده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 مهر 1398

      پاسخ: جنابعالب با استفاده از عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بر روی دیواره و استفاده از عایق مینرال بر روی عایق اول و دیوارپوش میتوانید صدا را به حداقل برساند.

  • avatar
    محمد هادی
    02 مهر 1398

    سوال: من یه قفس دارم می خوام اون رو عایق بندی کنم چون خروس من خیلی سر و صدا می کنه همسایه ها شاکی میشن برای عایق کامل شدن لازمه کل قفس رو عایق بندی کنم یا فقط قسمتی رو؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 مهر 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی روی بدنه قفس از داخل میتوانید این پوشش را ایجاد نمائید.

  • avatar
    Armin izadkhah
    29 شهریور 1398

    سوال: من برای اتاقم میخوام چون درام آکوستیک دارم راه کارتون چیه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 شهریور 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق های رولی و عایق مینرال بر روی دیوار و در مرحله سوم عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی دیوار اجرا گردد.

  • avatar
    محمد شعبانی
    28 شهریور 1398

    سوال:  صدای پمپ پکیج دیواری تو کل منزل میپیچه، تعمیرکار هم میگه پمپ سالمه ولی برای ما آزار دهنده است، برای عایق بندی صدا چکار میتونیم بکنیم؟!

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 شهریور 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای ضریب جذب بسیار بالایی است و دارای کلاس حریق است میتوانید این نوع صدا را کاهش دهید.با استفاده از این نوع عایق بر روی بدنه اتاقک دستگاه صدا کاهش پیدا میکند.

  • avatar
    وحید
    28 شهریور 1398

    سوال: من در طبقه اول هستم و همسایه های بالای سر هنگام استفاده از حمام مزاحمت بسیاری را رد مسیر فاضلاب برای اتاق خواب ایجاد می کنند اب فاضلاب صدای مزاحم ایجاد می کند مسیر حمام در کنار اتاق خواب است و لوله های فاضلاب به علت مشترک بودن صدا ایجاد می کنند لوله ها در پشت دیوار حمام هست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 شهریور 1398

      پاسخ: با استفاده از اتاقک و عایق کاری صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنه اتاقک از داخل می توانید صدای این نوع لوله ها که از زیر سقف عبور کرده است را پوشش دهید.

  • avatar
    امید علیمددی
    20 شهریور 1398

    سوال: یه سقف شیروانی هست میخوام صدای دریل و سنگ فرز به بیرون نره واسه همسایه ها آزاری داشته باشه تو حیاط شما راهکارتون چی هست دیوارها اجر و سیمان سفید شده فقط مشکلم سقفه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 شهریور 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده ازسقف کادب و عایق صوتی داخل این سقف صدا را تا حد امکان کاهش دهید.

      با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی و عایق مینرال می توانید این کار را انجام دهید.

  • avatar
    مجتبی محبیان
    11 شهریور 1398

    سوال: بنده قاری قران هستم وآپارتمان محل سکونت اینجانب در طبقه چهارم یک واحد مسکونی می باشد تمرینات روزانه من که باید با صدای اوج و بالا انجام بگیرد موجب آزار همسایگان می شود آیا می توان یک اتاقک یک متر در یک متر عایق شده برای تمریناتم تعبیه کرد یا خیر؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 شهریور 1398

      پاسخ: بله قطعا امکان پذیر می باشد ایجاد اتاقکی که داخل دیواره های آنها عایق کار شده است می تواند به شما کمک نماید.

  • avatar
    مهدیزاده
    11 شهریور 1398

    سوال: برای عایق کردن یه منزل که حسینیه شده و صدا بیرون میره ازچه محصولی میشه استفاده کرد طوری که فقط عایق صداباشه ومحیط گرم نشه ونصبش راحت باشه وبادوام باشه.قیمت و نحوه خرید ومدت زمانی که به دستمون میرسه رو هم بفرمایید.احتیاج هست کسی برای نصب بیاد یاخودمون میتونیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 شهریور 1398

      پاسخ: برای عایق کاری این نوع فضا ها که قدرت و سرعت صدای بالایی وجود دارد استفاده از عایق های چند لایه بر روی دیواره ها الزامی است.

      استفاده از عایق های رولی و عایق های مینرال بصورت لایه لایه و در آخر دیوارپوشبر روی عایق ها.

  • avatar
    فروزان
    07 شهریور 1398

    سوال: درمجتمع طبقه چهارم ساکن هستم فرش بافم هنگام کوبیدن دفه صدا به طبقه پایین میره زیر پایه های دارفیبر گذاشتم..اگه امکان داره راهنمایی کنید ممنون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      07 شهریور 1398

      پاسخ: اصولا در صداهای کوبه ای صدا از طریق سازه ساختمان منتقل میگردد بنابراین جنابعالی می بایست عایق رو به نزدیک ترین محل کوبش برسانید استفاده از عایق های صوتی sti دو رو صاف میتواند به جنابعالی کمک نماید.

  • avatar
    انوشا
    05 شهریور 1398

    سوال: در آپارتمان ما یکی از اتاق خوابها مجاور حمام است که در زمان استفاده همسایه ها از سرویس بهداشتی داخل حمام و خود حمام صدای آب خیلی اذیت کننده است، چطور میشه برای رفع این صدا اقدام کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 شهریور 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست دیوار مشترکی که با همسایه دارید را با استفاده از عایق صوتی رولی دو رو صاف بر روی دیوار اجرا نمائید و با استفاده از عایق های مینرال پوشش صدا را به حداقل برسانید.

  • avatar
    علی
    03 شهریور 1398

    سوال: اسپیکر کوچکی (کوچکتر از یک لیوان) را عایق بندی کنم به طوری صوت فقط از طرف دیافراگم خارج شود. با فوم و یونولیت نتیجه نگرفتم. لطفا راهنمایی فرمایید. در واقع باید صوت تک جهته از اسپیکر بگیریم.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 شهریور 1398

      پاسخ: با استفاده از باکس و عایق صوتی شانه تخم مرغی میتوانید صدا را به حداقل برسانید.

  • avatar
    س جعفری
    02 شهریور 1398

    سوال: در حیاط خلوت آپارتمان ما سقف کاذب از جنس پلی گربنات است که هنگام باران سرو صدای زیادی ایجاد میکند و همسایه ها شکایت دارند. عایق صوتی برای روی سقف که هم خیلی تاریکی ایجاد نکند و هم اینکه نسوز باشد که یوقت ته سیگار رویش آتش نگیرد و صدای برخورد باران را هم کم کند چه پیشنهاد میدهید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 شهریور 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی و اجرای آلومینیوم مسلح نخدار بر روی سطح عایق جهت محافظت مشکل خودتان را حل بنمائید.

  • avatar
    منفرد
    31 مرداد 1398

    سوال: میخواستم بدونم تفاوت عایق پشم سنگ و عایق های شما چیست؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 مرداد 1398

      عایق های رولی دارای ساختاری سلول بسته و جهت صداهایی با سرعت بالا استفاده میشود و بدون نیاز به زیرسازی بر روی سطوح بوسله چسب اجرا میگردد. عمر مفید بالا کلاس حریق و ضد آب می باشد و تا 35 دسبل کاهش صوت را ایجاد می نماید.

  • avatar
    یوسف
    20 مرداد 1398

    سوال: میخواستم صداهایی که از هال خونه و اتاق بقلی وارد اتاقم میشه رو جلوگیری کنم ، اتاق من یه ساختار قدیمی داره و ۳ تا در میخوره چطوری میتونم درهارو عایق بندی کنم که صدا وارد اتاقم نشه؟؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 مرداد 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با عایق کاری بوسیله عایق صوتی شانه تخم مرغی و یا لمسه کاری درب ها مشکلات را بر طرف نمائید.

  • avatar
    فرهاد
    12 مرداد 1398

    سوال: من میخواستم کارگاه نجاریمو که نزدیک به یک واحد مسکونی ویلایی هست رو عایق صدا کنم. از چه چیزهایی باید استفاده کرد تا صداهای مهیب دستگاه های نجاری به کمترین حالت ممکن به بیرون درزکنه.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 مرداد 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست تمامی سطوح دیوار و سقف را با استفاده ار عایق های رولی بصورت ترکیبی بر روی سطوح مورد نظر قرار دهید.

      با استفاده از عایق های رولی STI با ضخامت حداقل 25 میلیمتر و ترکیب چند لایه با عایق های مینرال میتواند به جنابعالی کمک نماید.

