تیپ آلومینیوم با توجه به ویژگی های منحصر به فرد به عنوان یک پوشش بسیار مقاوم برای درزهای موجود در عایق ها استفاده می شود. نوار آلومینیوم در برابر حرارت و برودت و البته انواع واکنش های شیمیایی مقاوم است و این امر سبب شده از آنها بتوانیم با اطمینان بیشتر استفاده کنیم. معمولا این محصول در اندازه های مشخص ساخته و تهیه می شود ولی به نا به درخواست مشتری هیچ محدودیت در سایز آن نیست. این محصول با توجه به کارایی مطلوبی که دارد به طور ویژه تولید و به فروش می رسد.


معرفی تیپ آلومینیوم
تیپ آلومینیوم یا نوار تیپ آلومینیوم موضوع بحث اصلی مان است. در این بخش سعی داریم با ارائه ی اطلاعات مفید در مورد کاربرد و ویژگی های تیپ آلومینیوم دانش شما را در این زمینه ارتقا دهیم. می خواهیم با زیر ذربین بردن این محصول مزیت ها و اهمیت استفاده از آن را بررسی کنیم و شناخت کافی را کسب کرده باشیم. نوار آلومینیومی با توجه به کارایی فوق العاده ای که دارد به عنوان یک ابزار جانبی برای افزایش مقاومت و استحکام بسیاری از عایق ها به کار می رود. جنس این محصول به گونه ای است که آن را بسیار مقاوم ساخته است.

فویل آلومینیومی از جمله مهمترین عنصر اصلی و تشکیل نوار آلومینیوم می باشد و با توجه به ساختار و ویژگی هایی که دارد کارایی این محصول را ارتقا داده است. همه عایق ها از جمله الاستومر، شیشه و پشم ممکن است به نا به دلایل مختلفی گرفتار درز باشند که ما را مجبور سازد راهکارهایی برای پوشاندن آنها پیدا کنیم. در این حالت استفاده از نوارهای آلومینیوم بهترین و مناسب ترین گزینه است که هم هزینه کمتری را درخواست می کند و هم مقاومت بالایی دارد.


ویژگی تیپ آلومینیوم
نوار آلومینیوم با توجه به ویژگی هایی که دارد در عایق های یاد شده نه تنها به عنوان یک درزبند است بلکه آب بند نیز می باشد. استفاده از آن به طور کامل سبب می شود درزها پوشیده شود و این امر البته سبب می شود از بروز هرگونه مایعات به داخل عایق ها جلوگیری کرد. از آنجا که نوار آلومینیوم خاصیت ضد آب بودن دارد به همین دلیل به آسانی می تواند از عایق های مربوطه محافظت کند. قدرت چسبندگی و البته استحکام بالای نوارهای آلومینیوم از دیگر ویژگی های مطلوب این نوع چسب ها می باشد که سبب شده است از آنها به طور وسیع در موارد مختلف استفاده کنیم.

امروزه در صنعت و تاسیسات ساختمانی حجم بسیار زیادی از این محصول مصرف می شود و این امر سبب می شود تقاضای بیشتری برای تولید آن در بازار باشد. در تولید این محصول نیز سعی داریم همواره آن را با بهترین کیفیت عرضه بازار کنیم تا بتوانیم کارایی و عملکرد آن را ارتقا داده و رًایت کامل را کسب کنیم.


کاربرد تیپ آلومینیوم
کاربرد اصلی تیپ آلومینیوم پوشش درزها در عایق های مختلف است. البته از نوار تیپ آلومینیوم برای :

    پوشش انواع عایق
    برای پوشش لبه ها
    پوشش گوشه ی کانال های پیش عایق مانند فایبرگلاس و کانال پلی اورتان
    پوشش در کانال فلکسیبل و خرطومی

استفاده می شود.

زمانی که از آن برای منظور یاد شده استفاده می شود در واقع نوار آلومینیوم نقش هوابندی دارد. چسبندگی عالی ابن محصول ما را قادر ساخته است از آن به طور عمده برای پوشاندن درزها استفاده کنین. از جمله کاربردِ دیگر نوار آلومینیومی می توان در:

    مخابرات
    ساختمان سازی
    الکترونیک

 اشاره نمود.


نکات ویژه در مورد نوار آلومینیوم
نوار آلومینیوم و یا تیپ آلومینیوم فقط برای پوشاندن درزهای موجود بر روی عایق های مختلف از جمله الاستومرها، پشم شیشه و سنگ شیشه کارایی دارد. این محصول از آن جا که توانسته است به عنوان یک پوشش مقاوم در برابر درزهای ایجاد شده به کار رود فرصت استفاده از انواع عایق ها را بسط داده است. نوار آلومینیوم به راحتی در مقابل مواد شیمیایی مختلف و البته واکنش های شیمیایی مقاوم است به همین دلیل از آنها می تواند در بسیاری از مکان ها استفاده کنیم و همچنین با توجه به ویژگی منحصر به فردی که دارد از نفوذ هر گونه ماده خورنده از درزهای موجود که پوشش داده شده جلوگیری کند، این امر اطمینان کامل را به وجود آورده است.