  • avatar
    سجاد
    10 مرداد 1398

    سوال: من یه ماینر دارم که حدود 80db صدا داره که هوای گرمی که از خروجی بیرون میزنه اندازه یه بخاری هست . بنابراین این گرما رو با استفاده استفاده از لوله فنری به جای لوله بخاری وصل کردم ولی خیلی صدا از لوله بیرون میره یعنی اگر ماینر رو درون باکس شانه تخم مرغی قرار بدم باز صدا از لوله بیرون میره که برای همسایه ها ازار دهنده هست 1 . ایا میشه راهی برای صدایی که از لوله خارج میشه کاری کرد اگر راهی هست یکم توضیه برای ساخت هم بدید ممنون 2 . اگر بخواهیم برای ماینر باکس درست کنیم مسلما باید راهی برای هوای خنک به باکس گذاشت ایا صدا از این ورودی خارج نمیشه.؟ سپاس

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 مرداد 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از لوله های فلکسیبل عایق دار تا حدی از شدت صوت جهت عبور هوای گرم استفاده نمائید.

      جهت سایلنت کردن ماینر با استفاده از باکس و عایق های صوتی رولی و صوتی شانه تخم مرغی در بدنه باکس این مشکل را حل نمائید.

      عایق های صوتی STI  علاوه بر پوشش صدا ها عایق حرارتی و برودتی نیز می باشد که برودت ایجاد شده را حفظ می نماید.

  • avatar
    ناصرمالکی
    08 مرداد 1398

    سوال: ما یک موتورموتورخونه داریم زیر برج که دوتا برج نوزده طبقه راسرویس میده دائما دوتا چیلر دویست تن و شش دستگاه پمپ آب توی مدارهستند صدای آنها طبقات همکف و اول رابسیارآزارمیده چگونه میتوان این معضل راباعایق کای صوتی حل کرد و شما چه کمکی میتوانید بما بکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 مرداد 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق های صوتی رولی و عایق های صوتی شانه تخم مرغی و ایجاد اتاقک و اجرای عایق کاری در بدنه اتاقک می توانید این گونه صدا ها را پوشش دهید.

  • avatar
    امین
    29 تیر 1398

    سوال: ما در طبقه همکف سکونت داریم و موتور پمپ آب زیر پله ها داخل اتاقک و درب می باشد ولی صدای روشن شدنش خیلی اذیت کننده ست.لطفا راهنمایی کنید از چ راهی برای کم شدن صدا استفاده کنیم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      29 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی با استفاده از اتاقک و نصب عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنع اتاقک ترجیحا چوبی به سمت منبع صدا می تواند صدای موجود را به حداقل برساند.

  • avatar
    احسان
    28 تیر 1398

    سوال: سیستم گرمایش و سرمایش در منزل هواساز هست و در اتاقکی چوبی در کنار اشپزخانه قرار دارد. چگونه میتوانم صدای این اتاقک را به حداقل برسانم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 تیر 1398

      پاسخ: اگر صدای ساطع شده از درب چوبی اشاره شده باشده میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی با ضریب nrc 0.4 میتوانید صدا را کاهش دهید.

  • avatar
    پيمان ملكي
    26 تیر 1398

     سوال: موتورخانه استخر طبقه دوم خانه ويلايي دوبلكس ما در هنگام روشن بودن موجب آزردگي خاطر همسايه است لذا جهت عايق نمودن كف و ديوار مرتبط از جنابعالي كمك ميخواهم.ضمنا اگر شماره تماسي محبت نماييد عكس و فيلم مربوط به آن را براي راهنمايي بهتر برايتان واتس اپ كنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      26 تیر 1398

      پاسخ: اصولا برای عایق کاری موتورخانه هایی که راه اندازی شده است خود دستگاهها عایق می شود و جهت جلوگیری از عبور صدا منبع صوت مثل پمپ های آب و .... را عایق کاری می نمائیم. با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنه اتاقک تعبیه شده بر روی دستگاهها میتوانید پوشش مناسبی ایجاد نمائید.

  • avatar
    امیر
    24 تیر 1398

    سوال:6  تا ماینر دارم که هر کدوم 76 دسیبل آلودگی صوتی دارن و دیوار اتاق همون دیوار کوچه هست و به خاطر گردش هوا باید پنجره باز باشه ، صدا خیلی بیرون میره اگه 70 درصد صدا کمتر بشه عالیه . برام مورد من چی پیشنهاد میکنید که صدا رو کاهش بده و هزینشم مقبول باشه ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با عایق کاری و با استفاده از عایق های رولی و صوتی STI  توان صدا ها را کاهش دهید.

  • avatar
    آزاده
    22 تیر 1398

    سوال: ما براي ماينرهامون جعبه درست كرديم و حالا ميخوايم داخل جعبه ها رو عايق صوتي بچسبونيم تا صدا به بيرون انتقال پيدا نكنه ... صداي ماينرها حدودا ٨٢ دسيبل هست با توجه به اينكه دماي ماينرها بالاست ، استفاده از فوم هاي شانه تخم مرغي رو پيشنهاد مي كنيد ؟ خطر اشتعال نيست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 تیر 1398

      جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار که دارای ضریب جذب صوت بسیار بالا می باشد استفاده نمائید.

      عایق های صوتی sti دارای کلاس حریق و ضریب انتفال حرارت می باشد بنابراین علاوه بر اینکه خطر آتش سوزی را از بین میبرد میتواند برودت ایجاد شده جهت خنک کردن دستگاه های شما را حفظ نماید.

  • avatar
    Saeed
    22 تیر 1398

    سوال: این پنل ها 230تا250 دسیبل هم جواب میده؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 تیر 1398

      پاسخ: عایق های صوتی توان مشخص شده ای دارند و طابق قوانین در فیزیک، دانسیته و ضخامت نقش  تعیین کننده ای دارند. بنابراین برای این توان بسیار بالا باید از لایه های بیشتر و متعدد استفاده نمائید.

  • avatar
    رضا
    18 تیر 1398

    سوال: یک کارگاه صنعتی دارم دستگاه ها صدای زیادی تولید میکنه و ما شیفت شب کاری هم داریم . چه نوع عایق صدایی رو پیشنهاد میکنید که صدا از کارگاه مزاحمتی برای همسایه ها نداشته باشد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 تیر 1398

      پاسخ: با توجه به نوع کار جنابعالی و صداهای ناشی از فعالیت شما می بایست از عایق های چند لایه و ترکیبی استفاده نمائید.

      عایق های رولی sti  بعلاوه عایق های مینرال میتواند به شما کمک نماید.

  • avatar
    حسین
    16 تیر 1398

    سوال: میخواستم اتاق منزل رو اکوستیک و عایق کنم جهت فعالیت موسیقی... منزل طبقه۲ آپارتمان هست و بیشتر نمیخوام همسایه‌های طبقات بالا و پایین اذیت بشن... برای کف اتاق، سقف و دیوارها چه پیشنهادی دارید که مقرون به صرفه هم باشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 تیر 1398

      پاسخ: برای اجرای اتاق های آکوستیک جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های صوتی رولی و شانه تخم مرغی را بصورت ترکیبی استفاده نمائید.

  • avatar
    شاهین
    11 تیر 1398

    سوال: برای خرید از شما باید چیکار کنم و اینکه ارسال هم دارین که درب منزل پرداخت بشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی جهت خرید از سبد محصولات شرکت با شماره های مندرج درسایت شرکت تماس حاصل بفرمائید و با واحد فروش جهت خرید هماهنگی لازم را انجام بفرمائید.

  • avatar
    لیلی رشیدی
    10 تیر 1398

    سوال: ما طبقه همکف هستیم که پمپ اب کنار واحد ماست و پمپ بر روی زمین قرار دارد.اگر فقط زیر پمپ عایق بگذاریم و محفظه دور پمپ نگذاریم باعث کاهش صدا می شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی می توانید با استفاده از اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی sti به بدنه اتاقک و به سمت منبع صدا کاهش چشمگیری از صدا را داشته باشید.

  • avatar
    مجیدبهمنی
    09 تیر 1398

    سوال: داخل ساختمان 5 طبقه زندگی میکنم پمپ آب زیر راه پله هستش وصدای ناهنجاری داره وهمه را اذیت میکنه شما عایقی دارید صداش کم بشه ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با ساخت یک اتاقک با هر جنسی و با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی دارای ضریب صوت بسیار بالا و دارای کلاس حریق و ضد آب پوشش مناسبی جهت عایق صدا ایجاد نمائید.

      عایق صوتی به بدنه اتاقک و به سمت منبع صدا می بایست نصب گردد.

  • avatar
    هادی
    08 تیر 1398

    سوال: طبقه آخر ساختمان هستیم و موتور آسانسور بالای واحد ما و در پشت بام مستقر است صدای کارکرد آسانسور کاملا در خانه ما احساس میشود باز و بسته شدن در صدای حرکت آسانسور بین طبقات کاملا احساس میشه دیوارهای اتاقک و کف آن را بوسیاه عایق های شانه تخم مرغی پوشاندیم ولی کوچکترین تاثیری نداشت شما راه حلی برای این مشکل دارین ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      08 تیر 1398

      پاسخ: با توجه به اینکه صداهایی وجود دارند بصورت ارتعاش از طریق سازه ساختمان به کف و دیوار ها منتقل میگردد حتما میبایست قبل از اجرای سقف و دیوار ها عایق بین دیواره ها و سقف ها قرار داده شود.

      استفاده از عایق صوتی نامرغوب و  اجرای غیر فنی هیچ تاثیری در پوشش صدا ندارد.

  • avatar
    حمید
    07 تیر 1398

    سوال: واسه صدای ماینر چه پیشنهادی دارین؟که هم ورودی هوا وخروجی باید داشته باشه؟وچقدرصداشو خنثی میکنه چندdbl ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      07 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید از عایق صوتی الاستومریک با ساختار شانه تخم مرغی استفاده نمائید. عایق صوتی شانه تخم مرغی sti دارای ضریب جذب صورت بسیار بالا می باشد و به لحاظ جنسیت میتواند برودت داخل باکس ماینر رو حفظ نماید.

  • avatar
    Vahid
    05 تیر 1398

    سوال: میخواستم بدونم من ک ساز ویلن تو خونه تمرین میکنم یا اواز میخونم چ راه حلی هست ک صدا همسایه هارو اذیت نکنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 تیر 1398

      پاسخ: جنابعالی با توجه به نوع کار باید تمامی سطوح را عایق کاری نمائید و با استفاده از عایق های صوتی رولی همراه با عایق های صوتی شانه تخم مرغی بصورت همزمان بر روی همدیگر استفاده نمائید تا حداقل خروجی صدا را داشته باشید.

  • avatar
    محسن
    04 تیر 1398

    سوال: برای عایق کاری صوتی لوله های فاضلاب چه پیشنهادی دارید؟ و چقدر می‌تونه موثر باشه؟ در ضمن راهکار عایق کاری دیوار سرویس هنگام بنای ساختمان را هم بفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 تیر 1398

      پاسخ: با توجه به محل قرار گیری لوله های فاضلاب به عنوان مثال اگر در زیر سقف بعنوان سیفون باشد می بایست باکس یا اتاقک رو ایجاد کنید و داخل اتاقک را عایق صوتی شانه تخم مرغی قرار دهید و بر روی لوله یا سیفون قرار داده.

  • avatar
    مهدی جلیلی
    04 تیر 1398

    سوال: یه اتاق 2 در 2 داخل بالکن من درست کردم با شیشه دو جدار واسه پرنده .موقعه خواندن باز صدا داخل اپارتمان وارد میشه راهنمایی کنید که حداقل صفر درجه صدا خارج شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 تیر 1398

      پاسخ:   با توجه به حجم بالای صدا می بایست با استفاده از عایق های صوتی دیواره ها را عایق کنید. وقتی عایقی جهت پوشش صدا وجود ندارد نمیتوانید انتظاری داشته باشید. جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی که ضریب جذب بسیار بالایی دارد استفاده نمائید.

  • avatar
    علی مرادی
    30 خرداد 1398

    سوال: ببخشید میخواستم ببینم چطوری میتونم صدای هواکش صنعتی رو که توی حیاط خونم هست کاهش بدم ایا کانال هوا رو هم میشه عایق صوتی کرد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 خرداد 1398

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید بوسیله ساخت اتاقک و با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی این نوع صدا ها را کاهش داد.

      بله میتوان کانال های هوا را عایق صوتی نمود.

  • avatar
    اکبر ذوقمند نیا تاسیساتی نور
    20 خرداد 1398

    سوال: برای دیواره های اطاق دیزل ژنراتو ر فوم جاذب صدا وضد حریق میخوام چه پیشنهادی دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 خرداد 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق صوتی الاستومریک با ساختار شانه تخم مرغی sti دارای کلاس جذب صوت بسیار عالی و بالا و دارای کلاس حریق c که خود خاموش شونده هستند و شعله ور نمی شوند می توانید استفاده نمائید.

  • avatar
    سهیلا
    11 خرداد 1398

    سوال: پنجره های خونه ما وقتی باد میاد یا کولر روشن میکنیم صدایه سوت میدن که خیلی ازاردهنده است خواهش میکنم یه راحل پیشنهاد کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      11 خرداد 1398

      پاسخ: جنابعالی با توجه به کیفیت بد پنجره ها نسبت به اصلاح آنها اقدام نمائید.

  • avatar
    محمدامینی
    07 خرداد 1398

    سوال: سلام، پیشاپیش ممنون از پاسخگویی باحوصله و مفیدتون.واقعیتش ما طبقه ۵ام یه واحدیم، وقتی درب تراس روباز میکنیم سروصدای کوچه جلویی که بچه ها توش بازی میکنن واقعا آزاردهنده اس، نکته جالب اینجاست که همسایه های پایین تر کمتر سروصدا توی تراس و پذیرایی شون میاد، برام واقعا سوال شده چرا انقدر زیاد صدا میاد تو تراس ما، اصن وقتی یکی تو کوچه ارومم حرف میزنه ما میشنویم علیرغم ارتفاع زیاد ما... شما چه کاری رو توصیه میفرمایید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      07 خرداد 1398

      پاسخ: جنابعالی باید مد نظر داشته باشد که صدا ها بصورت نقطه ای عبور نمیکنند و بصورت لوگاریتمی و گسترده پخش می شود بنابراین طبیعی می باشد می باشد که شما این مشکل را داشته باشید. جنابعالی میتوانید با استفاده از تراس های شیشه ای این مشکل را حل بنمائید.

  • avatar
    ناصر
    06 خرداد 1398

    سوال: در آپارتمان ما بچه های طبقه بالا بدو بدو میکنند و صدای دویدن آنها آرامش رو از ما میگیره, چه راهکاری برای ازبین بردن صدا دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 خرداد 1398

      پاسخ: با توجه به اینکه اینگونه صدا ها را کوبه می نامند حتما و قطعا باید عایق کاری از کف طبقه بالا صورت بپذیرد و امکان عایق کاری در صورت اینکه صدا بصورت کوبه ای باشد از زیر سقف امکان ندارد.

  • avatar
    Alireza
    02 خرداد 1398

    سوال: آیا میتوانیم برای ضبت صدا و پخش موسیقی از فوم های شانه تخم مرغی استفاده کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 خرداد 1398

      پاسخ: بله میتوانید از عایق های صوتی الاستومریک با ستاختار شانه تخم مرغی که دارای ضریب NRC یا ضریب جذب صوت هستند استفاده نمائید.

  • avatar
    داود کاکلی
    30 اردیبهشت 1398

    سوال: در اتاق خواب بچه ها دیوار مشترک با همسایه وجود داره که براحتی هر دو طرف صدای هم را می شنوند. چگونه میتونم این صدا را از بین ببرم؟ .در ضمن چه اندازه از دیوار پس از نصب عایق ضخیمتر خواهد شد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 اردیبهشت 1398

      پاسخ: جنابعالی می بایست با استفاده از عایق های صوتی رولی و پشت چسبدار با ضخامت های 19 و 25 میلیمتر بصورت ترکیبی از چند لایه عایق و با استفاده از دیوارپوش پنل گچی تمامی صداهای عرف مثل صحبت کردن، معاشرت داشتن، صداهای تلوزیون، با تلفن صحبت کردن، که بصورت نرمال ساطع گردد را عایق کرد. بعداز نصب دیوارپوش میتوانید بر روی آن کاغذ دیواری یا نقاشی صورت پذیرد.

  • avatar
    جلال رحیمی
    28 اردیبهشت 1398

    سوال: صدای پمپ آب در طبقه همکف برای واحدهای طبقه اول خیلی آزار دهنده هست چیکار کنیم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 اردیبهشت 1398

      پاسخ: با استفاده از اتاقک و عایق صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار بر روی بدنه اتاقک میتوانید صدا را از بین ببرید. عایق های صوتی STI دارای ضریب بسیار بالایی در جذب صدا می باشد.

  • avatar
    مینا
    18 اردیبهشت 1398

    سوال: اتاق من در کنار حال و آشپزخانه قرار گرفته و صدای تلویزیون و ...رو دقیقا میشنوم‌ و نمیتونم درس بخونم.اگ در اتاقم رو عایق نصب کنم‌ میتونه مفید باشه؟صدا چه مقدار کم میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 اردیبهشت 1398

      سوال: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی با ضخامت های 19 و 25 میلیمتر و با استفاده از دیوار پوش های مختلف جهت زیبایی صداهای نرمال و عرف را میتوانید از بین ببرید و به حداقل برسانید.