مشخصات نوار آلومینیوم
مشخصات نوار آلومینیومی شامل مشخصات ظاهری و ویژگی آنها است. معمولا یک سایز استاندارد برای تیپ آلومینیومی در نظر گرفته می شود و بسیاری از محصولات با در نظر گرفتن آن تولید می شود ولی در برخی مواقع به نا به درخواست مشتری می توان تغییرات ویژگی در این راستا انجام داده تا بتوانین کاربرد آن را بسط دهیم. اگرچه مقاومت و استحکام بالایی برای این محصول مطرح می شود ولی به راحتی می توان آن را با دست جدا کرد و به محل دلخواه نصب نمود. وجود نوار آلومینیوم ما را قادر ساخته است که از انواع عایق ها بتوانیم برای مدت طولانی با اطمینان بیشتری استفاده کنیم. ضروری است بدانید که این نوار آلومینیوم و در برابر پارگی و ضربه نیز بسیار مقاوم است.


اهمیت نوار آلومینیوم
بسیاری از عایق های موجود و مورد استفاده در اثر وجود درزهای گوناگون غیر قابل استفاده می شوند ولی این امر با استفاده از تیپ آلومینیومی دیگر اتفاق نخواهد بود. از آنجا که نوار آلومینیومی به عنوان یک ابزار جانبی و چاره ساز مورد استفاده قرار می گیرد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. الاستومر ها و پسم شیشه و پشم سنگ از جمله محصولاتی هستند که به طور وسیع در تاسیسات مورد استفاده قرار می گیرد، پوشش یافتن آنها با استفاده از نوار آلومینیوم به مراتب کارایی و عملکرد آن را ارتقا می دهد. به همین دلیل است که امروزه به مقدار بسیار زیاد این محصولات تولید و مورد استفاده قرار می گیرد. ولی سوال این است، آیا هر گونه نوار آلومینیومی کارایی یکسانی دارد؟ یا در خرید ِن ها باید نکات ویژه ای را در نظر بگیریم؟


قیمت نوار آلومینیوم
قیمت نوار آلومینیوم با توجه به سایز و اندازه ی آن متغیر است. البته کیفیت محصول تیز به طور قابل ملاحظه ای می تواند قیمت نهایی را تحت کنترل قرار دارد. ما سعی داریم بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مطلوب در اختیار خریداران قرار دهیم. در نظر داشته باشید از آنجا که محصولات تقلبی در بازار برای همه ی کالاها توسط افراد سودجو به طور فراوان موجود است. در خرید خود دقت کنید از تولیدی های نامعتبر این محصولات را خریداری نکنید. ناگفته نماند خرید یک محصول بی کیفیت به ویژه به صورت عمده می تواند زیان های بسیاری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل قیمت را اولویت خرید خود قرار ندهید. قرار است از تیپ آلومینیوم برای یک راه چاره استفاده کنید حال اگر این محصول خود دارای نقض باشد بدون تردید نه تنها مشکل مربوطه برطرف نخواهد شد بلکه زیان های دیگری نیز باید متحمل شد. معمولا یک قیمت استاندارد برای انواع نوار آلومینیوم در بازار است و اگر قیمت پیشنهادی نسبت به این قیمت استاندار به طور قابل ملاحظه ای اختلاف داشته باشد در این صورت به کیفیت محصول خریداری شده مشکوک شوید.


نحوه ی سفارش نوار آلومینیوم
برای سفارش نوار آلومینیوم و یا تیپ آلومینیوم همین اکنون با شماره های موجود با ما در تماس باشید. طول و عرض استانداردی برای این محثولات در نظر گرفته شده است ولی اگر شما قصد خرید نوار آلومینیومی ویژه با مشخصات خاص هستید در این صورت با ما در تماس باشید و محصول دلخواه خود را سفارش دهید. هیچ گونه محدودیتی برای تهیه و ساخت نوار آلومینیومی ویژه وجود ندارد. همکاران ما با دریافت مشخصات کامل از محصول دلخواه آن را در کوتاهترین مدت زمان به دست شما خواهند رساند. ما از یک تیم باتجربه و مجرب در این زمینه بهره جسته ایم و این امر سبب شده است کیفیت محصولات تولیدی توسط شرکت ما همواره رضایت مشتری را جلب کند. افتخار آن را داریم که در همه این سال ها با ارائه ی بهترین خدمات در این زمینه در خدمت شما باشیم. هدف اصلی شرکت تولیدی ما آن است که یک محصول با کیفیت به قیمت مناسب و معقول تهیه کنیم و در همین راستا توانسته ایم کارایی این محصولات را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهیم.


خرید عمده نوار آلومینیوم
فرصت خرید عمده نوار آلومینیوم نیز برای شما موجود است. بسیاری از افرادی که در صنعت و یا در تاسیسات ساختمانی نیازمند این گونه محصولات هستند ترجیح می دهند که تیپ آلومینیوم را به صورت عمده خریداری کنند. زمانی که شما یک محصول را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری می کنید در این صورت می توانید از مزیت های ویژه این نوع معامله بهره مندی شوید؛ زیرا نوار آلومینیوم فروخته شده توسط شرکت تولیدی همواره یک قیمت مناسب را به پیشنهاد می دهد و همچنین شما می توانید از کیفیت محصول خود به طور کامل مطمئن باشید.

در خریدهای عمده خریداران می توانند در صورت امکان از تخفیف های ویژه نیز بهره مند شوید. برای خرید و سفارش نوار آلومینیم همی توانید با مراجعه به بخش خرید آنلاین در وب ساختمان، سفارش خود را نهایی کنید و با مشخص کردن مکان دلخواه آن را در کوتاهترین مدت زمان از درب مکان یاد شده دریافت کنید. نوار آلومینیومی با ایجاد مقاومت لازم بر روی درزهای موجود به ما فرصت می دهد از انواع عایق ها برای مدت زمان طولانی استفاده کنیم و از مزیت های آن بهره مند باشیم.

کامنت بگذارید