  • avatar
    خلیل‌نباتی
    15 اردیبهشت 1398

    سوال: یک صدا‌گیر‌ مناسب برای دیواره و کف سقف‌ کاذب دستشوئی طبقه بالائی چه صدا گیری را مناسب می‌دانید، و‌ لطفا بفرمائید متری چند است. ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 اردیبهشت 1398

      پاسخ: با ایجاد یک محفظه و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار به بدنه اتاقک به سمت منبع صدا این نوع صدا ها را از سمت سیفون قطع نمائید.

  • avatar
    مهرداد
    13 اردیبهشت 1398

    سوال: استفاده از اتاقك عايق شده جهت پمپ آب بالاي پشت بام صدا رو كامل از بين ميبره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 اردیبهشت 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی STI میتوانید این نوع صدا ها را کاهش یا اط بین ببرید.

  • avatar
    امید
    02 اردیبهشت 1398

    سوال: آیا میشه از عایق های صوتی شانه تخم مرغی برای زیر پمپ آب ساختمان استفاده کرد جوری که صدا رو تو سطح خنثی کنه؟؟ چک کردم متوجه شدم صدا از طریق لرزش کف پمپ به دیوارهای ساختمان منتقل می شه . و اگه جواب مثبت هست آیا این نوع عایق ها ضد آب و یا مقاوم در برابر آب هستند؟؟ سپاس

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 اردیبهشت 1398

      پاسخ: از عایق های صوتی شانه تخم مرغی جهت پوشش صدا هایی نظیر پمپ آب، دیزل ژنراتور و... استفاده می گردد. این نوع از عایق ها دارای کلاس حریق و ضد آب می باشد.

  • avatar
    بهنام
    02 اردیبهشت 1398

    سوال: برای یه در چوبی دولنگه تو خالی که صدا رو از خودش عبور میده چه کاری میشه انجام داد که با حداقل هزینه عایق صوتی بشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 اردیبهشت 1398

      پاسخ: برای عایق کاری درب ها 2 راه حل وجود دارد:

      1- اجرای چرم کوبی یا لمسه کاری درب ها

      2- اجرای عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی درب ها به سمت منبع صدا و درزگیری چارچوب و درب.

      لازم به ذکر است لمسه کاری یا چرم کوبی فقط در دربهای چوبی صورت می پذیرد.

  • avatar
    faramarz
    23 فروردین 1398

    سوال: قیمت هر متر مربع از عایق شانه تخم مرغی چقدر میباشد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      23 فروردین 1398

      پاسخ: با توجه به نوسانات قیمت و ارزی خواهشمندیم با تلفن های داخل مندرج در سایت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    بنیامین
    17 فروردین 1398

    سوال: میخواستم بگم یک پاسیو نورگیر مشترک بین دوطبقه خونه قدیمی داریم که صدای پایینیها بالا میاد چون از نور پاسیو استفاده میکنه امکان بستنش نیست آیا صفحه عایقی داریم که شفاف باشه و ما بندازیم داخل پاسیو تا صدا بالا نیاد امکان دوجداره کردن پنچره ها هم نیست یا عایق قوی باشه که پنجره ها رو عایق کنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 فروردین 1398

      پاسخ: خیر در صورت عایق کاری نور و منظر از بین میرود و عایق ها شفاف نیستند.

  • avatar
    نياوش
    15 فروردین 1398

    سوال: پمپ آب خانگي بالاي پشت بام صداي زيادي دارد صداش وارد خانه مي شود از طريق سقف چگونه صدا را كنترل كنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 فروردین 1398

      پاسخ: با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی و ساخت  و یک محفظه و قرار دادن بر روی پمپ آب میتواند صداها رو به حداقل برساند.

  • avatar
    Amir
    09 فروردین 1398

    سوال: برای صداگیری درب پراید قابل استفاده هستش؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 فروردین 1398

      پاسخ: بله با استفاده از عایق های رولی با ضخامت 13 میلیمتر بر روی درب ها و تمامی قسمت اتاق ها این پوشش ایجاد میگیرد.

  • avatar
    مصطفی قلیزاده
    09 فروردین 1398

    سوال: با توجه به پرسش و پاسخ هایی که خونده ام چند سوال ازتون داشتم...1-برای دیوار مشترک با اسانسور ضخامت 25 میلی متر برای عایق کم نیست؟2- بیشترین الودگی صدا از طبقه بالاست و نمیتونم به طبقه بالا دست بزنم..اگر روی سقف واحد خودم کار کنم ایا به حد رضایت مناسب خواهم رسید یا اینکه جواب نخواهم گرفت و فقط هزینه اضافی کرده ام؟ 3- من سمنان هستم،برای اینکه گفته بودید دو طرف چسب دار هستن، ایا خودمون میتونیم این کار رو انجام بدیم یا اینکه باید نصاب تون انجام بدن؟برای اطلاعات تکمیلی با شماره هاتون تماس گرفتم...گویا در تعطیلات هستید، از چه تاریخی شرکت تون فعال میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      09 فروردین 1398

      پاسخ: اصولا با استفاده از عایق های صوتی با ضخامت مورد نظر صداهای نرمال پوشش داده میشود. صداهای آسانسور قسمتی از سازه ساختمان و سقف عبور کرده و به سمت شما می آید.

      عایق ها بصورت پشت چسبدار هستند و خودتان هم میتوانید نصب نمائید ولی نکته قابل اهمیت بعداز نصب عایق هست که می بایست دیواری بر روی آن قرار بگیرد که آندیوار نیاز به نصاب دارد.

  • avatar
    بهنام
    06 فروردین 1398

    سوال: برای عایق کردن درب اتاق چه کار هایی میشه انجام داد.و سوال دومم برای جلوگیری از اکوی صدا در اتاق ضبط صدا چه از پنل شانه تخم مرغی چن سانتی باید استفاد کرد?

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 فروردین 1398

      پاسخ: درب ها رو هم میتوان عایق کاری کرد و سپس چرم کوبی نمود و هم میتوانید به تنهایی عایق صوتی شانه تخم مرغی استفاده نمائید.

      عایق صوتی شانه تخم مرغی الاستومریک بهترین عایق صوتی می باشد که میتواند جهت اتاق های ضبط استفاده نمود.

  • avatar
    اردشیر مسیبی
    05 فروردین 1398

    سوال: واحد ما کنار یک مدرسه ابتدایی و داخل اتاق خواب ما در تراس از جنس شیشه دو جداره هست با این وجود صدای مدرسه داخل اتاق میاد.چه راحلی برای عایق کردن در تراس یا پنجره پیشنهاد میکنید از لحاظ هزینه مشکلی ندارم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 فروردین 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده ازعایق های رولی و ترکیب با عایق های مینرال یک جداره ایجاد نمائید. تا صداها رو به حداقل برسانید.

  • avatar
    رولي
    02 فروردین 1398

    سوال: ديوار اتاق خوابم چسبيده به اسانسور خيلي اذيت كننده چه راهي پيشنهاد ميكنيد ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 فروردین 1398

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی رولی با ضخامت 19و25 میلیمتر و با ترکیب عایق های مینرال این صدا را کنترل نمائید.

  • avatar
    محمد
    24 اسفند 1397

    سوال: اتاقی دارم که توش چنتا ماینر گذاشتم که صدای تولید شده هر کدوم 76 dB است میخوام بدونم اگه تمام دیوارها رو با عایق تخم مرغ بپوشونم صدای دیگه بیرون نمیاد یا اگه میاد حول حوش چند dB است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      24 اسفند 1397

      پاسخ: جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار این گونه دستگاه ها را داخل اتاقک گذاشته و صداها را به حداقل برسانید. ضریب nrc این نوع عایق 0.4 می باشد ضریب جذب صدا.

  • avatar
    مسعود
    19 اسفند 1397

    سوال: یک دیوار نازک بین خانه ی من و همسایه ای که خانه اشان پشت قواره هست وجود دارد و صدای صحبت کردنِ بلند کامل رد و بدل میشود.چه کار کنم ؟ خانه استیجاری هست و نمیخوام دیوار کشی کنم...لطفا راهنمایی کنید..آیا عایق شانه تخم مرعی میتونه از رفتن صدای ما به آن طرف جلوگیری کنه ؟ تا چه حدی ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 اسفند 1397

      پاسخ: با استفاده از عایق های رولی با ضخامت 19 و 25 میلیمتر چسبدار بر روی دیوار مورد نظر صدا به حداقل می رسد و بعداز عایق کاری می بایست از دیوار پوش استفاده نمائید و بر روی دیوار پوش نقاشی یا کاغذ اجرا کنید.

  • avatar
    سروری
    17 اسفند 1397

    سوال: بنده یک تراکتور دارم صدای موتور داخل کابین میاد . چه عایقی استفاده کنم تاصدای بیرون نیاد داخل ونیز ضخامتش چقدر باشد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      17 اسفند 1397

      پاسخ: عایق صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار جهت این نوع صدا ها بسیار مطلوب و جوابگو می باشد.

  • avatar
    ی.ش
    03 اسفند 1397

    سوال: برای عایق کردن دیوار مشترک با آسانسور و همچنین پنجره تراس از چ عایقی استفاده کنیم؟ منزل استیجاریه میخوام چیزی باشه ک موقتی باشه و بشه بعدا از روی دیوار جداش کرد ..و در ضمن برای سلامتی مضرر نباشه چون در اتاق خواب میخام استفاده کنم..در ضمن صدای لوله های آب از طبقه بالا خیلی اذیت میکنه. لوله های فاضلاب از داخل کمد عبور داده شدن و وقتی همسایه بالایی آب داخل سینک میریزه صدای آب شنیده میشه کاملا...ی عایق موقت برای این معضل دارید؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      03 اسفند 1397

      پاسخ: با توجه به اینکه برای پوشش صداها نیاز به سدی هست تا پوشش لازم ایجاد گردد نمی توان از عایق ها بصورت موقت استفاده نمود و بعداز استفاده به جای دیگر حمل گردد.

       

  • avatar
    محمد
    30 بهمن 1397

    سوال: ما در طبقه اول هستیم و در پارکینگ ساختمان زیر پله پمپ آب نصب شده است ولی صدای پمپ آزار دهنده است. با اینکه درب هم برای زیر پله تعبیه شده است. آیا می توان با چسباندن عایق شانه تخم مرغی به دیوار های زیر پله صدا را کاهش داد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 بهمن 1397

      پاسخ: بله، جنابعالی می توانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی با ضریب جذب صوتی بالا و نصب به بدنه اتاقک این گونه صداها را پوشش دهید.

  • avatar
    حمیدرضا مظفری از سیرجان
    20 بهمن 1397

    سوال: بنده یک دستگاه ژنراتور با موتور تراکتور رومانی دارم که با توجه به اینکه محیط آزاد هست اما صدایش زیاده و دیگری اینکه دستگاه آسیاب پلاستیک با موتور سه فاز ۳۰ اسب دارم که زمان آسیاب کردن صدای زیاد و گوش خراش ایجاد میکنه و نمیشه اطرافش اتاقک درست کرد آیا میشه بر روی خود دستگاه از داخل عایق تخم مرغی چسباند خواهشی دارم راهنمایی فرمایید متشکرم

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 بهمن 1397

      پاسخ: اصولا برای ایجاد و سد کردن صدا ها نیاز به ساخت دیواره یا اتاقک می باشد و صرفا چسباندن عایق بر روی منبع صدا بحث عایق کاری صورت نمیگیرد.

  • avatar
    مرجان
    05 بهمن 1397

    سوال: پمپ آب ساختمان ما در زیر پله قرار دارد و منزل ما طبقه اول است صدای پمپ بسیار آزاردهنده است بخصوص در شب ، راهی هست که بشه از شر این صدا خلاص شد؟ من فکر کردم شاید بشه یه باکس چوبی براش درست کرد و داخش رو عایق شانه تخم مرغی زد اگر این کار رو بکنیم صدا قطع میشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 بهمن 1397

      پاسخ: بله می توانید با استفاده از باکس یا اتاقک بر روی پمپ آب و البته تعبیه فن جهت عبور و مکش هوای گرم پمپ آب و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی پشت چسبدار این صدا را به حداقل بر سانید.

  • avatar
    مجید
    05 بهمن 1397

    سوال: برای پنجره که امکان قرار دادن شیشه دو جداره نیست برای کاهش صدای بیرون به داخل از چه عایقی باید استفاده کرد. درضمن از پنجره هیچ استفاده ای نمی شود. فقط صدای بیرون ازآزار دهنده هست که از طریق پنجره به داخل اتاق وارد می شود لطفا راهنمایی کنید.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      05 بهمن 1397

      پاسخ: اگر امکان تعویض پنجره وجود نداشته باشد و یا به هر دلیلی تمایل به اینکار نداشته باشید، میتوانید با استفاده از عایق صوتی رولی دو رو صاف و عایق مینرال بر روی کلیه سطوح دیوار که پنجره در آن قرار دارد کلیه سطوح را عایق کاری بنمائید. عایق ها رولی با ضخامت 19و25میلیمتر می باشند و بصورت پشت چسبدار هستند.

  • avatar
    محمد مهدي خليل زاده
    04 بهمن 1397

    سوال: لطف ميكنيد نحوه ي سفارش رو بگيد من هرچي تو سايتتون گشتم متوجه نشدم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      04 بهمن 1397

      پاسخ: جنابعالی با شماره های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمائید و محصول مورد نظر را سفارش بدهید و بعداز ارسال پیش فاکتور و خرید محصول از درب کارخانه خدمتتان ارسال می گردد.

  • avatar
    امیرطریقت
    20 دی 1397

    سوال: اطاقی دارم جهت استفاده کارهای فنی صدای دریل وچکش کاری دران هست چطورمیتونم صداگیری کنم منزل اپارتمانی ودرطبقه پنجم قراردارد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 دی 1397

      پاسخ: با توجه به حجم صدایی که موجود است استفاده از عایق های رولی و شانه تخم مرغی بصورت ترکیبی می تواند صداها را به حداقل بر ساند.

  • avatar
    مهدي
    18 دی 1397

    پاسخ: براي رفع صداي موتور آسانسور كه در طبقات شنيده مي شود بايد چكار كرد؟ آيا ديوار و كف عايق بندي بشه صدا حذف مي شود يا بخاطر سوراخهاي محل عبور كابل هاي آسانسور همچنان صدا در چاله ميپيچد و در طبقات همچنان صدا احساس مي شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      18 دی 1397

      پاسخ: اگر محل عبور کابین آسانسور با یکی از دیوار ها مشترک باشد میتوان با استفاده از عایق های صوتی رولی این صدا ها را کاهش داد ولی اگر صدا از موتور که داخل اتاقک باشد ایجاد گردد نمی توان صدا را کاهش داد.

  • avatar
    جواد توانا
    16 دی 1397

    سوال: طبقه آخر ساختمان هستیم که دستگاههای تهویه گرمایشی و سرمایشی روی یک سازه فلزی نصب شده که این سازه تعداد هشت عدد پایه فلزی بر روی کف سقف اتاق خابمان قرار دارد .جهت رفع صدای نویز ایجاد شده چه باید کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 دی 1397

      پاسخ: با توجه به محل قرارگیری این دستگاه ها به احتمال زیاد صدا از طریق سازه ساختمان منتقل می گردد که در این گونه موارد کاری از پیش نمی توان برد. ولی اگر مشکل صدا از طریق امواج یا هوابرد است می توان از عایق های صوتی استفاده نمود.

  • avatar
    وحید
    15 دی 1397

    سوال:1- در خصوص ایجاد محفضه ای برروی پمپ های آب ( سوالات مطرح شده ) از چه نوع فوم شانه تخم مرغی و با چه مشخصاتی می بابیست استفاده نمود . 2- به نظر شما پمپ های آب را باید در چه ردیف جدول (از نوع صدای دسبیل) قرار داد 3- در عایق بندی صوتی استفاده از فوم پلی اتیلن به همراه فوم شانه تخم مرغی نیز نیاز می باشد یا خیر ممنومم از اینکه حوصله کردی و جواب من را دادی

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 دی 1397

      پاسخ: عایق صوتی شانه تخم مرغی با ضخامت 25 میلیمتر که دارای ضریب nrc بسیار بالایی می باشد.

      صدای پمپ آب بالای 50 دسیبل صوت ایجاد می نماید و بسیارآزار دهنده می باشد.

      در عایق کاری صوتی در بعضی مواقع از عایق های چند لایه استفاده می گردد تا بتوان با توان بیشتری صدا ها را پوشش داد.

  • avatar
    کمیل
    13 دی 1397

    سوال: من مغازه ام دوطبقه است و فست فود طبقه بالا رو میخوام مختص تولد ها بگیرم و نمی خوام صدای سر و صدا و موسیقی به سالن پایین بیاد و مزاحم مشتریان پایین بشه. چی رو پیشنهاد میکنین ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      13 دی 1397

      پاسخ: جنابعالی اگر صرفا فقط از طبقه بالا به پایین فقط از کف مشکل دارید میتوانید با استفاده از عایق های رولی با ضخامت های مختلف صدا ها را به حداقل برسانید ولی مد نظر داشته باشید بعداز عایق کاری نیاز به کفپوش دارید.

  • avatar
    حسین
    12 دی 1397

    سوال: برای عایق صدا دستشویی و توالت چکار کنم؟ دستشویی کاشی کاری شده اما دیوار خارجی که تو حال هست گچه.از بیرون میشه عایق کرد؟ چه عایقی؟ قیمتش چنده؟ممنون.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 دی 1397

      پاسخ: در مرحله ی اول باید دید که صدا دقیقا از کدوم ناحیه عبور میکند از درب یا دیوار ها؟ اگر از درب باشد با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی درب ازداخل میتواند صدا ها را کاهش دهد. اگر هم از دیوار ها باشند می توان دیوار ها را عایق نمود.

  • avatar
    علي
    06 دی 1397

    سوال: آيا امكان عايق كردن اطراف پكيج وجود دارد؟ پكيج در اشپزخانه داخل كابينت نصب شده است با اينكه پكيج نو هستش ولي بازم صداش آزار دهندست. فقط به يك مجرا براي ورود هوا نياز است.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      06 دی 1397

      پاسخ: بله امکان پذیر می باشد. شما با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی که دارای کلاس حریق c  می باشد میتوانید صدا ها را جذب و پوشش دهید.

  • avatar
    وحید ذنوریان
    02 دی 1397

    سوال: واحد من دقیقا روی موتورخانه قرار داره که حداقل سه تا پمپ آب همزمان کار میکنه به اضافه صدای مشعل. خواستم ببینم آیا عایق کاری صوتی صدارو کامل پوشش میده و به طور صدرصد خفش میکنه؟ ممنون میشم جواب رو برام ایمیل کنید.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      02 دی 1397

      پاسخ: با توجه به اینکه صدا های ساطع شده از موتورخانه در تمامی قسمت ها نظیر سقف ها و دیوارها عبور می نماید می بایست دستگاه ها را عایق بنمائید. بطوری که با ایجاد اتاقک و محفظه و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی نصب گردد. که واحد اجرایی شرکت این کار را انجام خواهد داد.

  • avatar
    احمد جعفری
    01 دی 1397

    سوال: من در شمال در حال راه اندازی سالن مرغداری از نوع مرغهای مروارید شاخدار هستم که این گونه از مرغان بیش از اندازه سروصدا دارند یعنی در طول روز بیوقفه سروصدا ضعیفی دارن اما در صورت بورز خطر و ترس صداهای عجیب الغریبی ازآنان منعکس میشه ...چون در روستا هستیم به جهت جلوگیری از صدا واذیت نشدن اهالی به فکر این افتادم تا بتونم از تجارب شما بهره مند شوم استدعا دارم در این خصوص کمکم کنید وراه حلی مناسب ارائه فرمایید.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      01 دی 1397

      پاسخ: از لحاظ فنی و اصولی برای پوشش صدا ها قطعا باید عایق گذاری گردد. عایق ها باید در دیوار ها و سقف ها قرار بگیرند. پس بنابراین اگر مشکلی بابت تامین هوا نداشته باشید میتوانید از عایق های رولی صوتی بر روی دیواره ها و پنجره ها استفاده کنید.

  • avatar
    کشکولی
    30 آذر 1397

    سوال: شما نمایندگی یا کننده کار تو شیراز هم دارید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 آذر 1397

      پاسخ: خیر شرکت نمایندگی در شهر شیراز ندارد در صورت نیاز به محصولی پس از سفارش و خرید خدمتتان ارسال می گردد.

  • avatar
    حسینی
    28 آذر 1397

    سوال: می خواستم سرویس بهداشتی و روشویی که نزدیک به حال است و صدای اب وارد حال می شود عایق بندی کنم از چه نوع عایق باید استفاده کنم و متری مربع چند تومان در ضمن این عایق های که با چسب می چسبند ایا می شود رویشان رو گچ کرد گچ به ان می چسبد اگه امکان دارد یه مقدار توضیح بدهید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      28 آذر 1397

      پاسخ: با توجه به نوع صداها باید از عایق صوتی دو رو صاف بصورت پشت چسبدار استفاده نمائید. عایق های با ضخامت 19 و 25 میلیمتر هستند و بر روی دیوار گچی صاف صیقلی میتواند بچسبد. و بعداز آن جهت زیبایی از دیوارپوش های آماده استفاده کنید.

      استفاده از گچ بر روی عایق باید بوسیله رابیتس بندی استفاده گردد.

  • avatar
    حسن قربانی
    25 آذر 1397

    سوال: منزل ما در طبقه همکف یک آپارتمان بدون پارکینگ هست که پمپ آب چسبیده به دیوار هست وصدا دقیقا داخل واحد هست میخوام بدونم باید یه جعبه به اندازه دور پمپ درست کنم واز عایق شونه تخم مرغی استفاده کنم بهتره یا دیوارهای زیر پله رو که پمپ اونجاست کاملا عایق بزنم بهتره؟؟؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      25 آذر 1397

      پاسخ: بله بهتر است از عایق صوتی شانه تخم مرغی در داخل محفظه استفاده نمائید.

  • avatar
    سیمین
    21 آذر 1397

    سوال: ما در طبقه اول یک ساختمان هستیم و لوله های آب از دیوار اتاق خواب ما رد میشه شوفاژ خونه طبقه زیر زمینه وقتی موتورخانه روشن میشه صدای زیادی توی اتاق میاد و موجب ناراحتی میشه . دیوار اتاق خودمونو عایق کنیم کافیه یا باید موتورخونه هم عایق صدا بشه ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 آذر 1397

      پاسخ: برای پوشش صداهای حاصل از موتورخانه قطعا باید از داخل موتورخانه دستگاه ها عایق شوند.

  • avatar
    صناعي
    19 آذر 1397

    سوال: باتوجه به راهنمايي بسيار عالي شما من هم مشكل ام اين است كه همسايه طبقه بالاي ما موقع راه رفتن ميكوبه و راه ميره و گرمپ گرمپ صدا مياد ميشه راه حلي بدين كه به كف خونه همسايه وارد نشيم و از سقف خونه خودمون عايق يا هرچيز ديگه كه صلاح ميدونيد نصب كنيم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      19 آذر 1397

      پاسخ: عایق های صوتی اگر بصورت صداهای کوبشی عملکرد داشته باشند قطعا می باست در نزدیکترین نقطه کوبش قرار بگیرند و در تماس مستقیم با ضربه باشند. بنابراین از زیر سقف فقط میتوان صداهای هوابردی را پوشش دهید. استفاده از عایق های رولی صوتی در کف طبقه بالا تنها راه حل می باشد.

  • avatar
    عباس
    15 آذر 1397

    سوال: برای داخل کاپوت ماشین میشه استفاده کرد؟ باعث اتش سوزی نمیشه ؟ یا شما محصول دیگه ای رو پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 آذر 1397

      پاسخ: برای داخل اتومبیل می توانید از عایق های صوتی دو رو صاف 13 میلیمتر استفاده نمائید. ولی برای زیر کاپوت ماشین اگر دمای حاصل از حرارت تا 120 درجه باشد مشکلی پیش نخواهد آمد. عایق ها دارای کلاس حریق می باشد.

  • avatar
    مجتبی.ن
    22 آبان 1397

    سوال: آپارتمان ما در مجاورت خیابان اصلی است که صدای بوق خودروها با وجود پنچره دو جداره خیلی آزاردهنده است چیکار باید کرد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      22 آبان 1397

      پاسخ: با توجه به اینکه انتشار صوت در تمامی سطوح انتقال می یابد نمیتوان با عایق کاری فقط پنجره ها انتقال صوت را پوشش داد. جنابعالی در مرحله ی اول نسبت به اصلاح پنجره ها اقدام نمائید و بعداز آن سطوح دیوار را با استفاده از عایق صوتی رولی STI و عایق مینرال عایق بندی کنید.

  • avatar
    hoseinmosavi
    16 آبان 1397

    سوال: بهترین روش برای عایق صدا دیوار مشترک کدام روش است وهزینه چطور محاسبه می شود؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 آبان 1397

      پاسخ: استفاده از عایق صوتی دو رو صاف پشت چسبدار STI بر روی دیوار با ضخامت های 19و 25 میلیمتر بر روی دیوار و استفاده از دیوارپوش (دیوارگچی، چوبی و...) میتواند به زیبایی دیوار عایق شده کمک نماید.

      هزینه بر اساس متر مربع می باشد.

  • avatar
    بابک
    16 آبان 1397

    سوال: بنده برای این که یک اتاق 12 متری رو برای تمرین ساز مناسب کنم ,که بازگشت صدا کم بشه و صدای سالمی وجود داشته باشه, باید از چه مقدار فوم شانه تخم مرغی استفاده کنم؟ چقدر دیوار ها رو بپوشونم؟ از چه ضخامتی برای فوم استفاده کنم؟ فوم رو برش بدم و جاهای مختلف بزنم یا یک تکه نصب کنم؟ ممنون

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 آبان 1397

      پاسخ: با توجه به اینکه هر مقدار سطوح صاف و صیقلی نداشته باشید برگشت صدا هم کمتر خواهد شد.

      عایق صوتی شانه تخم مرغی STI دارای ضریب جذب صدای فوق العاده می باشد که  در اکثر آموزشگاه موسیقی مورد استفاده قرار گرفته است.

  • avatar
    فرید
    15 آبان 1397

    سوال: ما یه بالکن داریم ، دستگاهی داریم که میخوایم اونجا بزاریم ، تقریباً 80 دسی بل صدا داره ، چطور میشه پنجره ها( دو جداره هستن) و درب بالکن رو عایق صدا کرد که صدایی به داخل نیاد و به 30 دسی بل رسوند ؟ آیا شدنی هست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 آبان 1397

      پاسخ: با توجه به اینکه مطابق اصول فنی می بایست دستگاه ها عایق گردند شما میتوانید با ایجاد اتاقک برای دستگاه و عایق صوتی شانه تخم مرغی به بدنه اتاقک از داخل صدای این دستگاه را به حداقل برسانید. عایق های صوتی شانه تخم مرغی دارای کلاس حریق c  و دارای ضریب جذب صوت بسیار بالایی می باشد.

  • avatar
    مجید
    12 آبان 1397

    سوال: من طبقه آخر ساختمان‌هستم. بالای اتاق خواب ما اتاق تاسیسات ساختمان هست که در اون پمپ فشار آب ساختمان نصب شده و صدای اون به پایین منتقل می شه. آیا با استفاده از این عایقها می شه صدا رو حذف کرد؟ اگه بله، چطور؟ و هزینه عایق چقدر می‌شه؟!

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      12 آبان 1397

      پاسخ: با ایجاد کردن اتاقک بر روی پمپ آب بر روی بام و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنه اتاقک به سمت منبع صدا مشکل صدای ناشی از پمپ آب را حل خواهد نمود. جهت برآورد هزینه ها با شرکت تماس حاصل بفرمائید.

  • avatar
    امیر
    10 آبان 1397

    سوال: صدای چند موتور پمپ آب در همکف ساختمان پنج طبقه برای طبقات اول و دوم بسیار آزار دهنده شده است...آیا میتوان جعبه عایق برای آنها درست کرد؟ لطفا به ایمیل من جواب بدهید...

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 آبان 1397

      پاسخ: بله جنابعالی میتوانید با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بر روی بدنه اتاقک به سمت منبع صدا میتواند پوشش صدا را ایجاد نماید.

  • avatar
    امیر
    30 مهر 1397

    سوال: می خوام اطاقم رو عایق صدا کنم طوری که صدا از داخل اطاق من بیرون نره چه عایقی رو پیشنهاد میکنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      30 مهر 1397

      پاسخ: استفاده از عایق های صوتی دو رو صاف پشت چسبداربا ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بصورت ترکیبی بر روی دیوار ها و عایق کاری درب ورودی اتاق میتواند به جنابعالی کمک کند.

  • avatar
    فریدون
    27 مهر 1397

    سوال: من یه اتاق خواب دارم که صدای تی وی از حال داحل میاد در اتاق و با چی عایق کنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      27 مهر 1397

      پاسخ: برای عایق کاری درب ها دو راه حل وجود دارد:

      1- عایق کاری بر روی درب و سپس لمسه کاری (چرم کوبی)

      2- استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی بسیار با کیفیت به سمت منبع صدا و درزگیری با درز گیر های شرکت.

  • avatar
    meysam
    21 مهر 1397

    سوال: من اتاقم به اتاق واحد روبرو چسبیده ، وقتی همسایمون حتی آروم داره صحبت می‌کنه صداش توی اتاقم میاد، من ۲ تا چیز کلا می‌خوام هم می‌خوام صدای من نره چون عادت دارم با صدای بلند آهنگ گوش کنم ، نه می‌خوام صدای واحد روبرویی بیاد، مساله بعدی اینکه طبقه بالایی هم یه بچه کوچیک دارن که خیلی تو خونشون میدوه از یه ور خیلی صدا دوییدن میاد از یور طبقه بالایی بعضی موقعها دارن حرف میزنن اگه خونهٔ ما ساکت باشه مثلا تلویزیون خاموش باشه صدای صحبتشون میاد ، می‌خواستم ببینم برای تمام این مشکلات چیکار باید بکنم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      21 مهر 1397

      پاسخ: جنابعالی با استفاده از عایق های دو رو صاف که یک طرف آن چسبدار است و بر روی دیوار گچی نصب میشود می توانید استفاده نمائید. عایق های صوتی رولی با ضخامت 19 و 25 میلیمتر میباشد و در بعضی مواقع میتوان بصورت ترکیبی اجرا نمود.

      برای پوشش صداهای دویدن از کف طبقه بالا عایق کاری از سمت بالا بر روی کف باید انجام گردد.

  • avatar
    بابادی
    15 مهر 1397

    سوال: برای کاهش صدای واحد چمفر در صنعت کاشی از چه عایقی استفاده کنم؟ صدا در حد 20 دسی بل باید کاهش پیدا کنه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      15 مهر 1397

      پاسخ: عایق های صوتی شانه تخم مرغی جهت پوشش صداهای نظیر دیزل ژنراتورها،پمپ های آب و ... استفاده میگردد. عایق صوتی شانه تخم مرغی دارای کلاس حریق و ضد آب می باشد.

  • avatar
    علی
    31 شهریور 1397

    سوال: یک اتاق 20 متری در خانه ی ویلایی که 4 متر مربع اون رو باکس استدیو موسیقی کردم، و هیچ صدایی از بیرون به این اتاق و باکس استدیو وارد نمیشه رو فقط جهت گرفتن ارتعاش میخوام عایق کنم دیوارها همه پلاستر گچ هستند . چه عایقی رو پیشنهاد میکنید به دیوار ها ملحق کنم که ارتعاش صدای اتاق و همچنین باکس استدیو رو رو بگیره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      31 شهریور 1397

      پاسخ: جنابعالی میتوانید جهت ارتعاش با استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی این مشکل را از بین ببرید. عایق ها دارای چسب می باشد و به راحتی بر هر سطوح صاف و صیقلی میچسبند مثل گچ دیوار، چوب و...

  • avatar
    محمدی از یزد
    20 شهریور 1397

    سوال: هزینه عایق کاری موتورخانه ۵*۴

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      20 شهریور 1397

      پاسخ: لطفا جهت اطلاعات بیشتر با تلفن های مندرج در سایت شرکت تماس حاصل بفرمایید.

  • avatar
    علی
    16 شهریور 1397

    سوال: برای عایق کاری اتاق مطالعه و خواب به طوری که از بیرون صدا نیاد چه پیشنهادی دارید؟ برای اینکه از ورود صدا از پنجره با پوشاندن جلوی اون جلوگیری کرد استفاده از کدوم پنل هاتون مناسبه؟ و باید طرف برجسته فوم به بیرون باشه یا داخل؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 شهریور 1397

      پاسخ: برای پوشش صدا ها و عایق نمودن عایق ها استفاده از عایق های صوتی دو رو صاف با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بر روی دیوار ها میتواند به شما کمک نماید. عایق های صوت بصورت پشت چسبدار می باشد و نصب آسان دارند. برای عبور صدا از پنجره بهتر است با استفاده از دو جداره کردن آنها پوشش مناسب را ایجاد نمایید.

  • avatar
    حسین
    10 شهریور 1397

    سوال: سلام و خداقوت اتاق من قراره ساخته بشه اما فاصله بسیار کمی با اشپزخانه و حال داره یعنی هم صدای محیط میاد داخل بسیار هم صدای فیلم اهنگ یا صحبت من خواهد رفت بیرون قرار شد بنا دو دیوار با فاصله از هم بزنه و وسطش فوم استفاده کنه برای کاهش صدا ایا تاثیر میذاره ؟ و اگر میذاره دقیقا چه نوع فومی بهتر هست برای گرفتن بیشتر صدا ؟ فقط دو سه ساعت فرصت دارم که اطلاع بدم ممنون میشم پاسخ رو بدین.

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      10 شهریور 1397

      پاسخ: جنابعالی می توانید از عایق های رولی دو رو صاف رولی با ضخامت 19 یا 25 استفاده بین تیغه استفاده نمایید. این نوع عایق ها می تواند صداهای روزمره یک زندگی در داخل آپارتمان را پوشش دهد مثل صحبت کردن یا موزیک گوش دادن. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده سایت تماس حاصل بفرمایید.

  • avatar
    زائری
    16 مرداد 1397

    خونه ما نوساز می باشد. و لوله های فاضلاب طبقه بالا بیزون از سقف می باشد.و لوله ها داخل سقف کاذب قرار گرفته.صدای اب دستشویی و حمام به شدت آزار دهنده میباشد.کدام محصول شما برای عایق کردن این صدا مناسب است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام با استفاده از یک جعبه یا محفظه به دور لوله ها و استفاده از عایق صوتی شانه تخم مرغی به داخل محفظه میتوانید صدای مورد نظر زا پوشش دهید.

  • avatar
    مریم
    16 مرداد 1397

    منزل ما 3 طبقه است،دیوار آسانسور با اتاق خواب و دیوار دیگرش با سالن مشترکه،تلویزیون طبقه پایین به دیوار مشترک سالنه وبه همین علت ما صدای تلویزیونو از توی اتاق میشنویم،آیا از این عایق میشه استفاده کرد هم برای صدای آسانسور وهم تلوزیون پایین؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام بله جنابعالی میتوانید از عایق های ذو رو صاف برای دیوار های مشترک که یک صدای نرمال آپارتمان نشینی هست را پوشش دهد

  • avatar
    یاسین
    16 مرداد 1397

    جهت نحوه اجرایی عایق صوتی نمودن سرویس بهداشتی چگونه است؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام اجرای عایق صوتی برای درب ورودی نصب عایق در داخل سرویس و بر روی سطح درب است. و برای دیواره ها هم عایق از بیرون اجرا میگردد.

  • avatar
    سپیده
    16 مرداد 1397

    من طبقه آخره آپارتمان هستم . آسانسور از داخل آپارتمان رد شده و موتور خونه بالای سره ما فرار گرفته و خیلی ایجاد شده صدا میکنه . همچنین طبقات پایین هر چیزی که میکشن یا تکون میدن صداش مارو اذیت میکنه کف خونه ما سرامیکه . آیا راهی برای از بین بردن صداها هست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام با توجه به اینکه صدای موتورخانه آسانسور از طریق سقف عبور میکنه عایق کاری از طریق اتاقک امکان پذیر میباشد. و میتوانید دیوار مشترک را هم با استفاده از عایق های رولی دو رو صاف عایق نمائید. ولی برای صداهای ناشی از کف طبقه پایین عایق میبایست از کف طبقه پایین ایجاد گردد.

  • avatar
    سروش
    16 مرداد 1397

    ایا شما در یاسوج نمایندگی دارید؟و همینطور شماره دفترشرکتتون رومیخواستم؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      خیر در یاسوج نمایندگی وجود ندارد. تلفن شرکت: 26763448-26763492 و...

  • avatar
    مدرسی
    16 مرداد 1397

    آيا عايق صوتي شما مانع عبور گرما و سرما هم ميشود ما در طبقه آخر هستيم حتي از ديوار هم گرما و سرما وارد ميشه ممكن راهنمايي كنيد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      بله.جنابعالی میتوانید همزمان برای استفاده از عایق صوتی از مزیت این عایق در برابر سرما و گرما هم استفاده نمائید.

  • avatar
    محمد
    16 مرداد 1397

    من تو آمل یه آلاچیق دارم که میخوام داخل آن یک سرویس و حمام درست کنم از چه متریالی استفاده کنم که بعدا موقع باز کردن شیرآلات و دوش و استفاده از فرنگی صدا در بیرون شنیده نشود و نمای نهایی کار رو میتونم سرامیک کنم یا پوشش دیگری باید بزنم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام استفاده از عایق های رولی دو طرف مسطح روی دیوار یا بین دو تیغه میتواند به جنابعالی کمک نمائید. بعداز نصب بروی دیوار حتما با استفاده از رابیتس بر روی عایق سپس روی آن کاشی یا سرامیک نصب گردد.

  • avatar
    زهرا
    16 مرداد 1397

    برای جلوگیری از صدای دستشویی، باید کل دیوار با عایق پوشیده بشه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام با توجه به نوع صدا و منبع صدا عایق کاری متفاوت خواهد بود. اگر صدا از طریق لوله فاضلاب باشد لوله ها عایق میگردد و اگر صدای داخل سرویس بهداشتی باشد میتواند درب و دیوار ها عایق شود.

  • avatar
    هادی
    16 مرداد 1397

    یک واحد خریداری کردیم در طبقه 4 که طبقه بالایی ما سرو صدای زیادی داره بچه هاش بدو بدو میکنن صدای صحبت کردن و صدای تی وی هم میاد با تذکر هم درست بشو نیستن آیا عایق صوتی برای سقف کل واحد جهت از بین بردن سرو صدا کارساز هست ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام اگر صدا ها بصورت کوبه ای مثل دویدن باشد عایق کاری باید از سقف طبقه بالا صورت بپذیرد. ولی مشکل سر و صدا مثل صحبت کردن و... یاشد میتوان از عایق های رولی دو رو صاف استفاده کرد.

  • avatar
    بهاره
    16 مرداد 1397

    ایا شرکت شما جاذب های سقفی برا کارخانجات هم داره؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      بله استفاده از عایق های صوتی شانه تخم مرغی که دارای جذب صدای بسیار بالایی دارند و دارای کلاس حریق و تاییدیه وزارت مسکن و شهرسازی می باشد.

  • avatar
    سهیلا
    16 مرداد 1397

    پنجره دو جداره با کیفیت و واقعی رو از کجا تهیه کنیم.دو جداره های موجود در بازار کیفیت خوبی ندارند .سوال دوم اینکه اگه نور مهم نباشه میشه از عایق دو رو صاف بر روی شیشه پنجره استفاده کرد.چون خونه اجاره ایست و احتمال تعویض پنجره ضعیف است.؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام از پنجره با برند کویر میتوانید استفاده نمایید. بله میتوانید از عایق های دو رو صاف بر روی پنجره استفاده کنید.

  • avatar
    حسین
    16 مرداد 1397

    میخواستم بپرسم برای چهار تا درب خودرو سمند حدودا چقدر میشه واز کدوم عایق صوتی بهتره استفاده کنم ؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام از عایق با ضخامت 13 میلیمتر که بصورت پشت چسبدار است میتوانید استفاده نمایید.

  • avatar
    علی
    16 مرداد 1397

    ما در یک ساختمان ۵ طبقه زندگی‌میکنیم و ما در طبقه آخر هستیم، مشکلی که داریم و خیلی اذیتم میکنه به خصوص در موقع درس خوندن اینه که همسایه ما در بالا پشت بام که دقیقا میشه بالا سره ما کبوتر به تعداد زیاد نگهداری میکنه که قفسشون بالا سره اتاق منه و صداشون خیلی رو مخ و کاملا واضح میاد، انگار اصلا بقلت نشستن و صدا نسبتا بلنده خواستم بپرسم راهکار اینکه صدا رو به صفر برسونیم چیه؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام برای پوشش صداها از سمت سقف امکان استفاده از عایق های رولی دو رو صاف بصورت ترکیبی امکان پذیر می باشد تا صدا ها را به حداقل برساند.

  • avatar
    انیسی
    16 مرداد 1397

    همسایه بالایی ما یک عددچرخ صنعتی داره و باهاش کار میدوزه. میخواستم ببینم چه راه حلی وجود داره که صدا و لرزشش پایین نیاد؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام برای پوشش اینگونه صداها بهتر است از سمت طبقه بالا نسبت به عایق کردن اتاق و کف اقدام شود. استفاده از عایق های دو رو صاف با ضخامت 19 یا 25 میلیمتر بر روی کف و پهن کردن فرش یا موکت بر روی عایق میتواند به کاهش لرزش و صدا ها کمک نماید.

  • avatar
    مصطفی
    16 مرداد 1397

    منظور از استفاده از عایق بصورت ترکیبی چیست؟ آیا عایق یکطرف چسبدار دارای طرح ها و رنگ های انتخابی است و قابلیت رنگ کردن آن وجود دارد (برای همسان شدن با سایر دیوارها)؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      سلام منظور از عایق ها بصورت ترکیبی عایق بصورت 2 لایه میباشد. که در شرایط مختلف باید استفاده گردد. عملکرد عایق ها فقط به عنوان پوشش صداها می باشد و جنابعالی جهت زیبایی حتما از یک دیوارپوش باید استفاده نمائید.

  • avatar
    سمیه
    16 مرداد 1397

    همسایه طبقه بالایی ما کودکی بیش فعال داره صدای دویدن و جیغ اذیت میکنه برای عایق سقف منزل خود چکار باید بکنم و سقف کاذب نداریم ممنون میشم راهنمایی کنید؟

    • avatar
      سامان تهویه ایرانیان
      16 مرداد 1397

      برای پوشش صداهای کوبه ای مثل دویدن و کشیدن مبلمان عایق باید از کف طبقه بالا اجرا گردد. برای پوشش سر و صداها با توجه به ارتفاع کف تا سقف منزلتان میتوان از عایق های رولی دو روصاف بصورت ترکیبی استفاده نمود و سقف کادب اجرا گردد.

کامنت بگذارید